|
Atyke
|
 |
« Gepost op: 12 November 2010, 21:54:37 » |
|
Ze waren er nu ook weer ff in te zien, ivm Roland Verlooven Volgende week komt Koen ook langs, hij hft dan weer een nieuwsje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sita
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 12 November 2010, 22:51:03 » |
|
Dat hoorde ik net van Inge, dat Koen volgende week langskomt en een nieuwtje heeft... Moeten we ons zorgen maken, dat ze toch definief stoppen met Clouseau, of zou hij weer papa worden... Zitten gewoon te gissen wat dat nieuws zou kunnen zijn...! (waar wordt Peter Live eigenlijk opgenomen?)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AnneK
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 12 November 2010, 23:03:46 » |
|
Als er maar geen extra concert komt na de 28e  ... ik wil bij de laatste zijn  ! Ben wel benieuwd naar het nieuwtje  ...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kellyvds
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 12 November 2010, 23:05:23 » |
|
er is nog de 29ste een concert  en peter live wordt opgenomen in vilvoorde, jammer dat ik juist voor volgende week geen kaarten heb 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AnneK
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 12 November 2010, 23:09:33 » |
|
 Daar kwam ik dus ook net achter.... helaas....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sita
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 12 November 2010, 23:35:53 » |
|
Er zijn vlgs mij heus nu nog wel kaarten voor de 29e hoor....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Atyke
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 13 November 2010, 00:30:09 » |
|
koen zijn idee over 'n derde kindje en over stoppen of pauze, heeft al bijna in alle boekskes gestaan geen 3de kindje en ook geen stop maar pauze 't nieuwsje zal met 't sportpaleis te maken hebben denk ik
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kellylambert
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 13 November 2010, 11:33:54 » |
|
benieuwd.... niemand heeft kaarten voor volgende week zeker..... Ik zou ook wel willen gaan, maar niet voor Koen alleen hoor Zucchero is er ook 
|
|
|
|
|
|
De terminologie = dansvloertherapie
|
|
|
|
Karen
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 13 November 2010, 11:36:49 » |
|
Ik wil ook wel een kaartje bemachtigen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sita
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 13 November 2010, 13:44:41 » |
|
Inge en ik gaan nooit naar zoiets, en nu hadden we zoiets van 'sja, misschien eens gaan?' Maar geen kaarten meer natuurlijk.
Ik denk ook niet dat Koen's nieuwtje over stoppen gaat, dat zou nu een heel verkeerd moment zijn en dan zou hij dat zoch zeker doen met Kris erbij. Derde kindje...ach, dat heb je niet altijd helemaal in de hand nee, maar nee,...dat denk ik ook niet.
Misschien gaat hij vertellen welke Nederlandstalige nummers ze gaan coveren, hebben ze een keuze gemaakt uit de inzendingen van Q- music, en een winnaar bekend maken ofzo...
We zullen het moeten afwachten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lieneke
Adrenaline
We leven vandaag, beweeg dus onbezorgd.
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 13 November 2010, 13:51:43 » |
|
Staat de aflevering van volgende week niet in teken van Sport? Misschien heeft zijn nieuwtje daarmee te maken. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 13 November 2010, 14:03:16 » |
|
Dakar!!!!
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
Sita
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 13 November 2010, 14:06:22 » |
|
Nèèèhhhhh...dan wassie daarvoor allang bezig geweest.... toch?!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kellyvds
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 13 November 2010, 16:23:15 » |
|
benieuwd.... niemand heeft kaarten voor volgende week zeker..... Ik zou ook wel willen gaan, maar niet voor Koen alleen hoor Zucchero is er ook  nee, net voor deze afl heb ik geen kaarten 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sissi
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 13 November 2010, 18:11:45 » |
|
Ik denk toch ook aan Dakar. ... Alhoewel, heb ik niet ergens gelezen dat de deelnemers op 29/12 al in het zuiden van Spanje moeten zijn? Ergens een of andere proloog? En er is nog een Sportpaleis op 29/12.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|