koenloverke
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 2 Januari 2011, 14:55:36 » |
|
http://www.feryndakarsport.be/Kriske Leuven, op deze site vind je info over Koen in Dakar
|
|
|
|
|
|
25 september Gent 17/12 sportpaleis 22/12 sportpaleis 26/12 sportpaleis
|
|
|
|
kriske leuven
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 2 Januari 2011, 15:43:04 » |
|
Koen start pas om 16.48 uur onze tijd.
ah oke, merciekes 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tine
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 2 Januari 2011, 16:59:12 » |
|
koen gaat ook elke weekdag met Q bellen, rond 8u20
Super!
|
|
|
|
|
|
Groetjes, Tine
|
|
|
baloe
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 2 Januari 2011, 17:42:43 » |
|
Even mis geteld met het tijd verschil het is 17.48 uur 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dorette
Adrenaline
22 jaar fan!
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 2 Januari 2011, 19:17:51 » |
|
De eerste etappe brengt iedereen naar Cordoba. Voor de deelnemers de eerste rit tegen de klok starten, moeten ze eerst nog een lange verbindingsroute overbruggen. Daarna volgt er een special met een snel begin. Verderop wordt het parcours steeds bergachtiger en technisch moeilijker. De motoren en quads worden halfweg gescheiden van de auto's en vrachtwagens omdat het parcours smaller wordt.
Auto's, vrachtwagens: Verbinding 566 kilometer Special: 222 kilometer
Motoren, quads: Verbinding: 566 kilometer Special: 192 kilometer
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Astrid
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 2 Januari 2011, 20:23:32 » |
|
Hij loopt nu ongeveer een half uur achter op de nummer 1 en staat bij WS7 op nummer 30.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske leuven
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 2 Januari 2011, 23:10:32 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske leuven
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 2 Januari 2011, 23:39:47 » |
|
Terwijl Jean-Marc Fortin knap gestart is met een zesde plaats, vergaat het Koen Wauters veel minder goed. Bij het zevende waypoint, een punt dat de deelnemers verplicht moeten nemen, stond hij 34e. Iets later, op slechts enkele kilometers van de finish, sukkelde hij van de baan en kwam in een kleine ravijn terecht, gelukkig zonder veel erg. Daarna probeerde Wauters zijn vastgelopen wagen terug op de baan te krijgen. Pas uren na winnaar Sainz bereikte Wauters de aankomst. Zijn wagen is slechts licht beschadigd, maar Koen Wauters kan zeker van start gaan in de tweede rit, met al bijna drie uur achterstand op Sainz.
dag 1 en hij rijdt al een ravijn binnen....ik ben metéén gerustgesteld...NOT
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Atyke
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 2 Januari 2011, 23:46:20 » |
|
beter nu 'n klein foutje dan is hij hopelijk wat voorzichtiger voor wat nog komen moet
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske leuven
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 2 Januari 2011, 23:57:19 » |
|
beter nu 'n klein foutje dan is hij hopelijk wat voorzichtiger voor wat nog komen moet
*vind ik leuk* ! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske leuven
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 3 Januari 2011, 08:59:31 » |
|
ik word gewoon 'ziek' van die commentaar op hln.be ... waaróm zitten al die mensen zo op de kap van Koen?? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kato
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 3 Januari 2011, 09:55:32 » |
|
ik word gewoon 'ziek' van die commentaar op hln.be ... waaróm zitten al die mensen zo op de kap van Koen??  Omdat jij en andere mensen er ziek van zouden worden , ik lees daar allang over , ik denk het mijne en de rest interseerd me geen bal 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 3 Januari 2011, 12:30:06 » |
|
ik word gewoon 'ziek' van die commentaar op hln.be ... waaróm zitten al die mensen zo op de kap van Koen??  Verspil je energie & goed humeur aan zo'n commentaren & mensen. Ze zijn zo verziekt dat ze enkel negatief kunnen doen over alles. Zelf hebben ze de guts niet om uberhaubt iets te ondernemen, wat op zich hun goed recht is. Alleen ze hebben niet de 'kracht' om het een ander wel te gunnen. Op zich zielig, maar je doet er niets aan. Ze verkneukelen zich zelfs omdat jij je nu ambetant loopt te maken.
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|
kriske leuven
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 3 Januari 2011, 12:36:27 » |
|
ik word gewoon 'ziek' van die commentaar op hln.be ... waaróm zitten al die mensen zo op de kap van Koen??  Verspil je energie & goed humeur aan zo'n commentaren & mensen. Ze zijn zo verziekt dat ze enkel negatief kunnen doen over alles. Zelf hebben ze de guts niet om uberhaubt iets te ondernemen, wat op zich hun goed recht is. Alleen ze hebben niet de 'kracht' om het een ander wel te gunnen. Op zich zielig, maar je doet er niets aan. Ze verkneukelen zich zelfs omdat jij je nu ambetant loopt te maken. jaja, jij en Kato hebben gelijk, maar toch, zo'n mensen...bah bah...maar idd, zoals iemand me net mailde...gewoon niet lezen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|