• Forum
  • Nieuws
  • Over Clounited
  • Link naar Clounited
  • Chat met ons mee
*
Zoek:  
  • Startpagina
  • Help
  • Search
  • Kalender
  • Inloggen
  • Registreren
  • forum
  • Foto
  • Links
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
26 Mei 2012, 08:24:49

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Clounited > Babbelhoekje > Babbelhoekje > kindjes meenemen??
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] Omlaag Print
Auteur Topic: kindjes meenemen??  (gelezen 1562 keer)
hild@
En Dans

Bekijk profiel WWW
Re: kindjes meenemen??
« Antwoord #15 Gepost op: 23 December 2010, 20:00:30 »

Wij komen zondag voor het eerst met mijn gezin, 2 jongens van 11 en 13 en een meisje van 6. Ze hebben er vreselijk zin in! Natuurlijk wel zit plaatsen.,

styling advies?

www.kledingenkleur.nl
kaatje
In Stereo
**

Bekijk profiel
« Antwoord #16 Gepost op: 25 December 2010, 14:15:12 »

ik kom al jaren met m'n kids naar clouseau en ze genieten er echt wel van. Zeker in het sportpaleis, omdat dat zo overweldigend is, het publiek, de lichtshow,...  Maar ook tijdens de zomertournee gaan ze minstens één keer mee. Wel zorg ik er altijd voor dat we zitplaatsen hebben, want staanplaatsen met kleine kinderen vind ik niet te doen. Ik denk dat de jongste ongeveer 4 jaar was toen hij voor het eerst mee mocht, en ik heb nog nooit problemen ervaren. Ze blijven op hun stoel of indien ze aan de kant bij een trap kunnen zitten, gaan ze wel eens op de trap staan. Maar ze storen zeker geen anderen, dat zou ik niet toelaten. Zelf geniet ik er ook van als ik hen zie meezingen en springen!
Ik denk dat iedereen best voor zichzelf kan inschatten of hun kids er rijp voor zijn of niet. Uiteindelijk ken je zelf je eigen kinderen het best!
Kimpie
En Dans

♥ Wat een leven, met jou aan mijn zij.... ♥

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #17 Gepost op: 26 December 2010, 16:54:57 »

Daarom dat ik Jonas nog niet meegenomen heb, hij is 7 en door zijn autisme zou hij het geen 3u volhouden, dacht eigenlijk tegen dat hij een jaar of 11-12 is ofzo... maar ja of dat er nu nog ooit van komt?
Yenthe is 4j en daar denk ik nog lang niet aan hem mee te nemen.

Nu langs de andere kant, Nono en Zita gaan ook ale jaren he...  Knipoog
En ik vind Nono ook nog wat jong, ( is even oud als onze Yenthe)

lieke66
Vonken & Vuur

Bekijk profiel
« Antwoord #18 Gepost op: 27 December 2010, 11:09:29 »

@ tatake, heb je je dochter nog meegenomen?
Ik vond dat er veel kleine kindjes waren de 26e
tatake
In Stereo
**

Bekijk profiel
« Antwoord #19 Gepost op: 27 December 2010, 16:54:20 »

Neen Lieke, heb haar thuis gelaten. Ze was sowieso ziek, en na de reacties hier ook besloten het maar niet te doen. Er waren gisteren idd heel veel kinderen daar vond ik. Hopelijk krijgt ze over een paar jaar nog een herkansing.

Sissi
VanBinnen

Bekijk profiel
« Antwoord #20 Gepost op: 27 December 2010, 17:41:28 »

Er waren gisteren inderdaad heel veel kindjes. Ik heb een paar keer een kindje voor mij laten staan op rij 6, zodat ook de kleintjes een handje konden krijgen. Ik vond dat al de kinderen rondom mij zich prima gedroegen. Ik denk inderdaad ook dat je als mama zelf wel weet of je kind dat aankan of niet. Wat ik wel grappig vond. Naast mij stond een klein meisje en zij presteerde het om in deel 1 met haar duimpje in de mond bijna in slaap te vallen.  Grijns 
Barbara
VanBinnen

Wat wil een vrouw? Wie is haar held vandaag?

Bekijk profiel
« Antwoord #21 Gepost op: 27 December 2010, 23:07:38 »

Ik had gisteren voor het eerst mijn dochtertje mee. Ze is 5 jaar en half.
Ik vind dat het eigenlijk erg vlot is gegaan.
We zaten wel op de eerste rij (zitplaatsen ook!) en dat scheelde wel. Zo kon ze altijd alles zien, kon zitten als het nodig was en ze heeft er eigenlijk erg van genoten.
Ze zei meteen dat ze vanaf nu elke keer mee wil naar Clouseau! Brede lach

Ik had haar wel goed voorbereid. Uiteindelijk weet ze niet waar ze zich aan kan verwachten.
Zo'n vol sportpaleis is echt wel heel erg veel volk. Ze kon zich niet inbeelden hoeveel volk dat zou zijn.
Ook dat het af en toe donker is en de muziek erg luid staat had ik haar uitdrukkelijk verteld voor we vertrokken.
Ik had zelfs de DVD van de 10x10 reeks een aantal keren opgezet zodanig dat ze zich een beeld kon vormen van wat zo'n optreden eigenlijk is.

Ik denk dat je inderdaad als moeder goed aanvoelt of je kind al iets heeft aan zo'n concert of niet. Als blijft het altijd wel een beetje een gok.
Ik denk dat voorbereiding ook echt wel belangrijk.
Ik had zelfs ook gehoorbeschermers bij voor moest het nodig zijn geweest en iets tegen hoofdpijn. Maar dat heb ik uiteindelijk niet nodig gehad.

Wel een tip: neem iets voor te eten mee, want die kinderen hebben honger na 3u!

Ik vond het dus wel erg leuk om mijn dochtertje erbij te hebben en ook van ze te zien genieten. Hoe ze ook stond te springen, te dansen en te zingen.
Maaaaaaaaaaaar... voor mij is Clouseau doorgaans een moment dat ik me compleet kan losrukken uit mijn dagdagelijkse leven. Ik moet voor één keer geen moeder/vrouw/werkneemster zijn, maar kan me gewoon helemaal laten gaan. Als je dan je kindje(s) meehebt, blijft die moederrol natuurlijk primeren en daardoor kon ik veel minder opgaan in het concert. Dat is natuurlijk de 'keerzijde van de medaille'.

Tenslotte toch even zeggen dat ik denk dat ze met haar 5,5j echt wel de minimum leeftijd had om van zo'n concert te kunnen genieten (denk ik hé!). Mijn zoontje van 3,5j vroeg ook om mee te gaan, maar ik ben heel zeker dat het voor hem nog veel te overweldigend zou geweest zijn en dat ik waarschijnlijk de helft van de tijd met een angstig kind op mijn schoot/arm zou hebben gezeten. Maar ieder kind is anders natuurlijk...
eveil
En Dans

Bekijk profiel
« Antwoord #22 Gepost op: 28 December 2010, 15:20:18 »

Ik neem vanavond mijn kindje (= jongste dochter=23j) ook mee, en haar vriendje gaat ook mee   angel
Correctie: ik mag vanavond nog eens naar Clouseau, samen met dochterlief  Kris_smiley  Knipoog Knipoog  laugh

jij waakt over mij, ik waak over jou, ik zal er altijd zijn...
kriske leuven
En Dans

Bekijk profiel
« Antwoord #23 Gepost op: 28 December 2010, 15:44:18 »

Citaat van: eveil op 28 December 2010, 15:20:18
Ik neem vanavond mijn kindje (= jongste dochter=23j) ook mee, en haar vriendje gaat ook mee   angel
Correctie: ik mag vanavond nog eens naar Clouseau, samen met dochterlief  Kris_smiley  Knipoog Knipoog  laugh
dàt is een verrassing!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kben super blij voor je Smiley
mama van 3
Adrenaline
*

Bekijk profiel
« Antwoord #24 Gepost op: 28 December 2010, 19:16:14 »

Ik heb vorig jaar mijn zoon van 6jaar meegenomen  en hij vondt het geweldig zeker nadat koen  terugkwam om hem in ijn buik te kriebelen!!
dit jaar mocht hij ook mee maar doorat hij ijn beloningskalender niet tot een goed einde had gebracht mocht hij niet mee en ben blij dat ik het niet heb gedaan,we zaten op het balkon en telkens we gingen rechtstaan kreeg ik precies het gevoel dat we naar beneden gingen storten!!brrrrrr 
maar al bij al vond ik het een superconcert !!
Barbara
VanBinnen

Wat wil een vrouw? Wie is haar held vandaag?

Bekijk profiel
« Antwoord #25 Gepost op: 29 December 2010, 12:44:45 »

LOL Lieve... En hoe was't? Vond ze het leuk?
kriske leuven
En Dans

Bekijk profiel
« Antwoord #26 Gepost op: 29 December 2010, 13:31:04 »

Citaat van: Barbara op 29 December 2010, 12:44:45
en is ze braaf geweest? Brede lach
eveil
En Dans

Bekijk profiel
« Antwoord #27 Gepost op: 30 December 2010, 08:54:36 »

Citaat van: kriske leuven op 29 December 2010, 13:31:04

natuurlijk vond ze het leuk, en is ze braaf geweest...ze heeft zich gedragen als een echte Clouseau-fan (gezongen, gesprongen, gegild, gelachen, gezwaaid, gedanst, geklapt...juist gelijk haar moeder,hé  Kris_smiley ).
Wat wilt ge? Die is hier groot geworden met Clouseau, vanaf de papfles  Knipoog
Ze was zelf al verschillende jaren naar het Sportpaleis gekomen, met vriendje of met vriendinnen. Maar deze keer mocht moeder nog eens mee.
Ik heb er ook weeral super van genoten, zowel van uitstapje met dochterlief, als zeker van de Clouseaukes  Kus

jij waakt over mij, ik waak over jou, ik zal er altijd zijn...
kriske leuven
En Dans

Bekijk profiel
« Antwoord #28 Gepost op: 30 December 2010, 09:16:52 »

Citaat van: eveil op 30 December 2010, 08:54:36
Citaat van: kriske leuven op 29 December 2010, 13:31:04

natuurlijk vond ze het leuk, en is ze braaf geweest...ze heeft zich gedragen als een echte Clouseau-fan (gezongen, gesprongen, gegild, gelachen, gezwaaid, gedanst, geklapt...juist gelijk haar moeder,hé  Kris_smiley ).
Wat wilt ge? Die is hier groot geworden met Clouseau, vanaf de papfles  Knipoog
Ze was zelf al verschillende jaren naar het Sportpaleis gekomen, met vriendje of met vriendinnen. Maar deze keer mocht moeder nog eens mee.
Ik heb er ook weeral super van genoten, zowel van uitstapje met dochterlief, als zeker van de Clouseaukes  Kus

Super! Smiley
Pagina's: 1 [2] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: