|
spookje13
|
 |
« Gepost op: 1 Juli 2010, 13:13:27 » |
|
Gisteren zag ik reclame voor een nieuw programma op VTM, "Het Perfecte Plaatje". Ze gaan op zoek naar de perfecte echtgenoot, de perfecte echtgenote, het perfecte kind, het perfect huisdier, het perfecte huis,...
Op het einde van het filmpje komen Dina Tersago en Koen Wauters in beeld.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 1 Juli 2010, 13:21:25 » |
|
Ik geloof niet in zoiets. De perfecte man of vrouw bestaat gewoon niet!
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
spookje13
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 1 Juli 2010, 13:45:33 » |
|
Ja, en de vraag is ook "Wat is perfect?". Wat voor mij perfect is, is daarom voor jou nog niet perfect.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Truus
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 1 Juli 2010, 14:03:33 » |
|
Wat een onzin programma zal dat worden zeg.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 1 Juli 2010, 14:47:17 » |
|
Ja, en de vraag is ook "Wat is perfect?". Wat voor mij perfect is, is daarom voor jou nog niet perfect.
Yeap ook daar heb je idd gelijk in! Ze verzinnen steeds gekkere programma's op TV! Tis niet leuk meer 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shananas16
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 1 Juli 2010, 18:40:29 » |
|
hahahaha kga ier thuis es moeten zeggen dak mij ga inschrijven als: perfecte dochter  kzie hun gezichten weeral zo voor mij 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 2 Juli 2010, 07:32:28 » |
|
Ik heb die programma trailer ook al gezien. Ik vroeg me al af onder welke categorie 'perfect' ze hem dan wel niet gaan plaatsen?
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|
meli5
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 2 Juli 2010, 09:12:07 » |
|
dit vond ik op de showbizzsite
(vtm)In ‘Het Perfecte Plaatje’ gaan we op zoek naar wat de gemiddelde Vlaming beschouwt als de ultieme perfectie.
We voerden een groot marktonderzoek uit en zijn op zoek gegaan naar volgende antwoorden : ‘Wie is de perfecte echtgenote?’, ‘Wie is de perfecte echtgenoot?’, ‘Wie is het perfecte kind?’, ‘Wat is het perfecte huis?’, ‘Wat is de perfecte job?’, ‘Wat is de perfecte vrijetijdsbesteding?’, ‘Wat is het perfecte vervoermiddel?’, ‘Wat is het perfecte huisdier?’ en ‘Wat is de perfecte vakantie?’.
Per aflevering geven we antwoord op één van de vragen. Aan de hand van het marktonderzoek werd telkens een lijst met 10 genomineerden opgesteld. Van elke genomineerde krijgen we een interview te zien, de reacties van de Vlamingen in de straat, aangevuld met nieuw beeldmateriaal en onvergetelijke archiefmomenten.
Meer dan 80 bekende gezichten met zeer verschillende achtergronden werkten mee aan dit programma. Een unieke combinatie van Guy Verhofstadt, Goedele Liekens, Gilles De Bilde, Celie Dehaene, Kürt Rogiers, Wendy Bosmans, Shania Gooris, Herr Seele, Birgit van Mol, Koen Wauters, Carry Goossens, Eline De Munck en vele, vele anderen.
Aflevering 1: De Perfecte Echtgenote
Op vrijdag 2 juli ontdekken we wie volgens de Vlaming de perfecte echtgenote is. Verkiezen we een sterke vrouw als Goedele Liekens, een supermama als Wendy Bosmans of eerder de voormalige first lady van ons land, Celie Dehaene?
Vrouwen: ze bestaan in alle soorten en gewichten. Er zijn jonge dames, vrolijke vrouwen, strenge tantes, femmes fatales,… Maar aan welke eigenschappen moet de perfecte echtgenote voldoen om in ‘Het Perfecte Plaatje’ van de Vlaming te passen? Bestaat de perfecte echtgenote wel? En zo ja, wie moeten we ons daarbij voorstellen? We gingen de markt op met een lijst van 20 bekende dames en vroegen aan 500 Vlamingen wie volgens hen voldoet aan het droombeeld van de perfectie. Op basis van hun keuzes stellen we een lijst van 10 genomineerden op, die in de uitzending aan bod komen.
|
|
|
|
|
|
Zij aan zij gaan we door de storm Als je duizelig wordt, geef ik jou mijn adem
|
|
|
|
spookje13
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 12 Juli 2010, 08:58:53 » |
|
Koen is op de 2de plaats geëindigd in de rangschikking "De perfecte echtgenoot". Bart Peeters staat op 1.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lies_vg
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 12 Juli 2010, 09:31:17 » |
|
|
|
|
|
|
|
In mijn bloed klopt verlangen naar onstuimig avontuur...
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 12 Juli 2010, 09:53:20 » |
|
Ik zou zelfs koen niet willen als echtgenoot  De perfecte echtgenoot is voor iedereen anders!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gerda
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 12 Juli 2010, 12:13:04 » |
|
Helemaal mee eens Sonja. Ik heb mijn perfecte man al gevonden, 14 jaar geleden. Samen zijn we 1 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
spookje13
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 29 Juli 2010, 11:52:06 » |
|
Morgen komt Koen er in. Dan gaan ze op zoek naar de perfecte job en hij praat over zijn job.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tine
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 29 Juli 2010, 22:34:25 » |
|
Morgen komt Koen er in. Dan gaan ze op zoek naar de perfecte job en hij praat over zijn job.
Koen zei dat hij de perfecte job heeft....Maar hij stopt er wel voor een paar jaar mee :-( !!
|
|
|
|
|
|
Groetjes, Tine
|
|
|
|