|
femke
|
 |
« Gepost op: 29 September 2010, 12:42:03 » |
|
Primeur: Bob Savenberg opnieuw papa 28/09/2010 (vtm)Bob Savenberg telde de dagen af naar de geboorte van een nieuw gezinslid en kijk, we hebben goed nieuws.
"De ondertussen 48-jarige Bob Savenberg is afgelopen zaterdag opnieuw papa geworden. Om 5.05 uur in de ochtend kondigde Leon Van de Velde zich luidkeels aan. Vrijdagavond gingen de toekomstige ouders naar het ziekenhuis maar het duurde toch nog heel wat uurtjes voor Leon écht van zich liet horen. De gelukkige mama is Lise Van de Velde, al jarenlang de vriendin en levenspartner van Bob. Lise wou dolgraag een kind maar Bob vond dat er genoeg Savenbergs op de wereld rondlopen en hij gaf Leon de eer om zichzelf later een echte Van de Velde te noemen. Zowel Leon als papa en mama stellen het goed en genieten in alle stilte van het kersverse leven.
De Showbizz-Site wenst Lise en Bob een dikke proficiat met Leon. Hopelijk brengt Leon heel wat vreugde in het gezin Savenberg."
Overigens lees ik nergens terug dat deze 2 al een dochter samen hebben, tenminste, ik ga ervan uit dat dit nog altijd dezelfde vriendin is toch? De mama van Jade?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 29 September 2010, 12:45:52 » |
|
Wat een leuk nieuws!!!!
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
Katia R
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 29 September 2010, 17:06:03 » |
|
Thx
|
|
|
|
|
|
jatika 
|
|
|
sylvie
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 29 September 2010, 19:05:04 » |
|
Is zojuist in de woensdagshow geweest op VTM. Een schoon boeleke !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
♪♫ Nickske ♫♪
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 29 September 2010, 19:09:03 » |
|
Fantastisch leuk nieuws 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lieke66
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 29 September 2010, 22:33:57 » |
|
leuk om te weten!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 30 September 2010, 09:39:52 » |
|
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=GLD3041CKIk word een beetje kregelig van dat "ik kan dat niet meer 's nachts opstaan, ik ben net iets te oud om daar van te recupereren." Hallo, hoe bejaard kan je zijn op je 48ste ? 
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
Atyke
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 30 September 2010, 17:01:23 » |
|
ja amai, dat is toch wel ff verschieten hopelijk is het een grapje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fie
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 30 September 2010, 18:51:12 » |
|
Maar had Bob zich ooit eens niet laten steriliseren? Of is die knoop er terug uitgehaald 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
femke
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 30 September 2010, 20:19:46 » |
|
Maar had Bob zich ooit eens niet laten steriliseren? Of is die knoop er terug uitgehaald  hoe weet je dat allemaal zo goed;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fie
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 30 September 2010, 22:32:44 » |
|
Ik lees de Story. Whoehaha.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Truus
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 1 Oktober 2010, 07:04:27 » |
|
Ik denk dat heel wat mannen jarloers zijn op Bob dat hij dit er zo door heeft kunnen drukken bij zijn vriendin.Ik denk er het mijne van maar ala.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeroen
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 2 Oktober 2010, 19:19:27 » |
|
Natuurlijk wil ik hem en zijn gezin en familie veel geluk wensen met de nieuwe familielid! Persoonlijk, heb ik altijd Bob graag gemogen. Als persoon, prima tekst en muziekschrijver binnen de groep. Thuis heb ik diverse singles en cd's van hem in huis. Alleen jammer dat hij niet echt succes vol solo artiest is geworden. Heb ik het boek van hem. En ben nog nooit tijdens zijn solo toernee geweest. Voor mij was het toen -1996- een hele grote schok dat hij uit Clouseau stapte. Vooral na een succesvol jaar 1995 beleefde. Zal leuk zijn oa hij het komende Sportpaleis reeks of een andere keer samen met zijn oude maten daar optreden. Een soort reunie organiseren met exleden.  . Zag hem vorig jaar met Steracteur Sterartiest. Wel erg oud (grijs) geworden. Veel geluk! En fijn dat we hem nog in ere houden. Als ex-lid, oprichter, drummer, teks en muziekschrijver en drijvende kracht achter onze band waar we het meeste van houden
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Atyke
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 2 Oktober 2010, 21:09:50 » |
|
raar dat velen clouseau terug eens met 5 zouden willen zien voor mij is die tijd voorbij, met bob hebben ze nog contact, maar karel en tjenne, die zie ik toch niet meer op 'n podium staan met K&K
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
femke
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 3 Oktober 2010, 14:40:14 » |
|
Ik lees de Story. Whoehaha.
en wat in de Story staat is altijd waar!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|