|
lindz
|
 |
« Gepost op: 28 April 2007, 16:08:39 » |
|
I'll be there!!!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NiQui
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 7 Mei 2007, 18:35:13 » |
|
Jawel hoor! Neenee niet alleen voor jou he, ook een beetje voor mij haha! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lindz
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 8 Mei 2007, 11:11:20 » |
|
Dju toch!!  Ben jij ook van hier uit de buurt?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 8 Mei 2007, 11:31:46 » |
|
Jawel hoor! Neenee niet alleen voor jou he, ook een beetje voor mij haha!  Ah, Niqui, ben jij daar ook van de partij ? Heb je ook staanplaatsen ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NiQui
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 8 Mei 2007, 16:12:06 » |
|
Dju toch!!  Ben jij ook van hier uit de buurt? Inderdaad Lindz! Jawel hoor! Neenee niet alleen voor jou he, ook een beetje voor mij haha!  Ah, Niqui, ben jij daar ook van de partij ? Heb je ook staanplaatsen ? Ja, toch maar besteld. Ik dacht eerst gewoon aan de kassa tickets te kopen. En mijn zus en ik hebben staanplaatsen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tweety
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 9 Mei 2007, 20:47:10 » |
|
Als ik een mail doe naar postilon@skynet.be,kan hij niet afgeleverd worden. Als ik surf naar www.postilon.be,kan de pagina niet weergegeven worden. wie kan mij helpen? 
|
|
|
|
|
|
Ik zou liever bij je zijn,veel liever bij je zijn,vroeger zat ik anders in elkaar.
|
|
|
|
NiQui
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 9 Mei 2007, 21:16:19 » |
|
Je moet www.postiljonlommel.be hebben. Daar zie je bij "Clouseau" het telefoonnummer waar je kan reserveren.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tweety
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 10 Mei 2007, 11:57:31 » |
|
OK,bedankt, verkeerde informatie op de officiele site. 
|
|
|
|
|
|
Ik zou liever bij je zijn,veel liever bij je zijn,vroeger zat ik anders in elkaar.
|
|
|
|
clouseau_freakske
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 10 Mei 2007, 17:28:45 » |
|
Ik kom ook hoor
|
|
|
|
|
|
"Maar opeens gebeurt een wonder , heeft mijn ziel je hart gevonden door gewoon heel lief voor jou te zijn " 
|
|
|
|
Nie
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 10 Mei 2007, 22:18:15 » |
|
Een vriendin moet verstek laten gaan voor dit concert wegens een operatie.
Als er iemand nog op zoek is naar een ticket voor een staanplaats mag je me altijd een mailtje sturen.
Nie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lindz
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 11 Mei 2007, 18:51:28 » |
|
@ Sandra: Leuk, mss zien we mekaar eindelijk eens! Komt je zus ook? Wij hebben zitplaatsen: blok G, rij 3, stoel 39 en 40.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
clouseau_freakske
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 13 Mei 2007, 13:31:59 » |
|
@ Sandra: Leuk, mss zien we mekaar eindelijk eens! Komt je zus ook? Wij hebben zitplaatsen: blok G, rij 3, stoel 39 en 40.
Ik ga morgen mijn zitplaatsen bestellen, zal je dan weten te zeggen waar we zitten  Normaal komt ze niet mee ons Wendy, ik kom met een hoop udo fans de boel daar onveilig maken 
|
|
|
|
|
|
"Maar opeens gebeurt een wonder , heeft mijn ziel je hart gevonden door gewoon heel lief voor jou te zijn " 
|
|
|
|
Rita
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 13 Mei 2007, 14:19:20 » |
|
Ik ga morgen mijn zitplaatsen bestellen, zal je dan weten te zeggen waar we zitten  Normaal komt ze niet mee ons Wendy, ik kom met een hoop udo fans de boel daar onveilig maken  oei oei als dat maar goed komt  want die Udofans zijn nog gekker dan die Clouseaufans zenne
|
|
|
|
|
|
hou van het leven en van Clouseau
|
|
|
|
lindz
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 16 Mei 2007, 19:10:13 » |
|
Ik ga morgen mijn zitplaatsen bestellen, zal je dan weten te zeggen waar we zitten  Normaal komt ze niet mee ons Wendy, ik kom met een hoop udo fans de boel daar onveilig maken  oei oei als dat maar goed komt  want die Udofans zijn nog gekker dan die Clouseaufans zenne O boy, da beloofd!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|