|
1888Kimpie
|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: 30 Juli 2010, 12:47:58 » |
|
Ik sluit me aan bij de rest!
|
|
|
|
|
|
~Groetjes aan iedereen~
|
|
|
Jeroen
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #31 Gepost op: 30 Juli 2010, 18:50:55 » |
|
Ik ben maar pas lid van deze site! Ik maak ook steeds meer gebuik van de site. Persoonlijk vind ik het ook jammer als deze site weg gaat. Ik heb ook helemaal kaas van geeten om een site te onderhouden. Steum wel om de site open te houden. En kleine bedragen, ben ik ook wel voor hoor. Alleen kijken wat we de komende jaren nog aan nieuwe en of oudere berichten kunnen plaatsen. Aangezien dat ze een break houden. Voor een bepaalde tijd 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shananas16
|
 |
« Antwoord #32 Gepost op: 30 Juli 2010, 21:24:48 » |
|
Zouden we niet beter eens een lijstje maken met wie er nu allemaal meedoet... dan blijft het toch overzichtelijk... en dan kunnen we makkelijker bepalen hoeveel we nu precies moeten geven...
misschien kan ook 1 iemand het geld in ontvangst nemen ( iemand die veel naar concerten gaat) en het dan storten want als we zo allemaal kleine bedragjes moeten storten, ik zou er persoonlijk zot van worden als er zo 25 keer 1 euro gestort wordt...
het is maar een voorstel hé...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kellylambert
|
 |
« Antwoord #33 Gepost op: 31 Juli 2010, 09:49:42 » |
|
Hey,
Ik doe ook mee om een bijdrage te storten. Zou véél te jammer zijn dat dit forum stopt!
|
|
|
|
|
|
De terminologie = dansvloertherapie
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #34 Gepost op: 31 Juli 2010, 13:30:55 » |
|
ja, en ik wil ook wel mee doen...dat is 25€ per jaar? Nja, dan zal het nu nog 1euro voor 25 mensen zijn, valt wel mee  écht zo moderator, kweet ni of ik dat kan, wat ik best wél wil doen is spam enzo verwijderen, dat doe ik zelfs met véél plezier 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ingrid
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #37 Gepost op: 1 Augustus 2010, 00:59:01 » |
|
wel leuk dat jullie allemaal jullie steentje willen bijdragen om deze site te behouden.... Zelf vind ik het ook leuk hier de laatste nieuwtjes te komen lezen ook al post ik zelf niet zo veel. Maar ik heb een keigoed idee. Heb een eigen bedrijfje en wil met alle plezier de site sponsoren(fiscaal aftrekbaar dus eigenlijk betalen jullie , allé de belgen onder ons toch een klein stukste mee hahaha). Dus Kristien als jij webmaster wil blijven, betaal ik de rekening  Zelf heb ik wel geen tijd om dat te doen.Stuur me ff een mailtje indien ok.
|
|
|
|
|
|
Ingrid
|
|
|
|
Shananas16
|
 |
« Antwoord #38 Gepost op: 1 Augustus 2010, 22:13:30 » |
|
Amai, das echt wel een mooi gebaar!!!!  super van je!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #39 Gepost op: 2 Augustus 2010, 08:04:20 » |
|
Ik vind dit ook een zeer sympathiek gebaar!!!
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
|
|
linds
|
 |
« Antwoord #41 Gepost op: 2 Augustus 2010, 18:15:05 » |
|
Vind ik een SUPER gebaar... Maar anders met veel plezier een bijdrage leveren
|
|
|
|
|
|
I'm not saying I'm gonna rule the world , or I'm gonna change the world but I guarantee that I will spark the brain that will change the world
|
|
|
|
Marjorie
|
 |
« Antwoord #42 Gepost op: 2 Augustus 2010, 20:52:28 » |
|
Ook wil een bijdrage storten hoor!! Ik zou het heel erg jammer vinden als dit forum zou moeten verdwijnen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Truus
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #43 Gepost op: 3 Augustus 2010, 17:18:46 » |
|
Ik lees het nu pas, ook ik zou het jammer vinden als het forum weg zou gaan. Ik heb er ook wel wat voor over maar begrijp dat Ingrid wil sponseren. Bedankt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vicky M
|
 |
« Antwoord #44 Gepost op: 7 Augustus 2010, 18:34:45 » |
|
zie dit topic nu pas ik wil zeker ook een bijdrage leveren indien dit nog nodig is
van Ingrid ook heel mooi gebaar
ik zou zelfs 5 euro nog niet teveel vinden, ik kom hier veel te graag eens kijken en schrijven
|
|
|
|
|
|
greetz mammie
|
|
|
|