|
KatiaH
|
 |
« Gepost op: 9 Oktober 2010, 09:55:05 » |
|
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 9 Oktober 2010, 10:16:54 » |
|
De nieuwe CD ga ik wel kopen, maar verder.... ben een beetje Borsato moe. Concert in Amsterdam van de zomer was leuk maar die man mikt alleen maar op hele grote shows, maakt er weer een dvdtje van... en ik zou hem liever nog eens terug zien in een kleine setting. Hij is weinig verrassend zeg maar......
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
dolfijnjte
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 9 Oktober 2010, 12:29:49 » |
|
De cd zal ik ook mss kopen, maar het concert is wel behoorlijk duur. Aangezien ik altijd de duurste - mooiste plaatsen neem. Heb er voorlopig geen 49 voor over.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Simone
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 9 Oktober 2010, 21:09:30 » |
|
De cd zal ik ook mss kopen, maar het concert is wel behoorlijk duur. Aangezien ik altijd de duurste - mooiste plaatsen neem. Heb er voorlopig geen 49 voor over.
49 vind ik nog wel meevallen, ik heb kaartje hier liggen van Roger Waters en die zijn 98 per stuk,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 9 Oktober 2010, 21:28:14 » |
|
49 vind ik nog wel meevallen, ik heb kaartje hier liggen van Roger Waters en die zijn 98 per stuk, En zelfs dat is vandaag de dag nog goedkoop 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Do_mino
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 9 Oktober 2010, 21:36:53 » |
|
Ik vind Marco niet zo bijzonder live, als je Koen gewend bent die over het podium rent en springt is Marco maar saai...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
heccie
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 10 Oktober 2010, 09:24:38 » |
|
Ik heb het zelf ook gehad met Marco Borsato. Marco vind ik inderdaad ook maar wat saai. Als hij een keer een theatertour zou doen zou ik wel weer eens willen gaan. Maar in het Sportpaleis: nee.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kristel
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 10 Oktober 2010, 11:43:22 » |
|
ik zou hem liever nog eens terug zien in een kleine setting.
Inderdaad, dan zou ik ook graag gaan. Nu niet...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dolfijnjte
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 10 Oktober 2010, 21:55:12 » |
|
49 vind ik nog wel meevallen, ik heb kaartje hier liggen van Roger Waters en die zijn 98 per stuk, Ik vind 49 euro voor Marco veel, laat het me zo zeggen :-) Is vaak hetzelfde en ja hij kan mij zo niet meer overtuigen, dat gevoel had ik toch na zen wit licht show. Er zaten prachtige momenten in, maar merendeel vond ik "gewoon"
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 11 Oktober 2010, 08:18:03 » |
|
En van elke show DVD's uitbrengen in 3 verschillende versies. Guus heeft daar ook een handje van.... wat dat betreft is Clouseau dan weer minder commercieel ingesteld. Hoewel de zoveelste verzamelaar ook wat overbodig is natuurlijk. Vroeger deed Borsato nog weleens een tour door het land langs de kleinere zalen. Het komt over als even makkelijk cashen op deze manier... Als je het zo bekijkt is die prijs inderdaad aan de hoge kant... En dat perfecte schoonzoon imago en dat zo de wereldverbeteraar uithangen is ook weleens vermoeiend haha  We gaan weer lekker op de vroege morgen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lies_vg
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 11 Oktober 2010, 08:40:58 » |
|
1x de wit licht show gezien in het sportpaleis Nooooooit meer! Zegt me absoluut niks 
|
|
|
|
|
|
In mijn bloed klopt verlangen naar onstuimig avontuur...
|
|
|
|
Sissi
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 11 Oktober 2010, 12:05:26 » |
|
Ik was ook niet wild enthousiast over de Wit Licht-show in het Sportpaleis. Maar misschien verdient hij wel een tweede kans. Ik weet nog niet of ik ga. Als het bij deze twee data blijft zeker niet, want naar Antwerpen in de week, dat zie ik niet zitten. Voor Clouseau maak ik wel een uitzondering, misschien zegt dat genoeg? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marjorie
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 12 Oktober 2010, 10:29:14 » |
|
Ik vond Marco vroeger nog wel leuk. Maar tegenwoordig kan hij mij niet meer boeien. En net wat Sonja zegt, alleen nog maar grote shows. Nee hoor geen Marco meer voor mij.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|