|
kriske
|
 |
« Gepost op: 28 September 2010, 21:53:30 » |
|
Welk nummer is de opener van deel 1 en 2, welk zijn de laatste nummers van deel 1 & 2 en welk zijn de bisnummers? Brandweer Ze zit (achter me aan...volgens www.clouseau.be) Louise Daar gaat ze Alleen met jou Dansen Anne Verlangen Fiets zij is van mij Wil niet dat je weggaat Ik wil vannacht bij je slapen Domino Vanavond ga ik uit Altijd heb ik je lief Ik, jij, hij of zij Ik geef me over En dans Vanbinnen Hier bij jou De Perfectie Shaken & Grooven Oogcontact Vonken en vuur Tegenpartij Casanova De juiste vergissing Leve België Zij aan zij Als er ooit iets fout zou gaan Doe het Ik geloof Zingen en niet zeuren Gek op jou Mary - Lou 1ste nummer deel 1 : Vanavond ga ik uit 1ste nummer deel 2 : Zingen en niet zeuren Laatste nummer deel 1 : Altijd heb ik je lief Laatste nummer deel 2 : Ik geef me over Bis : Louise - Tegenpartij - Wil niet dat je weggaat
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
♪♫ Nickske ♫♪
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 28 September 2010, 21:56:05 » |
|
Hahaha, eindelijk weer dat superleuke topic  "Ik wil niet dat je weggaat", zou wel perfect verwoorden wat wij als fans voelen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 28 September 2010, 21:57:54 » |
|
Hahaha, eindelijk weer dat superleuke topic  "Ik wil niet dat je weggaat", zou wel perfect verwoorden wat wij als fans voelen en nu jij Nickske 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Buuffies
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 28 September 2010, 22:14:05 » |
|
Ik moet steeds denken aan 'sterven op de planken', maar dat is wel heel dramatisch 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
♪♫ Nickske ♫♪
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 28 September 2010, 22:15:36 » |
|
1. En Dans (in de versie van 10x10) 2. Vanavond Ga Ik Uit 3. Zij Aan Zij 4. Ik Geef Me Over (pianoversie) 5. De Juiste Vergissing 6. Brandweer 7. De Perfectie 8. Doe Het 9. Zingen En Niet Zeuren 10. Zij Is Van Mij 11. Dansen 12. Laat Me Nu Toch Niet Alleen 13. Swentibold 14. Ik Jij Hij Of Zij 15. Casanova 16. Vanbinnen 17. Vrouwenmedley (Louise, Anne, Mary-Lou, Domino) 18. Als Er Ooit Iets Fout Zou Gaan 19. Ik Zie De Hemel 20. Leve België 21. Vonken En Vuur 22. De Tegenpartij 23. Gek Op Jou 24. Hier Bij Jou 25. Wil Niet Dat Je Weggaat 26. Nobelprijs 27. Altijd Heb Ik Je Lief 28. Afscheid Van Een Vriend 29. Passie 30. Wat Een Leven
Beginnr deel 1: En Dans (10x10) Beginnr deel 2: Swentibold Eindnr deel 1: Brandweer Eindnr deel 2: Wat Een Leven Bisnummers: Tegenpartij - Vonken En Vuur - Wil Niet Dat Je Weggaat - Ik Geef Me Over (Pianoversie, enkel Koen en Kris)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
koenloverke
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 28 September 2010, 22:17:28 » |
|
Hahaha, eindelijk weer dat superleuke topic  "Ik wil niet dat je weggaat", zou wel perfect verwoorden wat wij als fans voelen Dat is waar, de fans zouden dat voor hen moeten zingen
|
|
|
|
|
|
25 september Gent 17/12 sportpaleis 22/12 sportpaleis 26/12 sportpaleis
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 28 September 2010, 22:25:28 » |
|
Hahaha, eindelijk weer dat superleuke topic  "Ik wil niet dat je weggaat", zou wel perfect verwoorden wat wij als fans voelen Dat is waar, de fans zouden dat voor hen moeten zingen 2x ik geef me over??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
♪♫ Nickske ♫♪
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 29 September 2010, 05:50:05 » |
|
Hahaha, eindelijk weer dat superleuke topic  "Ik wil niet dat je weggaat", zou wel perfect verwoorden wat wij als fans voelen Dat is waar, de fans zouden dat voor hen moeten zingen 2x ik geef me over?? Nee, de nummers die ik opgegeven heb, staan niet in volgorde
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 29 September 2010, 08:17:37 » |
|
Ik wil niet negatief overkomen maar ik ben een beetje bang voor een greatest hits show. Terwijl ik vooral hoop op een setlist met verrassingen waar we allemaal van gaan omvallen. Ik denk dus dat we in elk geval de setlist krijgen van de zij aan zij tour, aangevuld met andere hits. Welke volgorde, geen idee, geen tijd en vooral geen zin om dat in te vullen 
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
heccie
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 29 September 2010, 12:36:33 » |
|
Eerlijk gezegd zal het me worst wezen wat ze spelen. Ik vind het altijd even goed en even leuk. Het is een echte uitlaatklep. We zullen het wel zien in december. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Truus
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 29 September 2010, 13:42:35 » |
|
Ik laat het ook altijd over me heen komen en geniet van het moment dat ik daar in het sportpaleis sta.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mamavanlien
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 22 November 2010, 23:18:39 » |
|
ik laat het ook over me heen komen en is een perfecte uitlaatklep tijdens mijn blokperiode want in januari zitten we in de examens. Dus ik ga kijken, zingen, dansen, maar vooral GENIETEN van de bovenste plank.
xx
|
|
|
|
|
|
Wat een leven, met jou aan mijn zij !!! -52 kg kben trots op mezelf hihi !
|
|
|
béke
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 24 November 2010, 21:55:46 » |
|
ik heb precies ergens gehoord dat ze merendeel alleen grote hits gaan spelen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 25 November 2010, 09:18:26 » |
|
Klopt, dat is wat ze zelf aankondigen. Beetje jammer vind ik dat wel... Maar ik vertrouw er op dat het opnieuw een groot feest wordt dus ik zal mij wel vermaken 
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
lieke66
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 25 November 2010, 18:41:26 » |
|
Sportpaleis is toch altijd alleen maar de hits met wat aanvullingen. Verwacht niet dart het nu heel anders is de de vorige jaren
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|