|
Barbara
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 11 Juni 2010, 08:05:23 » |
|
Moet zeggen dat ik dat ook niet meteen top vind voor Koens imago. Die kan toch veel beter. Zo een soort van Tomtesteron met Koen, dat zou ik veel leuker vinden! Veel verrassend hebben ze bij VTM toch niet meer voor hem de laatste jaren. Ik vraag me idd af: zou hij echt geen keuze hebben om deze programma's te presenteren?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Truus
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 11 Juni 2010, 08:08:38 » |
|
Ik meen ooit eens ergens gelezen te hebben dat hij wel mag kiezen maar dat hij wel aan zijn contrakt vast zit. Denk dat er in komkommertijd dan niet zoveel te kiezen valt en je je verplichting moet nakomen naar je baas van VTM.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 11 Juni 2010, 09:43:04 » |
|
Ik meen ooit eens ergens gelezen te hebben dat hij wel mag kiezen maar dat hij wel aan zijn contrakt vast zit. Denk dat er in komkommertijd dan niet zoveel te kiezen valt en je je verplichting moet nakomen naar je baas van VTM.
Daar was ik ook al op aan het denken. Een exlusiviteitscontract hebben is leuk, maar daardoor moet hij (& andere presentatoren) misschien wel eens voorstellen aannemen die 'minder' zijn. Tegenwoordig is de keuze qua programma's sowieso maar karig, het is vooral véél van het zelfde principe. Je moet tegenwoordig echt moeite doen om nog iets echt leuks op tv te zien.
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|
Atyke
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 11 Juni 2010, 11:17:16 » |
|
ik kijk naar Koen en niet naar 'het programma'  het is en blijft een soort verslaving, met 2 katers langs mij (ushi & tommy  )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
berdien
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 11 Juni 2010, 18:05:51 » |
|
tja aan de andere kant moeten wij ook doen wat onze baas zegt he. Al valt dat voor de buiten wereld mss minder op. Maar zo'n programma alle kriebels dat lijkt me nog wel wat, was altijd lachen. Tomtesterom op z'n Koens. Kweet nie er bestaat maar een gek gelijk tom Waes denk ik 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fie
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 11 Juni 2010, 18:05:59 » |
|
Ja, de crisis, verplichtingen en wat weet ik nog allemaal.... Het zal wel allemaal complexer zijn dan we denken, maar toch heb ik nooit begrepen waarom Koen de laatste tien jaar nooit wat selectiever is geweest in zijn programma's/ of waarom vtm nooit iets creatievers heeft weten te bedenken voor hem. Als er vroeger een programma werd aangekondigd met Koen, werd er meestal gedacht in de trant van: 'dat gaat iets tof zijn'. Dat is ondertussen helaas helemaal omgeslagen (ik heb het niet over meningen van fans).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
berdien
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 11 Juni 2010, 18:17:01 » |
|
Ja, de crisis, verplichtingen en wat weet ik nog allemaal.... Het zal wel allemaal complexer zijn dan we denken, maar toch heb ik nooit begrepen waarom Koen de laatste tien jaar nooit wat selectiever is geweest in zijn programma's/ of waarom vtm nooit iets creatievers heeft weten te bedenken voor hem. Als er vroeger een programma werd aangekondigd met Koen, werd er meestal gedacht in de trant van: 'dat gaat iets tof zijn'. Dat is ondertussen helaas helemaal omgeslagen (ik heb het niet over meningen van fans).
Jammer genoeg is da wel waar. Zit eigenlijk ook wel te wachten op zo'n iets van daar blijf ik voor thuis. Maar helaas.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Truus
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 13 Juni 2010, 10:05:33 » |
|
Op de Nederlandse tv is het eigenlijk precies hetzelfde. Wat nog scoort is; Ik hou van Holland waar de jongste hier dan graag naar kijkt maar voor mezelf kijk ik helemaal niet meer op de Nederlandse tv. Tegenwoordig kijk ik enkel nog naar de zender Zone Reality tussendoor overdag, een documontaire zender. Peter en Mats kijken hier dan veel de voetbal programma;s en mijn dochters kijken TMF of die andere muziekzender waar real life docu's opkomen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katia R
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 13 Juni 2010, 11:09:51 » |
|
Vinden jullie eigelijk nog iets op tv boeiend?? Ik zelf volg niks kijk naar niks... Alleen als het met Koen of Kris is geef ik toe het dan ook wel te bekijken of op te nemen  ) Maar voor de rest.......
|
|
|
|
|
|
jatika 
|
|
|
Kato
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 13 Juni 2010, 11:12:21 » |
|
Ik zal er in ieder geval niet voor thuisblijven en ga het ook niet opnemen,het is inderdaad zeer triest met het aanbod van nieuwe programma's en meestal is de presentator dan de pineut ,want dan gaan de mensen zich vooral ergeren in de zin van " daar heb je die weer, ze hebben niets beter meer zeker". Jammer voor Koen hij kan en wil waarschijnlijk veel beter . 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 13 Juni 2010, 11:59:22 » |
|
Vinden jullie eigelijk nog iets op tv boeiend?? Ik zelf volg niks kijk naar niks... Alleen als het met Koen of Kris is geef ik toe het dan ook wel te bekijken of op te nemen  ) Maar voor de rest....... Zelfs Koen & Kris zijn voor mij geen garantie dat ik naar een programma kijk. Ik geef veel dingen het voordeel van de twijfel, maar als het me niet aanstaat is de kans héél klein als ik er nog eens naar zie. Programma's die ik zeker wil zien, programmeer ik via m'n Belgacom tv. Als ik dan de tijd heb, ga ik er rustig voor zitten. Het is alleen dat ik tegenwoordig te veel energie heb om 'rustig' naar een programma te kijken. Als het me niet rap aanstaat, dan ben ik al weggezapt of het wordt gedelete, indien het een opname was.
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|
Shananas16
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 13 Juni 2010, 19:33:30 » |
|
ja ik heb nog programma's die me boeien: - mijn restaurant!!!!! (l) - boer zoekt vrouw - de designers en er zijn zo nog wel dingen...  Ik ga hier wel eens naar kijken, het kan misschien wel mooi worden!! wat ik ook niet begrijp is dat " ik weet wat je deed" terug komt... daar vond ik absoluut niets aan... dan had ik toch liever " Alles moet weg" teruggezien 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kellyvds
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 17 Juni 2010, 16:04:14 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Atyke
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 17 Juni 2010, 19:52:06 » |
|
net waren er beelden op vtm, en ook de link http://vtm.be/de-juiste-prijs/koen-heeft-zin-in-de-juiste-prijs om je kandidaat te stellen eigenlijk zou je 't gewoon moeten doen, niks te verliezen hè, behalve je gezicht dan LOL mensen worden uit het publiek gekozen, dus naar opnames gaan kijken word nog spannend 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lies_vg
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 17 Juni 2010, 21:21:44 » |
|
Degenen die 'gekozen' worden uit het publiek zullen vermoedelijk wel degenen zijn die zich op voorhand hebben ingeschreven  Het formulier voor in te schrijven vind ik al lachen... Hobby: naar waarheid zou ik daar 'Koen' moeten invullen
|
|
|
|
|
|
In mijn bloed klopt verlangen naar onstuimig avontuur...
|
|
|
|