|
Sonja
|
 |
« Gepost op: 28 December 2010, 17:06:32 » |
|
Ik ben nog op zoek naar de cd van 27-12. Wie heeft deze gekocht en wil de mp3-tjes ruilen tegen een andere datum?
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
Walkdogger
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 29 December 2010, 09:20:54 » |
|
Ik heb de cd van de 27ste. Ik wil de mp3tjes best wel ruilen.  Ik zoek eigenlijk al degene die ik mis, namelijk: Gek op jou Brandweer Altijd heb ik je lief Laat me nu toch niet alleen Zie me graag Afscheid van een vriend Killertip Dansen Daar gaat ze Nobelprijs Casanova (wen er maar aan) Domino De tegenpartij Het maakt niet uit welke datum ze zijn.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 29 December 2010, 09:33:02 » |
|
Ik wil je aan deze nummers wel helpen in ruil voor 27-12. Ik zal je een prive berichtje sturen 
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
Atyke
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 30 December 2010, 15:26:50 » |
|
wie met mij wil ruilen, makkelijkst via msn: atyke@hotmail.com
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kristien
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 31 December 2010, 12:25:52 » |
|
ik zoek ook nog een pak liedjes Wil iemand me een pm'tje sturen die me kan helpen?
|
|
|
|
|
|
Greetz Kristien
|
|
|
|
heccie
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 31 December 2010, 14:02:25 » |
|
Kristien, ik heb je een pm gestuurd. Ik zelf zoek nog de liedjes: - Laat me nu toch niet alleen - Casanova - Altijd heb ik je lief - Passie - Zij aan zij Zelf kan ik ruilen met de liedjes die staan op de cd van 17-12 en 26-12. Hoor graag van iemand.  Alvast bedankt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Atyke
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 31 December 2010, 14:22:18 » |
|
@ heccie: check je mail 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
heccie
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 31 December 2010, 14:26:47 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bo
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 31 December 2010, 14:51:50 » |
|
Ik hoop ook zo dat ik nog wat kan ruilen met iemand....maar idereen heeft de cd's denk ik al ???ik kreeg net de rekening pas,en die heb ik gelijk via internet betaald, dus ik hoop dat hij begin volgende week binnen is.Wie wil er met mij alstublieft nog wat ruilen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kristien
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 31 December 2010, 15:07:13 » |
|
Bij mij is de cd van 28 december onderweg en zoek ik nog :
Zie me graag Afscheid van een vriend Killertip Zij aan zij Casanova Laat me nu toch niet alleen Passie Ik denk aan jou Zij aan zij Brandweer Verlangen Anne Altijd heb ik je lief Fiets Ik denk aan jou
Zou leuk zijn mocht iemand mij kunnen helpen !
|
|
|
|
|
|
Greetz Kristien
|
|
|
|
heccie
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 31 December 2010, 15:45:59 » |
|
Heb inmiddels Krisitien een en ander bezorgd. Ze mist nu alleen nog: Anne Altijd heb ik je lief Fiets Ik denk aan jou Die laatste 2 heb ik "nog" niet. Maar ik heb nu geen tijd meer. We krijgen zo bezoek voor oud en nieuw. Hopelijk ben je voor zover geholpen Kristien. Fijne avond allemaal. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sandraatje
In Stereo

Hoeveel is te veel!!
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 1 Januari 2011, 09:12:11 » |
|
Ik heb de usb van 29/12. En kan die ruilen met wie dat wil. Graag zou ik zelf ook de volledige setlist samen willen stellen. Als iemand mij kan helpen, graag! Mijn msn is brokkens@hotmail.com
|
|
|
|
|
|
|
|
|
michiel
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 3 Januari 2011, 22:57:36 » |
|
Graag zou ik zelf ook de volledige setlist samen willen stellen.
Deel 1Hier bij jou Swentibold Gek op jou Dat ze de mooiste is Brandweer Verlangen Altijd heb ik je lief Laat me nu toch niet alleen Zie me graag Ik wil vannacht bij je slapen Passie Afscheid van een vriend Killertip Nederlandse cover van de dag gekozen door de Q-luisteraars Dansen Oogcontact En dans Deel 2Daar gaat ze Nobelprijs Anne Fiets Ik denk aan jou De perfectie Leve België Louise Casanova Domino Zij aan zij Vanbinnen Vonken en vuur De tegenpartij
|
|
|
|
|
|
|
|
|
michiel
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 3 Januari 2011, 23:01:28 » |
|
Er was ook nog een derde deel, maar dat staat niet op de live-cd's. Ik geef toch even mee welke nummers daarin gespeeld werden.
Deel 3 Intro (blazers) Ik, jij, hij of zij Crazy in love I'm into folk Like a mountain Geef het op Heb ik ooit gezegd
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bo
Adrenaline
|