cindys
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 11 December 2010, 15:52:30 » |
|
elke keer als je gaat kopen... mijn god ben ik compleet failliet als de concerten om zijn! dus no thanks...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske leuven
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 11 December 2010, 16:07:53 » |
|
elke keer als je gaat kopen... mijn god ben ik compleet failliet als de concerten om zijn! dus no thanks...
Doe jij ze allemaal misschien? Ik ga 5x, 17-18-26-28 en 29 december, dus 5x 22 euro, is 110 euro dan, tja, veel geld, maar dat nemen we erbij! En aan de mp3'tjes komen we allemaal wel hoor, gewoon doorsturen naar elkaar! Zo deden we het bij 'Clouseau int dubbel' ook en ik denk dat we heel dat optreden wel hebben.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vernon
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 11 December 2010, 16:40:12 » |
|
Even iets recht zetten, bootlegs zjin toch illegale CD's  ? Dit is geen bootleg, want EMI heeft er de rechten van en dit is dus een officiele legale instant live CD....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske leuven
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 11 December 2010, 16:46:50 » |
|
Even iets recht zetten, bootlegs zjin toch illegale CD's  ? Dit is geen bootleg, want EMI heeft er de rechten van en dit is dus een officiele legale instant live CD.... idd
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vernon
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 11 December 2010, 16:57:17 » |
|
Ohja, de reden dat het zo duur is dat er elke avond een aantal mensen aan het werk is om deze CD op te nemen, live te mixen en ook nog eens te editen en dan op CD te persen / branden. Niet alleen de mensen moeten daarvoor betaald worden, maar ook alle techniek die ervoor nodig is en dus gehuurd wordt....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 11 December 2010, 17:00:09 » |
|
Even iets recht zetten, bootlegs zjin toch illegale CD's  ? Dit is geen bootleg, want EMI heeft er de rechten van en dit is dus een officiele legale instant live CD.... Klopt, maar voor mij is dat gewoon 1 pot nat  Ik vind 22 euro voor zo'n cdtje echt vreselijk veel geld en lekker makkelijk verdiend. Natuurlijk zijn er veel mensen aan het werk, maar ik vraag mij toch af als daar echt zoveel van geperst wordt of dat in geval van massa productie niet allemaal toch makkelijk verdienen is. Ik denk van wel. Ja ik zal wel weer negatief overkomen, ik heb er totaal geen verstand van, maar dat is gewoon mijn mening. Neemt niet weg dat ik uiteraard ook 1 of 2 cdtjes zal aanschaffen want het is een leuk aandenken. Maar allemaal? No way dat regelen we wel op een andere manier achteraf 
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
cindys
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 11 December 2010, 17:24:02 » |
|
vind het ook veel geld hoor Sonja.. regel het ook wel op een andere manier  Kriske : ik doe er 7
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske leuven
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 12 December 2010, 01:48:13 » |
|
vind het ook veel geld hoor Sonja.. regel het ook wel op een andere manier  Kriske : ik doe er 7 't is inderdaad duur ja, maar goed, we kunnen wel 'uitwisselen' he, dan zullen we uiteindelijk wel alle liedjes hebben  worden weer drukke msn tijden hehe :-) dat waren nog eens tijden toen met de 'int dubbel' tour...kijken wie wat al had en wat je zelf wél en niet had en dan elkaar helpen hehe  het was wat hehe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 12 December 2010, 12:33:48 » |
|
volgens mij net zo duur en dan waren er kortingbonnen en kreeg je hem volgens mij voor 20 euro.
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
1888Kimpie
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 12 December 2010, 13:20:48 » |
|
De kortingsbonnen krijgt ge normaal gezien,kzeg wel normaal gezien enkele dagen voor het concert in de mail met alle info over het concert.
|
|
|
|
|
|
~Groetjes aan iedereen~
|
|
|
|
Kimpie
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 12 December 2010, 14:59:52 » |
|
leuk!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Truus
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 12 December 2010, 15:52:45 » |
|
Laten we eerlijk zijn onder elkaar, de cd's/usb sticks worden uitgewisseld en gekopieerd onder elkaar, zo ging het de vorige keer ook. Kijk ik wil er eentje kopen voor mijn verzameling maar niet van alle 3 de concerten die ik ga doen dus.......................het zal gaan zoals het gaan zal.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske leuven
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 12 December 2010, 16:49:07 » |
|
Laten we eerlijk zijn onder elkaar, de cd's/usb sticks worden uitgewisseld en gekopieerd onder elkaar, zo ging het de vorige keer ook. Kijk ik wil er eentje kopen voor mijn verzameling maar niet van alle 3 de concerten die ik ga doen dus.......................het zal gaan zoals het gaan zal.
idd 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
krisje
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 12 December 2010, 19:45:01 » |
|
idd  Ja ik ben het daar ook helemaal mee eens ik ga er ook ééntje kopen maar om er vijf te kopen vindt ik net its te duur.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|