|
kriske leuven
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 27 December 2010, 11:03:48 » |
|
De cover voor vandaag is "kom van dat dak af"
Yes yes ye yes!!! Wat vallen die covers reuze mee!!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske leuven
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 28 December 2010, 08:47:27 » |
|
en en en? Hoe was het mensjes? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 28 December 2010, 08:53:27 » |
|
Het was goed  Gisteravond onverwachts toch kunnen gaan & daar ben ik heel blij om. Het concert was leuk & af. Al hoorde ik af & toe wat foutjes, of dat het geluid niet lekker doorkwam, van waar ik zat. Maar over die kleinigheid ga ik niet zeuren  Vanavond is de cover: Ik hou van u Van Stijn Meuris (Noordkaap)
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|
kriske leuven
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 28 December 2010, 08:56:26 » |
|
Vanavond is de cover:
Ik hou van u Van Stijn Meuris (Noordkaap)
Die had ik voorspeld, iedereen is van de wereld ook al  En fijn dat je dan toch bent kunnen gaan Marti!!  Hoe klonk kom van dat dak af? (kan niet kijken hier op't werk)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 28 December 2010, 09:55:28 » |
|
Kom van dat dak af was leuk & goed gebracht. Trouwens het concert van gisteravond, wordt oudejaarsavond uitgezonden op VTM 
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|
kriske leuven
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 28 December 2010, 10:04:53 » |
|
Kom van dat dak af was leuk & goed gebracht. Trouwens het concert van gisteravond, wordt oudejaarsavond uitgezonden op VTM  Aha, dat is leuk! Kom je vanavond of morgen ook nog? Ik ga rustig thuisblijven met oudjaar denk ik (geen zin in drukte en gedoe), en dus ga ik mezelf verwennen met een avondje lekker eten en tv kijken en dan mag Clouseau niet ontbreken! En Aty...?  Alsjeblieft? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 28 December 2010, 10:10:02 » |
|
Kom van dat dak af was leuk & goed gebracht. Trouwens het concert van gisteravond, wordt oudejaarsavond uitgezonden op VTM  Aha, dat is leuk! Kom je vanavond of morgen ook nog? Ik ga rustig thuisblijven met oudjaar denk ik (geen zin in drukte en gedoe), en dus ga ik mezelf verwennen met een avondje lekker eten en tv kijken en dan mag Clouseau niet ontbreken! En Aty...?  Alsjeblieft?  Vanavond zeker niet. Heb iets in m'n agenda staan dat ik voor geen geld wil missen  Misschien als er morgen nog ergens een kaart uit de lucht komt vallen  Zou leuk zijn. Maar ik ben allang blij dat ik er (ondanks alle omstandigheden) er toch nog 1 heb kunnen doen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske leuven
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 28 December 2010, 10:21:01 » |
|
Dan ben ík blij voor jou dat je er dan toch nog geraakt bent gisteren en euh...geen idee wàt er in je agenda staat voor vanavond maar euh, véél plezier alleszins  xxx
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 28 December 2010, 10:29:42 » |
|
Dan ben ík blij voor jou dat je er dan toch nog geraakt bent gisteren en euh...geen idee wàt er in je agenda staat voor vanavond maar euh, véél plezier alleszins  xxx Ik heb een teammeeting vanavond. Enne m'n collega's kennende komt dat zeker in orde qua fun & plezier  Herbalife meetings zijn gewoon big fun 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske leuven
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 28 December 2010, 10:35:05 » |
|
Dan ben ík blij voor jou dat je er dan toch nog geraakt bent gisteren en euh...geen idee wàt er in je agenda staat voor vanavond maar euh, véél plezier alleszins  xxx Ik heb een teammeeting vanavond. Enne m'n collega's kennende komt dat zeker in orde qua fun & plezier  Herbalife meetings zijn gewoon big fun  Zalig! Veel plezier ermee ze  En vertel eens...kom van dat dak af is echt wel een fijn tock 'n roll nummer he...klonk het gisteren ook wat 'rock n roll'? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tatake
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 28 December 2010, 11:54:31 » |
|
de cover van vanavond had ik ook ingestuurd. Ik denk velen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 28 December 2010, 12:14:48 » |
|
@Sonja, wij gaan vanavond en ik koop de CD, geen enkel probleem dus om te ruilen. We hebben die van de 18e ook, maar daar staat Afscheid van een vriend niet op, en die zouden wij heel graag willen. Misschien dat ie er vanavond op komt.
Niettemin, ruilen is sowieso geen probleem hoor.  Die krijg ik al. Ik zoek enkel nog de cd van de 27e. Die kan ik ruilen tegen eender welke datum. Dus iemand die hem heeft gekocht en nog op zoek is naar een andere datum om te ruilen?
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|