natas1980
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #45 Gepost op: 29 Juni 2010, 16:28:15 » |
|
Heel erg leuk om te lezen. Zeker voor ons Nederlanders, die toch minder makkelijk aan dit soort informatie kan komen. Het verbaasd mij inderdaad ook wel dat Koen dit wil delen met de media. Maar zeker heel erg leuk, dus ook van mij een dikke dank je wel.  Groetjes en geniet van de mooie dag Natascha
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kristel
|
 |
« Antwoord #46 Gepost op: 29 Juni 2010, 17:56:40 » |
|
Thanks voor het inscannen! BTW; hebben jullie dat hotel bekeken??? 3000 euro voor een week!!! Amai... ziet er wel gaaf uit 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Truus
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #47 Gepost op: 29 Juni 2010, 20:30:39 » |
|
Ach ze waren er even tussenuit hahahah
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lieke66
|
 |
« Antwoord #48 Gepost op: 29 Juni 2010, 21:22:57 » |
|
de vakantie zal wel betaald zijn door het Laatste Nieuws
|
|
|
|
|
|
|
|
|
snake
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #49 Gepost op: 1 Juli 2010, 11:09:54 » |
|
Thanks voor het inscannen! BTW; hebben jullie dat hotel bekeken??? 3000 euro voor een week!!! Amai... ziet er wel gaaf uit  Ik als nieuwsgierige hollander mij inhouden gaat een andere hollander googlelen. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #50 Gepost op: 1 Juli 2010, 11:52:11 » |
|
En dan te bedenken dat ze dat betalen van ons geld  Geen wonder dat ze daar niet snel herkend worden door andere vlamingen.... Ik denk niet dat er veel mensen zijn die dat zomaar even neertellen 
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
lieke66
|
 |
« Antwoord #51 Gepost op: 1 Juli 2010, 23:04:24 » |
|
Thanks voor het inscannen! BTW; hebben jullie dat hotel bekeken??? 3000 euro voor een week!!! Amai... ziet er wel gaaf uit  Ik als nieuwsgierige hollander mij inhouden gaat een andere hollander googlelen.  waarom inhouden?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kimpie
|
 |
« Antwoord #52 Gepost op: 2 Juli 2010, 00:29:24 » |
|
Goedkoop is het idd niet, wij zouden het niet kunnen iig. Wel een hele mooie reportage.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
snake
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #53 Gepost op: 2 Juli 2010, 12:22:07 » |
|
Thanks voor het inscannen! BTW; hebben jullie dat hotel bekeken??? 3000 euro voor een week!!! Amai... ziet er wel gaaf uit  Ik als nieuwsgierige hollander mij inhouden gaat een andere hollander googlelen.  waarom inhouden? Er wordt altijd gezeurd dat die hollanders zo op het geld zitten. en om niet aan dat beeld te voldoen (wat jammerlijk niet gaat lukken) maar niet over geld kletsen. Ik heb één vakantie gehad die 6500 kostte en dat was zes weken Australië incl. duiken. Dus één weekje van 3000 is eigenlijk prijzig (ja ik weet het luxe is niet gratis).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tine
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #54 Gepost op: 2 Juli 2010, 21:27:28 » |
|
Bedankt Sissi voor het artikel ! Super !! Groetjes, Tine
|
|
|
|
|
|
Groetjes, Tine
|
|
|
Gina
In Stereo

Jij daar, Jij daar maakt mijn dromen waar...
|
 |
« Antwoord #55 Gepost op: 2 Juli 2010, 21:40:13 » |
|
Heb vorig jaar voor 7 dagen Rhodos ook 3200 euro neergeteld!! Het was onze eerste vliegreis en hebben er van genoten... en dat is toch het enige wat telt als je op vakantie gaat na een heel jaar hard werken!!! En wij zijn ook geen groot verdieners hoor!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tine
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #56 Gepost op: 2 Juli 2010, 21:56:44 » |
|
Heb vorig jaar voor 7 dagen Rhodos ook 3200 euro neergeteld!! Het was onze eerste vliegreis en hebben er van genoten... en dat is toch het enige wat telt als je op vakantie gaat na een heel jaar hard werken!!! En wij zijn ook geen groot verdieners hoor!!!
Dat is waar Gina. Het belangrijkste is dat jullie genoten hebben en er terug tegenaan kunnen. Wij gaan in februari naar Mexico -> ook 5000 euro. Life is expensive :-(
|
|
|
|
|
|
Groetjes, Tine
|
|
|
|
Barbara
|
 |
« Antwoord #57 Gepost op: 2 Juli 2010, 22:42:51 » |
|
Wat een leuk en onthullend interview! Ik sta ook wel versteld dat ze dit hebben laten doen... maar wij kunnen er nu van mee genieten hé! Super hard bedankt, Sissi!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #58 Gepost op: 3 Juli 2010, 09:40:59 » |
|
Mijn 6 dagen NY kosten dik 900 euro, dat vond ik al veel geld. Ik betaalde afgelopen september voor 2 weken La Palma iets meer als 600 euro. Geen idee in wat voor resort jij hebt gezeten Gina voor die dikke 3000 euro
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
Shananas16
|
 |
« Antwoord #59 Gepost op: 3 Juli 2010, 12:03:22 » |
|
Mijn 6 dagen NY kosten dik 900 euro, dat vond ik al veel geld. Ik betaalde afgelopen september voor 2 weken La Palma iets meer als 600 euro. Geen idee in wat voor resort jij hebt gezeten Gina voor die dikke 3000 euro voor La Palma zitten wij een stuk boven jou bedrag: hehehehe  voor NY heb ik 800 euro betaald  : hotel + vliegtuig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|