• Forum
  • Nieuws
  • Over Clounited
  • Link naar Clounited
  • Chat met ons mee
*
Zoek:  
  • Startpagina
  • Help
  • Search
  • Kalender
  • Inloggen
  • Registreren
  • forum
  • Foto
  • Links
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
11 Februari 2012, 04:02:37

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Clounited > Clouseau > Clouseau In de pers > 7/6/2010 - Het Laatste Nieuws: Koen Wauters - Ik vecht tegen mijn midlifecrisis
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 2 3 [4] 5 Omlaag Print
Auteur Topic: 7/6/2010 - Het Laatste Nieuws: Koen Wauters - Ik vecht tegen mijn midlifecrisis  (gelezen 3743 keer)
kellyvds
In Stereo
**

Bekijk profiel
Re: 7/6/2010 - Het Laatste Nieuws: Koen Wauters - Ik vecht tegen mijn midlifecrisis
« Antwoord #45 Gepost op: 8 Juni 2010, 20:54:48 »

Citaat van: Lies_vg op  8 Juni 2010, 19:26:46
Citaat van: kellyvds op  8 Juni 2010, 16:08:08

ik kan u da wel bezorgen  Knipoog

Oooooh, merci! 

In Reet? Moest je er aan denken om het mee te brengen smiley2
 Smiley Smiley Smiley

ja in Reet zien we mekaar  Brede lach
hild@
En Dans

Bekijk profiel WWW
Re: 7/6/2010 - Het Laatste Nieuws: Koen Wauters - Ik vecht tegen mijn midlifecrisis
« Antwoord #46 Gepost op: 8 Juni 2010, 22:57:50 »

potverdorie 3 jaar zeg! ik hoorde het zelfs op de radio in het noorden van nederland hier.
hopenlijk voor jullie zien jullie ze nog met tv programma's, maar wij moeten echt afkicken!!
bah bah bah

styling advies?

www.kledingenkleur.nl
Sonja
Vonken & Vuur

De terminologie is: Dansvloertherapie!

Bekijk profiel
« Antwoord #47 Gepost op: 9 Juni 2010, 07:13:22 »

Ik citeer mijn andere favoriete bandje: Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we er van! Kortom: dat gaan we dit jaar nog even goed doen Smiley

Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
Mieke
VanBinnen

Bekijk profiel
« Antwoord #48 Gepost op: 9 Juni 2010, 10:04:19 »

Citaat van: berdien op  8 Juni 2010, 16:27:02
3 jaar is idd wel lang maar misschien ook eens goed he. In het verleden hebben ze dat ook toch wel al eens gedaan.? Toen was het altijd boenk erop als ze er terug waren dus... dat beloofd en Koen komt ook nog wel eens op het scherm dus echt missen moeten we hem nu ook niet he  Knipoog Kriske daar entegen Huh? Onbeslist

Kris kunnen we in het najaar en een deel van volgend jaar nog bewonderen met zijn andere tournee'tje "Over songs gesproken" hé...

- Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars -
Kellylambert
In Stereo
**

Bekijk profiel
« Antwoord #49 Gepost op: 9 Juni 2010, 15:55:40 »

Citaat van: Mieke op  9 Juni 2010, 10:04:19
Citaat van: berdien op  8 Juni 2010, 16:27:02
3 jaar is idd wel lang maar misschien ook eens goed he. In het verleden hebben ze dat ook toch wel al eens gedaan.? Toen was het altijd boenk erop als ze er terug waren dus... dat beloofd en Koen komt ook nog wel eens op het scherm dus echt missen moeten we hem nu ook niet he  Knipoog Kriske daar entegen Huh? Onbeslist

Kris kunnen we in het najaar en een deel van volgend jaar nog bewonderen met zijn andere tournee'tje "Over songs gesproken" hé...

Da's waar  smiley3

De terminologie = dansvloertherapie
berdien
In Stereo
**

Bekijk profiel
« Antwoord #50 Gepost op: 9 Juni 2010, 16:02:31 »

Dan hebben we dat toch nog. Hoe meer ik er over nadenk 3 jaar is echt wel mega lang  Huil
lili
Adrenaline
*

Bekijk profiel
« Antwoord #51 Gepost op: 9 Juni 2010, 18:18:26 »

Ik begrijp dat het soms té wordt en dat ze geen slaaf van hun succes mogen worden, maar ik vind toch wel dat ze op zijn minst een  optreden per jaar mogen geven gedurende die drie 'rustige' jaren. Dat voor hun trouwe fans. Beseffen zij wel echt hoe dat voor ons aanvoelt? Dat wij van alles regelen en doen om hen toch maar te kunnen zien optreden en dan plots zijn die drie jaar onbereikbaar.
En het enige wat we kunnen doen is het aanvaarden.
Als ik heel eerlijk ben, word ik er een beetje kwaad om.
En als ze terug zijn binnen de periode  van x jaren dan hebben we de keuze terug komen kijken of niet.
En ja natuurlijk ga ik komen kijken binnen x jaar en ja, mijn reactie klinkt misschien wat hard, maar dat is hoe ik het momenteel aanvoel.
Maar ik GUN het hun hé, maar ik dacht dat ze meer rekening zouden houden met hun fans. Ik had dit nooit verwacht, zeker niet na die nieuwe cd.

Sorry, ik voel me gewoon in de steek gelaten.

Fie
In Stereo
**

Bekijk profiel
« Antwoord #52 Gepost op: 9 Juni 2010, 19:13:33 »

Citaat
Beseffen zij wel echt hoe dat voor ons aanvoelt?

Je kunt iets beseffen, zonder dat je er naar handelt he. Als ik morgen tegen mijn ma zeg dat ik op wereldreis vertrek, zal ze ook niet happy zijn. En ook al leef ik dan mee met hoe ze zich voelt, thuisblijven zal ik niet. Als Koen en Kris elke stap die ze zetten moeten overpeinzen in het voordeel van de fans... dan zouden ze pas een slaaf zijn van hun publiek - of allang zot. Als zij voelen dat ze een adempauze nodig hebben, waarom zou je dan iemand verplichten om toch verder te doen?  Onbeslist Dat je je triestig voelt met de stop snap ik, maar kwaad zijn..?
Shananas16
Vonken & Vuur

Er valt niet te leven in de verleden tijd!

Bekijk profiel
« Antwoord #53 Gepost op: 9 Juni 2010, 19:14:11 »

in Joepie stellen ze het ook rooskleurig voor Grijns

"Clouseau kondigt aan dat de sportpaleisreeks dit jaar De Laatste Ronde zal heten en het zal dan ook meteen de laatste zijn"

Voorlopig trek ik het mij nog allemaal niet aan...
het zal pas komen in december na het sportpaleisconcertje denk ik...

en 3 jaar... mensen... de tijd vliegt voorbij, voor we het beseffen zijn ze daar terug!!! Smiley
berdien
In Stereo
**

Bekijk profiel
« Antwoord #54 Gepost op: 9 Juni 2010, 19:23:54 »

Voila se positief denken  Grijns

Ik heb af en toe ook echt behoefte aan vakantie, wel geen drie jaar natuurlijk. Maar denk niet dat wij zo intens met ons werk bezig zijn als de jongens ook he Knipoog
lili
Adrenaline
*

Bekijk profiel
« Antwoord #55 Gepost op: 9 Juni 2010, 19:41:26 »

@Fie, ja kwaad  is misschien het verkeerde woord, ontgoocheld ? Maar je hebt gelijk hoor! 't Is gewoon omdat ik het zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo spijtig vind !
halma
Adrenaline
*

Bekijk profiel
« Antwoord #56 Gepost op: 9 Juni 2010, 20:34:53 »

Goh wat is dit jammer zeg! Dat ze niet meer elke december naar het Sportpaleis willen snap ik, en ook wel iets minder, maar helemaal niets..........
Sandraatje
In Stereo
**

Hoeveel is te veel!!

Bekijk profiel
« Antwoord #57 Gepost op: 9 Juni 2010, 20:59:17 »

Merciekes voor het te plaatsen.  Ik had het gisteren vlug vlug doorgelezen en vandaag eens helemaal!
Kimpie
En Dans

♥ Wat een leven, met jou aan mijn zij.... ♥

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #58 Gepost op: 6 Juli 2010, 22:38:00 »

Amai 3 jaar  Geschokt  das niet niks  Onbeslist

Tine
Adrenaline
*

Bekijk profiel
« Antwoord #59 Gepost op: 7 Juli 2010, 13:39:15 »

Thx voor het artikel! Pffff, niet leuk maar we leggen er ons bij neer... :-(

Groetjes,
Tine
Pagina's: 1 2 3 [4] 5 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: