|
tatake
|
 |
« Gepost op: 9 December 2010, 21:02:27 » |
|
Hallo iedereen,
Zoals de titel al zegt heb ik een vraagje over het openbaar vervoer. Wij gaan de 19de naar clouseau. Nu zag ik dat het die dag koopzondag is in het Wijnegem shoppingcenter. De ideale gelegenheid dus om er een leuk vriendinnendagje van te maken. Nu wouden wij dus rond de middag al naar antwerpen gaan, de auto vast bij het sportpalais zetten en dan met openbaar vervoer naar wijnegem gaan. Wie kan me vertellen wat ik dan moet nemen: tram/bus, welke nummers evt, moet ik dan overstappen. Kortom, het hele traject sportpaleis / Wijnegem en omgekeerd. Alvast bedankt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
heccie
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 9 December 2010, 22:00:10 » |
|
Hoi Tamara. Volgens mij is het niet zo heel moeilijk. Ben natuurlijk niet zo erg thuis in het openbaar vervoer van Belgie. Maar ik denk dat je er met deze site wel uit moet komen: http://www.b-rail.be/main/N
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lies_vg
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 9 December 2010, 22:23:24 » |
|
Hoi Tamara. Volgens mij is het niet zo heel moeilijk. Ben natuurlijk niet zo erg thuis in het openbaar vervoer van Belgie. Maar ik denk dat je er met deze site wel uit moet komen: http://www.b-rail.be/main/NDeze site gaat over treinen voor bussen ed.: www.delijn.be
|
|
|
|
|
|
In mijn bloed klopt verlangen naar onstuimig avontuur...
|
|
|
|
heccie
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 10 December 2010, 06:49:07 » |
|
Zo zie je maar, dat ik het ook niet precies wist. Dacht dat bussen e.d. er ook tussen stonden. Heb in ieder geval deze site ook opgeslagen. Je weet nooit waar het goed voor is. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lies_vg
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 10 December 2010, 08:48:56 » |
|
Zo zie je maar, dat ik het ook niet precies wist. Dacht dat bussen e.d. er ook tussen stonden. Heb in ieder geval deze site ook opgeslagen. Je weet nooit waar het goed voor is.  dat is ook zo, als je een combinatie nodig hebt van trein en bussen komt dat er wel bij op maar als je enkel tram en bussen nodig heb is www.delijn.be beter 
|
|
|
|
|
|
In mijn bloed klopt verlangen naar onstuimig avontuur...
|
|
|
|
tatake
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 17 December 2010, 11:48:10 » |
|
als ik het dus goed heb moeten we eerst met de tram naar het centraal station en dan met de bus verder. Pfff, niks rechtsstreeks dus. Met de tickets van het sportpaleis heb je dan het hele openbaar vervoer gratis die dag, of alleen het traject naar het sportpaleis en terug, wie weet dit. Ik hoop echt op droog weer voor zondag, want haat rijden met dit weer.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lesley
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 17 December 2010, 12:46:05 » |
|
Ik dacht dat alleen het traject naar het sportpaleis en terug, gratis is.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marjorie
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 17 December 2010, 19:52:58 » |
|
Volgens mij heb je de hele dag recht op gratis openbaar vervoer van De Lijn. Tenminste...ik doe dat al jaren. Eerst met de tram naar de stad, lekker winkelen en dan weer terug naar het Sportpaleis en dan weer het trammetje in naar de auto.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ilseke
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 17 December 2010, 20:56:17 » |
|
't Is geen aanrader met koopzondag naar Wijnegem, tenzij je graag uren aanschuift en over koppen loopt... 
|
|
|
|
|
|
In mijn hart woont een clowntje, klein en heel apart... Het kan dansen en springen, lachen en zingen... Heb je verdriet en moet je wenen, dan mag je hem even lenen...
|
|
|
|
tatake
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 17 December 2010, 21:50:52 » |
|
Volgens mij heb je de hele dag recht op gratis openbaar vervoer van De Lijn. Tenminste...ik doe dat al jaren. Eerst met de tram naar de stad, lekker winkelen en dan weer terug naar het Sportpaleis en dan weer het trammetje in naar de auto.
Zet jij de auto dan ook al aan het sportpaleis of op zo een park en ride parkeerplaats?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tatake
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 17 December 2010, 21:51:48 » |
|
't Is geen aanrader met koopzondag naar Wijnegem, tenzij je graag uren aanschuift en over koppen loopt...  Ik weet het dat het wel heel druk zal zijn, daarom dat ik de auto ook liever niet daar parkeer.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marjorie
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 17 December 2010, 22:18:33 » |
|
Ik zet de auto altijd bij een park en ride!! Werkt perfect. Voordat je soms met de auto van de parkeerplaats af bent bij het Sportpaleis... Heb er wel ns bijna een uur gestaan.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Atyke
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 19 December 2010, 14:30:36 » |
|
ik blijf na 't concert altijd lang genoeg rondhangen tot de grote drukte drukte buiten voorbij is er zijn altijd wel forumleden te vinden aan de merchandising 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|