|
Vicky M
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 26 Mei 2007, 12:33:15 » |
|
heeft uw ventje aan de vrouwen misschien niet genoeg  dat het er vanaf hangt van de andere ventjes  k zie hem al staan als enige vent tussen al die zotte trienen, en je weet hoeveel interesse hij heeft in clouseau hé ... geen dus toen ik zei van vroeg te gaan keek hij al zeer bevreesd, dus denk ik dat ik alleen van de partij zal zijn ;-)
|
|
|
|
|
|
greetz mammie
|
|
|
|
Mieke
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 26 Mei 2007, 16:05:01 » |
|
Ik zie dit ook wel zitten, lijkt mij leuk en dichtbij de deur!  Hopelijk zit het weer mee...
|
|
|
|
|
|
- Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars -
|
|
|
|
Mieke
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 26 Mei 2007, 16:08:50 » |
|
Het nieuwe Idool 2007 - Dean dus - zal ook wel van de partij zijn zeker aangezien het een evenement is van VTM. Het wordt een super dagje! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vicky M
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 27 Mei 2007, 11:22:32 » |
|
Stan van Semang zal volgens de krant ook van de partij zijn laten we het zonnetje bij bestellen en het wordt weer een super leuke dag !!!!!
|
|
|
|
|
|
greetz mammie
|
|
|
|
glendy
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 27 Mei 2007, 12:38:21 » |
|
ik ga dus zeker van de partij zijn alé als ik er vroeg genoeg ga bij zijn om kaarten te bestellen dan wel, want kheb zo'n gevoel dat de tickets snel zullen verkocht zijn
|
|
|
|
|
|
en als je lacht voel ik me heerlijk en je lacht de hele dag
|
|
|
|
Kristien
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 27 Mei 2007, 12:57:58 » |
|
ik ga dus zeker van de partij zijn alé als ik er vroeg genoeg ga bij zijn om kaarten te bestellen dan wel, want kheb zo'n gevoel dat de tickets snel zullen verkocht zijn
Ik denk dat ook, want er staat zo echt bij "vanaf 13u kaarten beschikbaar..."
|
|
|
|
|
|
Greetz Kristien
|
|
|
|
Mieke
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 27 Mei 2007, 23:39:34 » |
|
Ik heb ergens gelezen dat op 1 juni de andere artiesten worden bekend gemaakt en dat er 60.000 tickets verkocht kunnen worden, daar zullen we toch wel kunnen bij zijn zeker 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 28 Mei 2007, 09:51:06 » |
|
De Borsato fans lopen al volop te stressen, dat zie ik hier nog niet direct gebeuren. Maar ja wij hebben deze zomer vollop Clouseau en Borsato treedt maar 1x op! Maar ik denk dat het weleens druk kan worden vrijdag om 13u bij het bestellen.
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
Vicky M
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 28 Mei 2007, 10:04:45 » |
|
op de site van marco staat trouwens héél veel uitleg oa dat ze beiden een 90 min zullen spelen 
|
|
|
|
|
|
greetz mammie
|
|
|
|
Simone
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 28 Mei 2007, 10:33:04 » |
|
ja denk toch niet dat ik me er aan ga wagen, heel tof marco en clouseau, maar weer helemaal in Gent, dat is weer zo'n 2 uur rijden met de auto en dat doen we in juni ook al. Word allemaal wel heel erg duur zo, maar ik kan er nog steeds over nadenken, ik heb nog tot vrijdag te tijd,
En 60.000 mensen bij elkaar, volgensmij als je niet vroeg gaat, zie je alleen maar stipjes en dat is ook niet echt fijn,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 28 Mei 2007, 11:21:34 » |
|
Het is te massaal! Sportpaleis is nog leuk, maar dit.... Het zal best leuk zijn, maar ik ga voor dat geld liever naar een gewoon Clouseau concert. Maar zo ieder zijn ding ofcourse. Ik ben benieuwd naar de verslagen achteraf.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nancke
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 28 Mei 2007, 13:53:20 » |
|
Ik kan ook niet gaan maar vind het niet echt erg. Veeeeeeeeeels te druk voor mij. Eén van onze vrienden trouwt en dat is toch net dat ietsiepietsie belangrijker voor mij.
|
|
|
|
|
|
Doe maar gewoon dat is al gek genoeg !!!
|
|
|
|
jan
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 30 Mei 2007, 20:31:29 » |
|
De Borsato fans lopen al volop te stressen, dat zie ik hier nog niet direct gebeuren. Maar ja wij hebben deze zomer vollop Clouseau en Borsato treedt maar 1x op! Maar ik denk dat het weleens druk kan worden vrijdag om 13u bij het bestellen.
Wees daar maar gerust in dat het druk zal worden. Alhoewel.............ik zie de ene na de andere borsatofan afhaken
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 31 Mei 2007, 07:03:12 » |
|
Wees daar maar gerust in dat het druk zal worden. Alhoewel.............ik zie de ene na de andere borsatofan afhaken
Ik vind ze erg negatief hoor de fans van Marco! Okay niet allemaal over 1 kam scheren natuurlijk. Maar zoals Nathalie al aangaf waren de verwachtingen van die fans gewoon veel te hoog. Om te gaan beweren dat Marco zo gewoon makkelijk zijn zakken denkt te kunnen vullen vind ik echt sneu. Een evenement met Marco en Clouseau samen op 1 affiche is iets wat je niet vaak gaat meemaken. De laatste keer was volgens mij in 1994 (of 1997) toen Marco als support optrad van Clouseau.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 31 Mei 2007, 12:06:17 » |
|
Ik lees net op het forum van de site van Marco dat als het uitverkocht raakt 19 augustus er ook nog bij komt als datum. Ik vind dat wel wat typisch voor een soort van festival om dan 2 dagen hetzelfde neer te zetten. Zet dan 2 dagen verschillende artiesten neer. De ene dag Clouseau als hoofdact en de andere Marco als hoofdact.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|