Na een zééééééééééééééééér korte nachtrust (2,5 uurtjes) zat vrijdag in de organisatie van kortrijk(clouseau)en kon maar moeilijk zeggen tegen de gasten van trek jullie plan

Stond ik om 7u15 aan de carpool in wargem, waar ik had afgesproken met de meiden.en gezien ik chauffeur was kon ik het niet maken om de meiden te laten wachten

Om 8u30 waren we aan de weide. Maar dat was voor dat ik eens zin had om SPOOKRIJDER te spelen , gelukkig zijn er geen dode gevallen......
het wachten ging snel. De fans van Marco & Clouseau verbroederen tijdens een spel uno.De ander las een boekje (zoals Koen dat zegt W.C. Likteur)

Schuimmondje was ondertussen ook al onder ons midden.

Voor we het goed en wel door hadden was het 13uur.We werden per 10 man of vrouwen binnengelaten ,wie voor stak dan ging het he weer dicht en gingen ze een ander hek open doen.Iedereen deed wat van hemof haar verlangt werd.
We gingen als voleerde festival gangers naar binnen.
Sandrine trouwnes gefeliceteerd want jij was de EERSTE waar ze het ticket van scanden...

Dan kon onze marothon beginnen (hadden ze dat op voorhand gezegt dat het poduim zo ver ging staan dan ging ik al en paar weken op voorhand gaan oefenen ) Ik hebecht te longen uit mijn lijf gelopen, letterlijk dan want eens op mijn plaats had ik een 1 uur nodig om op mijn positieven te komen.
Mensen we stonden WEER op de éérste rij

.Enkele rijen van ons zat een meneer die we sinds het ogenblik dat we hem zagen SCHUIMMONDJE noemden......
Volgens mij had die ook de ziel uit zijn lijf gelopen want het schuim stond op zijn lippen( van mij was het nu zo erg niet

) Krijg nog altijd koude rillingen als ik er aan denk.
REBORN: was goed.
ROEL: vond ik niet zo goed
STAN: die vond ik goed( zeker tijdens Have a little feath in my) Mammie gingen wij niet als Clouseau ooit stopt fan worden van stan

.
BART PEETERS: is niet echt mijn ding.
CLOUSEAU: was zeer goed. en lekker dat de koen eruit zag (kwijl, kwijl, kwijl) ik was op slag terug op mijn positieven na het lopen van die marathon en na 2 pijnstillers

MARCO: vond ik ook goed. Maar alleen das niet echt mijn ding. Maar ikheb er wel van genoten.
Af en toe nog eens gekeken naar ons schuimondje en er stond nog altijd evenveel schuim op zijn lippen als in het begin jakkes, jakkes (hopelijk leest hij dat niet)...
Tijdens Marco moest de securty optreden, ja man zeg dan nog eens dat vrouwen juist aan de haren trekken. en de securty die hielden het kort ,zonder boe of ba namen ze die vrouw bij haar nek vel en vloog ze over de hekkens. EXIT vtm live........
Wat meer aan onze kant dan: kwam er een meneer en mevrouw +kind doodleuk tussen mensen staan die daar al waren van 9 uur s'morgens...Ja natuurlijk ambiance verzekerd.Maar wat bleek die madam en meneer+ kind waren vip, hadden die trouwens geen vak apart?

???alles is dan nog goed gekomen maar zo zie ja maar dat vips altijd wat meer mogen.......
Om 23uur was het afgelopen we gingen rustig weg alleen samen achter elkaar.Gezien dat er zo'n 30.000 man tergelijk naar huis wilden hadden wij besloten om een nacht pick-nic te houden (gezien we geen eten en drank mochten meenemen naar binnen) je had ons moeten zien zitten. de ene moe , de andere zijn stem kwijt , nog iemand die spierpijn had enz... kwamen wij van VTM live of van Rimpel rock (dacht op dat ogenblik eerlijk het laatste)
Na een geslaagt en voor herhaling vatbaar nacht pick-nic besloten we om toch maar de lange rij auto's te vervoegen. en al bij al verliep het nog vlot. Op de terug weg nostalgie bovengehaald door HOEZO op te leggen. Alle vier uit volle borst mee gezongen (allé wat er nog van onze stem overbleef

)
Aan de carpool afscheid genomen

( zonder tranen deze keer) hahahahaahahahahahahahahahhahahahaha.
Meiden ik wil jullie bedanken voor de 2 toffe dagen............