|
Kristien
|
 |
« Gepost op: 27 Juli 2010, 10:04:12 » |
|
Hey beste mensen,
Binnenkort vervalt het abonnement weer voor deze website. Het kost me jaarlijks toch zo'n 25 € en aangezien ik nu alleen woon en ik eigenlijk helemaal niet veel meer op deze website ben, vind ik dat wat veel geworden. Daarom zijn er denk ik 3 opties : - iemand neemt clounited.be over, liefst iemand met wat ervaring met het onderhoud van zo'n forum. - jullie storten bijdrage aan mij zodanig dat ik er zelf geen geld moet insteken. Ik wil dan wel onderhoud blijven verder doen. - clounited.be sterft een stille dood wat ik persoonlijk best wel jammer zou vinden !!!
Graag reacties !
groetjes Kristien
|
|
|
|
|
|
Greetz Kristien
|
|
|
|
heccie
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 27 Juli 2010, 10:15:37 » |
|
Jammer, maar zeer begrijpelijk. Zelf heb ik totaal de tijd niet voor om een forum te onderhouden. En weet ook niet hoe ik dit moet doen. Verder kom ik hier in eerste instantie alleen maar even de nieuwtjes lezen op Clouseau gebied. In Nederland zie en hoor ik hier helaas niets van. Dus wat dat betreft hoop ik inderdaad dat dit forum blijft bestaan. Alleen de komende 3 jaar vrees ik dat er niet veel interessant te lezen valt. Maar anders zou ik kiezen voor een bijdrage aan jou. Ben ook benieuwd naar verdere reacties. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 27 Juli 2010, 10:49:37 » |
|
Ik wil geen moderator zijn omdat ik daar geen tijd voor heb + door ervaringen uit het verleden.
Ik ben wel bereid om een bijdrage te doneren.
Misschien zou je de mensen die een bijdrage doneren de functie administrator kunnen geven? Deze mensen kunnen dan ook al die spam verwijderen toch?
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
Atyke
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 27 Juli 2010, 11:31:07 » |
|
Ik denk ook dat er zeker genoeg mensen zullen zijn die dit forum willen behouden. Dus ook ik ben voorstander om een bijdrage te doneren. Heb je enig idee met hoeveel we hier zijn? En er zullen altijd wel mensen zijn die liever nemen dan te geven.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
spookje13
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 27 Juli 2010, 11:41:15 » |
|
Ook ik wil gerust een bijdrage leveren. Als je via een pm-etje je rekeningnummer doorgeeft dan stort ik op je rekening. De site onderhouden is echter geen optie voor mij aangezien ik niets weet van website-beheer.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Astrid
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 27 Juli 2010, 11:48:11 » |
|
Ik wil ook wel een bijdrage geven. Dit forum is voor mij toch de enige plek waar ik alle nieuwtjes het snelst kan vinden.Ik moet zeggen dat ik er niet eens bij stilstond dat dit forum iemand geld kost, maar ik zou het heel zonde vinden als het verloren gaat.
Het bedrag wordt natuurlijk ook lager naarmate er meer mensen willen doneren. Misschien is het een idee om een topic te openen met daarin de oproep wie er bereid is een bijdrage te geven?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sissi
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 27 Juli 2010, 11:57:16 » |
|
Van website-beheer weet ik niets, dus overnemen kan ik het niet. Maar ik zou wel graag willen dat het forum blijft bestaan. Ik ben dan ook bereid om een bijdrage te storten. Laat maar iets weten als het beslist is. 't Zou zonde zijn om dit forum op te doeken.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lieke66
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 27 Juli 2010, 12:07:34 » |
|
Ik sluit me bij de rest aan, wil wel een bijdrage storten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Astrid
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 27 Juli 2010, 12:11:44 » |
|
(we zitten nu al op ong. 3,50 p.p.)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sandraatje
In Stereo

Hoeveel is te veel!!
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 27 Juli 2010, 16:29:27 » |
|
Ik wil ook een bijdrage betalen hiervoor en met hoe meer mensen we dat willen hoe weiniger het ons kost. Moderator zie ik niet zitten omdat ik te weinig ken van computers.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kristel
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 27 Juli 2010, 19:04:55 » |
|
Ik wil ook best wat bijdragen, hoor! Geen probleem.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Buuffies
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 27 Juli 2010, 20:12:07 » |
|
Ik wil ook wel een bijdrage leveren hoor!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Me1966
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 27 Juli 2010, 21:25:36 » |
|
Ja, ik ook!
|
|
|
|
|
|
Als ik iets doe...dan doe ik het goed...of helemaal niet
|
|
|
|
Shananas16
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 27 Juli 2010, 22:10:47 » |
|
ik wil ook zeker niet dat dit forum weggaat
ik kan het ook niet overnemen want ik heb er de tijd niet voor en ik ken er niets van!!!
als het niet veel geld is wil ik ook wel meedoen maar langs de andere kant vind ik het dan ook weer dom dat wij betalen en dat andere mensen daar dan van profiteren... ( aangezien het openbaar is) is er geen forum die gratis kan worden opgericht??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 28 Juli 2010, 08:06:18 » |
|
Een gratis forum is 3x niets! De mogelijkheden zijn beperkt, je hebt vaak verschrikkelijk veel reclame / spam, + alles wat we hier aan info bij elkaar verzameld hebben gaat dan verloren.
Over die paar euro maak ik mij niet druk. Wellicht kunnen we het forum wel zo maken dat het enkel te lezen is wanneer je een actief lid bent of een apart onderdeel enkel voor downloads en die enkel voor leden met een minimum aantal posts te maken.
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|