ik vond het WAAAAAAANZINNIG!!!!
Het was de eerste en tegelijk laatste keer en echt het was gewoon SUPER SUPER SUPER SUPER!!!
Das waarschijnlijk weer typisch: als ik ga moet er altijd iets gebeuren...
In het eerste deel stonden wij daar vooraan, dus had hij dan al gevallen dan had ik hem nog kunnen opvangen...

maar in de pauze zijn we aan de kant geweest met dat het podium er dan ging uitkomen ( bedankt voor de tip Katia

)
En het viel me inderdaad ook op hoe al de mensen meegingen met da podium... wat ik dan ook behoorlijk irritant vond dat mensen die achteraan stonden plots vooraan stonden als dat podium terugkwam ( want ze liepen gewoon mee naar voren)
Er was inderdaad SUPERVEEL plaats, dus dansruimte genoeg en zeker als dat podium wegwas, heb ik nog nooit meegemaakt, zo'n grote leegte

al bij al viel het organisatorisch dus beter mee dan ik verwacht had, ik had zo'n chaos verwacht zoals bij In't Dubbel, dat je daar dan even lekker geplet staat, maar nee, helemaal niets van gemerkt

Ik was ook net aan het filmen toen hij viel, heerlijk filmpje!!!

maar dat hier vind ik nog leuker, dan zie je echt alles in detail, hij was toch geschrokken hoor, als je zen gezichtje ziet als ze hem op het podium duwen!!!

En Bart was ook geschrokken!!!

en Vincent, ja die staat em gewoon uit te lachen

Die vrouw vooraan waar hij op gevallen was, haar bril was wel kapot... Maarja da zal wel verzekering worden

Ook achteraf: fijn wachten!!
Ik zal het ook wel missen!!
En iedereen van hier ook!!!!