Lieken
In Stereo

Someday I'll settle down with my own true lover...
|
 |
« Antwoord #45 Gepost op: 1 Juni 2007, 12:46:15 » |
|
Ik ga vanavond (vanaf 17u15) mijn kansje wagen, via internet of telefoon. Hopelijk houden ze nog een kaartje over voor mij  Ik denk het wel, het gaat sneller nu denk ik dan om 13u omdat iedereen dan inlogt 
|
|
|
|
|
|
"When you walk in the room baby, it's a wonder, you put a spark in my fire..."
|
|
|
|
|
|
petrake
|
 |
« Antwoord #47 Gepost op: 1 Juni 2007, 12:59:10 » |
|
ik heb ook 2 kaartjes kunnen bemachtigen, was het al helemaal vergeten door de examens, een geluk dat Lieken me er attent op maakte  dat wordt zoooo'n geweldig feestje!  xxxx
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vicky M
|
 |
« Antwoord #48 Gepost op: 1 Juni 2007, 13:02:19 » |
|
je kan nu makkelijk via de site bestellen hoor, server is weer ok, dus mensen, t is de moment é
|
|
|
|
|
|
greetz mammie
|
|
|
|
Mieke
|
 |
« Antwoord #49 Gepost op: 1 Juni 2007, 16:29:15 » |
|
Ik heb mijn ticketje ook besteld! 
|
|
|
|
|
|
- Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars -
|
|
|
|
Do_mino
|
 |
« Antwoord #50 Gepost op: 1 Juni 2007, 18:42:04 » |
|
Ja, het is Danny ook gelukt om 4 kaartjes te bestellen. Dus monique en Wim, wij gaan ook. Super leuk. Zal je nog mailen hoe en wat Monique.  Lieken, wat leuk dat jullie ook gaan. Wie weet zien we elkaar daar nog. Kan ik je persoonlijk feliciteren.  Geweldig dat we er bij zijn!!! Ik vind het echt een super combi, Clouseau en Marco! Ik kijk er al helemaal naar uit!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #51 Gepost op: 1 Juni 2007, 20:05:22 » |
|
Hier wordt momenteel overwogen toch te gaan....... We wilden er nog een concertje bij in Agustus of september. Maar omdat al de rest niet haalbaar is ivm gehucht en geen hotel is Gent toch hetgeen overblijft. Maar ja...... dat is gelijk ook 1 van de duurdere  Maar goed we denken even na! 
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
Lieken
In Stereo

Someday I'll settle down with my own true lover...
|
 |
« Antwoord #52 Gepost op: 1 Juni 2007, 20:24:22 » |
|
Ja, het is Danny ook gelukt om 4 kaartjes te bestellen. Dus monique en Wim, wij gaan ook. Super leuk. Zal je nog mailen hoe en wat Monique.  Lieken, wat leuk dat jullie ook gaan. Wie weet zien we elkaar daar nog. Kan ik je persoonlijk feliciteren.  Hey ja dat zou fijn zijn 
|
|
|
|
|
|
"When you walk in the room baby, it's a wonder, you put a spark in my fire..."
|
|
|
|
ilseke
|
 |
« Antwoord #53 Gepost op: 2 Juni 2007, 07:10:46 » |
|
Ik heb geen verlof gekregen van m'n baas...  Nu wilt m'n ventje nog es meegaan, en dan krijg ik geen verlof! Verdorie toch hé! 
|
|
|
|
|
|
In mijn hart woont een clowntje, klein en heel apart... Het kan dansen en springen, lachen en zingen... Heb je verdriet en moet je wenen, dan mag je hem even lenen...
|
|
|
|
Vicky M
|
 |
« Antwoord #54 Gepost op: 2 Juni 2007, 08:00:03 » |
|
Ilseke, ge meent da niet .... Kan je niet gaan  waar woont die baas van jou  of heb je geen goeie dokter 
|
|
|
|
|
|
greetz mammie
|
|
|
|
linds
|
 |
« Antwoord #55 Gepost op: 2 Juni 2007, 09:52:22 » |
|
ilseke wacht ik ga dinsdag een uwe baas bij zijne kraag vatten en zeggen dat je verlof MOET krijgen allé en dan wil den Ivan eens mee 
|
|
|
|
|
|
I'm not saying I'm gonna rule the world , or I'm gonna change the world but I guarantee that I will spark the brain that will change the world
|
|
|
|
Rita
|
 |
« Antwoord #56 Gepost op: 2 Juni 2007, 10:09:14 » |
|
wat voor een baas is dat toch,die weet zeker niet wat voor gevolgen dat kan geven voor uw gezondheid  ik zou hem dat toch eens zeggen zenne 
|
|
|
|
|
|
hou van het leven en van Clouseau
|
|
|
|
tweety
|
 |
« Antwoord #57 Gepost op: 2 Juni 2007, 11:02:51 » |
|
Ik heb gisteren mijn kaarten ook besteld;
|
|
|
|
|
|
Ik zou liever bij je zijn,veel liever bij je zijn,vroeger zat ik anders in elkaar.
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #58 Gepost op: 2 Juni 2007, 15:32:22 » |
|
Nou de kans wordt steeds groter dat Karen en ik toch gaan. Maar dan gaan we wel pas in de avond. We komen enkel voor Clouseau en Borsato en vooraan staan doen we al jaren niet meer (tenzij het zitplaatsen zijn en we die toevallig te pakken krijgen ha ha). Morgen weet ik het zeker.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #59 Gepost op: 4 Juni 2007, 06:58:43 » |
|
Nou we hebben besloten en we gaan toch! Kaartjes en hotel geregeld. We gaan wel enkel in de avond pas zodat we daar niet de hele dag vooraan samengepakt hoeven te staan.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|