• Forum
  • Nieuws
  • Over Clounited
  • Link naar Clounited
  • Chat met ons mee
*
Zoek:  
  • Startpagina
  • Help
  • Search
  • Kalender
  • Inloggen
  • Registreren
  • forum
  • Foto
  • Links
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
26 Mei 2012, 09:25:14

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Clounited > Babbelhoekje > Nieuw ! > Nederlandse fan!
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] Omlaag Print
Auteur Topic: Nederlandse fan!  (gelezen 1344 keer)
1888Kimpie
VanBinnen

WhioeWhioe

Bekijk profiel WWW
Re: Nederlandse fan!
« Antwoord #15 Gepost op: 5 Januari 2011, 14:25:11 »

Welkom opt forum!

~Groetjes aan iedereen~
EmmiNL
Adrenaline
*

Bekijk profiel
« Antwoord #16 Gepost op: 5 Januari 2011, 14:46:05 »

Citaat

In Eijsden waren Clouseau en Guus ook samen Smiley

Welkom hier op het forum!

Dankjullie wel Smiley

Ik weet het! Had ik ook al een kaartje voor gekocht, maar met het OV kon ik er bijna niet komen, vooral de terugweg zou niet mogelijk zijn geweest. Ik heb er nog aan gedacht om naar de camping te gaan, maar dan zou ik eerst een tent moeten kopen. Eigenlijk ga ik meestal alleen, dat is ook niet echt altijd veilig voor een meisje van 18! Ik was ook al 5keer naar Guus geweest die zomer, dus mijn geld was ook wel een beetje op. Ik heb niet zon hele goedkope hobby met die concerten, en de treinreizen om er heen te gaan. Bedroefd

Groetjss!

Groeten uit Holland!
kriske leuven
En Dans

Bekijk profiel
« Antwoord #17 Gepost op: 5 Januari 2011, 15:02:58 »

Citaat van: EmmiNL op  5 Januari 2011, 14:46:05
Citaat

In Eijsden waren Clouseau en Guus ook samen Smiley

Welkom hier op het forum!

Dankjullie wel Smiley

Ik weet het! Had ik ook al een kaartje voor gekocht, maar met het OV kon ik er bijna niet komen, vooral de terugweg zou niet mogelijk zijn geweest. Ik heb er nog aan gedacht om naar de camping te gaan, maar dan zou ik eerst een tent moeten kopen. Eigenlijk ga ik meestal alleen, dat is ook niet echt altijd veilig voor een meisje van 18! Ik was ook al 5keer naar Guus geweest die zomer, dus mijn geld was ook wel een beetje op. Ik heb niet zon hele goedkope hobby met die concerten, en de treinreizen om er heen te gaan. Bedroefd

Groetjss!
nou, je leert hier vast en zeker wel leuke lieve mensen kennen uit zowel België als Nederland en tegen dat de broertjes terugkomen in welk-jaar-dan-ook ben je weer wat 'ouder' en zal je vast wel meer concertjes kunnen doen.
En dat dat een dure hobby kan zijn weten we hier wel, en zéker voor de Nederlanders die steeds van erg ver moeten komen, niet die uit Hulst, Eindhoven, Breda, Maastricht enzo natuurlijk, dat is allemaal erg dichtbij, maar als je van echt ver moet komen is het niet altijd makkelijk!  Maar ik weet wel zéker dat hier leuke Nederlandse fans zijn die je met goede tips kunnen overladen!

en je komt meestal alleen zeg je? Nou, als 'wij' naar een optreden van Clouseau gaan zijn we eigenlijk nooit alleen, 't is te zeggen, de eerste rij (of 2, 3) is meestal wel 'bekend' volk, en die leer je gauw genoeg kennen Grijns
EmmiNL
Adrenaline
*

Bekijk profiel
« Antwoord #18 Gepost op: 6 Januari 2011, 13:24:38 »

Haha dat is mooi! Vaak sta ik ook wel vooraan, althans bij alle concerten van Guus!:)
In Augustus bij Clouseau stond ik ook op rij 1! geweldig was dat!:D

Groeten uit Holland!
Marjorie
En Dans

Bekijk profiel
« Antwoord #19 Gepost op: 6 Januari 2011, 19:17:54 »

Welkon hier! Ook ik ben een nederlandse fan. En leuk dat je nog zo 'jong' bent, want de meeste nederlandse fans zijn de fans van het eerste uur van Clouseau.
Sissi
VanBinnen

Bekijk profiel
« Antwoord #20 Gepost op: 6 Januari 2011, 19:48:35 »

Welkom hier!
Pagina's: 1 [2] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: