|
|
|
Mieke
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 10 Juni 2010, 08:49:54 » |
|
Op Q music waren ze er ook over bezig deze morgen, het moet blijkbaar ook in de krant staan, maar heb niet gehoord in dewelke... Zal het nieuwsblad of het laatste nieuws zijn vermoed ik, maar op hun site heb ik niks teruggevonden... Ik vind het wel straf... "Alles moet weg" schaffen ze af wegens te duur, en nu gaan ze opnieuw zo een programma lanceren... Is de crisis dan voorbij? 
|
|
|
|
|
|
- Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars -
|
|
|
|
v 054116
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 10 Juni 2010, 12:16:53 » |
|
We zullen ze toch niet helemaal moeten missen. Dan gaan we we gewoon de tv programma's volgen,en ga ze ook wel eens bewonderen op het circuit.
|
|
|
|
|
|
Wendy
|
|
|
Truus
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 10 Juni 2010, 12:47:12 » |
|
VTM is voor ons niet te ontvangen helaas.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
♪♫ Nickske ♫♪
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 10 Juni 2010, 12:49:46 » |
|
VTM is voor ons niet te ontvangen helaas.
Maar daarvoor hebben we Atyke en Elke hé  Nee, vind het eigenlijk wel oneerlijk dat jullie hem niet te zien kunnen krijgen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
katrien
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 10 Juni 2010, 14:39:14 » |
|
jup, er staat een heel klein stukje over de juiste prijs met koen wauters in het laatste nieuws
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
spookje13
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 10 Juni 2010, 15:06:40 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
♪♫ Nickske ♫♪
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 10 Juni 2010, 18:07:14 » |
|
En wederom zijn de reacties hillarisch... Verzuurde mensen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 10 Juni 2010, 18:51:46 » |
|
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|
Vicky M
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 10 Juni 2010, 19:06:38 » |
|
leuk !! vond dat altijd een wijs programma, lekker luchtig
die reactie in hln alweer man waar die mensen over zagen ...
|
|
|
|
|
|
greetz mammie
|
|
|
|
Fie
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 10 Juni 2010, 20:28:22 » |
|
Tja, en toch wacht ik nog steeds op eens een iets origineler en 'naturel' programma voor Koen, ipv dit soort shows die toch altijd iets fake en opgefokt hebben. En als het publiek ook nog eens moet lachen, juichen of boe roepen op commando, krijg ik het zeker.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Atyke
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 10 Juni 2010, 21:41:52 » |
|
tja maar naturel is precies niet meer in de mode, 't moet allemaal 'gemaakt' zijn en toch echt lijken in alle geval krijgen we toch ne idool ! die 'juiste prijs' dat lijkt mij zo'n snertprogramma, hopelijk weer geen flop, waar geen kat naar wil kijken  maja, hij zal wel weten wat hij wel en niet wil doen zeker hè
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fie
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 10 Juni 2010, 23:02:07 » |
|
hij zal wel weten wat hij wel en niet wil doen zeker hè de jongen krijgt misschien stokslagen als hij weigert  Ocharm.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Truus
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 11 Juni 2010, 06:38:28 » |
|
Denk dat het woord; Midlife -crisis Koen nog flink parten zal gaan spelen. Een mikpunt van spot is hij nu al geworden net als in bovenstaande artikeltje. Als hij niet uit kijkt maakt hij een karikatuur van zichzelf waar hij nooit meer van af komt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|