• Forum
  • Nieuws
  • Over Clounited
  • Link naar Clounited
  • Chat met ons mee
*
Zoek:  
  • Startpagina
  • Help
  • Search
  • Kalender
  • Inloggen
  • Registreren
  • forum
  • Foto
  • Links
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
26 Mei 2012, 07:22:08

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Clounited > Clouseau > Clouseau Weetjes > Bootleg CD + kalender
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 3 ... 11 Omlaag Print
Auteur Topic: Bootleg CD + kalender  (gelezen 8106 keer)
Sonja
Vonken & Vuur

De terminologie is: Dansvloertherapie!

Bekijk profiel
Bootleg CD + kalender
« Gepost op: 10 December 2010, 14:52:49 »

Koen en Kris klaar voor indrukwekkend afscheiddoor Clouseau op vrijdag 10 december 2010 om 13:28
Een week voor de start van ‘Clouseau - De Laatste Ronde’ tellen we af om er een laatste keer stevig in te vliegen. Koen en Kris Wauters zullen op een bijzonder indrukwekkende manier afscheid nemen van het Sportpaleis en geven hun fans als extraatje de kans om hun net bijgewoonde optreden meteen op cd mee naar huis te nemen!

Hits en niets dan hits

Niet alleen voor Koen en Kris is het gespannen uitkijken naar het moment waarop de zaallichten doven en de showlights aangaan. Ook voor hun bandleden, iedereen die bij de nieuwe productie betrokken is én uiteraard alle fans is het aftellen begonnen naar de elfde en gelijk ook laatste concertreeks van Clouseau in het Sportpaleis. Want iedereen wil weer een avond lang plezier beleven.

En of de avond lang zal worden! Koen en Kris beloofden een afscheidsshow om nooit te vergeten en dat wordt het ook. De vele trouwe fans worden dubbel en dik bedankt met hits, hits en nog eens hits. Kortom: met alle liedjes die iedereen graag van Clouseau wil horen. Het publiek hoeft dan ook niet verbaasd te zijn dat het concert dit jaar nog een stuk langer duurt dan het van Clouseau in het Sportpaleis gewend is.

Live-album meteen na optreden te koop voor fans

Het wordt een concert met heel veel mooie en uitzonderlijke momenten om nog vaak aan terug te denken. Daarom krijg je de kans om met een unieke herinnering naar huis te gaan.

Na afloop van elk concert worden de meest magische momenten van dat optreden op een instant live-cd en usb-stick te koop aangeboden. Dankzij deze twee geluidsdragers, die in samenwerking met EMI Music Belgium worden gerealiseerd, kan je zo vaak als je wilt jouw Laatste Ronde herbeleven. Dit collector’s item kan meteen nadat de laatste noot gezongen is gekocht worden. De productie ervan begint namelijk nog vóór aanvang van de bisnummers.

Handige fotokalender 2011

Dankzij een unieke en handige fotokalender voor 2011 kan men ook een jaar lang nagenieten van alle Clouseau-edities. Clouseau & Orkest, Speciale Editie I en II, In ’t midden, Vanbinnen, In ’t lang, In ’t dubbel, Clouseau20, Clouseau Crescendo, Clouseau 10x10 en De Laatste Ronde... ze komen allemaal in beeld.

Wachtconcerten vlak voor Valentijn

Momenteel staat nog niet vast of Koen en Kris na hun negen concerten van 17 t/m 29 december ook op vrijdag 11 en zaterdag 12 februari met De Laatste Ronde in het Sportpaleis langs zullen komen. Fans kunnen wel nog altijd reserveren voor deze ‘wachtconcerten’ vlak voor Valentijn. Er zijn nu al meer dan 6.000 voorinschrijvingen genoteerd. De negen reguliere concerten zijn zo goed als uitverkocht. Er zijn enkel nog een 3.000-tal staanplaatsen verkrijgbaar, voornamelijk voor 21, 27 en 29 december.

Meer informatie: http://www.sportpaleis.be/nl/kalender/clouseau_de_laatste_ronde

Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
Annika
In Stereo
**

Bekijk profiel
Re: Bootleg CD + kalender
« Antwoord #1 Gepost op: 10 December 2010, 14:56:30 »

super leuk!! En erg handig dat ze het ook op USB stick aanbieden.
 Wordt een nog duurdere maand dan ik al had ingecalculeerd ;-)

**Hier bij jou!**
heccie
VanBinnen

Zij aan zij ..........

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 10 December 2010, 15:07:21 »

Erg leuk. En die kalender wil ik ook wel hebben. Heb namelijk nog geen kalender voor 2011. Dus dat komt goed uit.

www.c-arts.nl
Veerle03
Adrenaline
*

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 10 December 2010, 15:09:50 »

Leuk, een mooie herinnering dan.  Zal inderdaad een dure maand worden, maar ze zijn het waard!
Sissi
VanBinnen

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 10 December 2010, 15:59:22 »

Leuk! Bedankt om het berichtje te posten, Sonja. Die kalender laat ik passeren, maar de bootleg cd zegt me wel wat.
loty77
Adrenaline
*

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 10 December 2010, 17:42:30 »

Bedankt voor het plaatsen.
Maar als ik het goed begrijp is dit alleen voor mensen die naar het concert gaan?
Niet zoals een paar jaar terug toen je online een cd kon bestellen of de kalender.
Kan zelf helaas om gezondheidsreden niet heen dus toen je een paar jaar terug een cd kon bestellen was ik harstikke blij.
Sonja
Vonken & Vuur

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 10 December 2010, 18:14:54 »

Vast wel loty! Smiley

lieke66
Vonken & Vuur

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: 10 December 2010, 19:23:39 »

wauw leuk, mijn vriendin krijgt nog een verjaarscadeau dus dat wordt de kalender
Shananas16
Vonken & Vuur

Er valt niet te leven in de verleden tijd!

Bekijk profiel
« Antwoord #8 Gepost op: 10 December 2010, 20:29:55 »

Jeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuj!
FEESTJUH!!!

Ik zal de USB nemen denk ik!!
Heb ik gezien met Milk Inc en is superleuk
want op de USB stick stond: MILK INC
dus daar zal nu wel CLOUSEAU op staan Brede lach
Logisch gezien toch Grijns Knipoog

Die kalender zal ook SUPERRRRRRRR worden!!

Ik zal al beginnen sparen!!! Knipoog
Jeroen
Adrenaline
*

Bekijk profiel
« Antwoord #9 Gepost op: 10 December 2010, 20:52:07 »

Hebben we toch een leuke en mooie herinnering aan deze show! Ik ga hem zeker kopen.   Brede lach Alleen twijfel ik nog wordt het een cd of usb stick. En zeker een kalender neem ik ook bij. Zal wel leuk zijn om een dagkalender te hebben. Dan kunnen we op een bepaalde dag zie. Wat er op die dag gebeurde binnen de Clouseau geschiedenis. Of andere leuke weetjes binnen de groep. Trouwens er is al jaren spraken van een songboek. Komt deze als nog een keer uit. Graag ook deze willen hebben. En met name de vertalingen van de In every small town liedjes. En eventueel andere onbekende nummers van ze.
loty77
Adrenaline
*

Bekijk profiel
« Antwoord #10 Gepost op: 10 December 2010, 22:40:27 »

Je hebt helemaal gelijk sonja Brede lach.
Op sterrennieuws stond het zelfde bericht alleen dit stond er op het eind nog bij:

Instant live-cd’s en usb-sticks (1 GB) na afloop van elk concert verkrijgbaar voor respectievelijk 22 en 28 euro, fotokalender voor 10 euro. Deze collector’s items komen niet in de reguliere handel, maar kunnen wel tot 31 januari nabesteld worden via www.teleticketservice.com, 070/345.345 (vanuit NL: 0900-45.000.45) en customer@teleticketservice.com. De prijzen zijn exclusief portokosten bij nabestelling.

Sonja
Vonken & Vuur

Bekijk profiel
« Antwoord #11 Gepost op: 10 December 2010, 22:56:18 »

Bedankt voor de info! Wat een geld voor een bootleg cdtje zeg man man man!

Sandraatje
In Stereo
**

Hoeveel is te veel!!

Bekijk profiel
« Antwoord #12 Gepost op: 11 December 2010, 07:41:42 »

Idd, wat een geld voor zo'n cd'tje maar wel de moeite waard en daarom misschien.  Wat ik me wel afvraag, is of ze elk concert gaan opnemen en op cd branden of dat het enkel een concert gaat zijn?  Want als je meerdere concerten gaat, vind ik dit een moeilijke keuze om te maken.  En de nabestelling afwachten, is ook niet echt een optie want je weet niet of je dan van het juiste concert een cd hebt? 
Sonja
Vonken & Vuur

Bekijk profiel
« Antwoord #13 Gepost op: 11 December 2010, 08:13:32 »

Bij in het dubbel was het telkens van die avond. Dus dat wordt weer verzamelen geblazen Knipoog

kriske leuven
En Dans

Bekijk profiel
« Antwoord #14 Gepost op: 11 December 2010, 12:30:31 »

"Het publiek hoeft dan ook niet verbaasd te zijn dat het concert dit jaar nog een stuk langer duurt dan het van Clouseau in het Sportpaleis gewend is."

Gaan de concerten langer duren dan??? Of hoe moet ik dat zien?

En die bootlegjes...elke keer als je gaat kopen he Brede lach
Pagina's: [1] 2 3 ... 11 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: