• Forum
  • Nieuws
  • Over Clounited
  • Link naar Clounited
  • Chat met ons mee
*
Zoek:  
  • Startpagina
  • Help
  • Search
  • Kalender
  • Inloggen
  • Registreren
  • forum
  • Foto
  • Links
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
11 Februari 2012, 04:05:28

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Clounited > Clouseau > Clouseau In de pers > 7/6/2010 - Het Laatste Nieuws: Koen Wauters - Ik vecht tegen mijn midlifecrisis
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] 3 4 5 Omlaag Print
Auteur Topic: 7/6/2010 - Het Laatste Nieuws: Koen Wauters - Ik vecht tegen mijn midlifecrisis  (gelezen 3744 keer)
clouseau_freakske
Vonken & Vuur

Bekijk profiel WWW
Re: 7/6/2010 - Het Laatste Nieuws: Koen Wauters - Ik vecht tegen mijn midlifecrisis
« Antwoord #15 Gepost op: 7 Juni 2010, 18:22:04 »

Dank je wel! 3 jaar, goh zeg...klinkt hard als je het zo zwart op wit ziet staan!

"Maar opeens gebeurt een wonder , heeft mijn ziel je hart gevonden door gewoon heel lief voor jou te zijn "
béke
Adrenaline
*

Bekijk profiel
Re: 7/6/2010 - Het Laatste Nieuws: Koen Wauters - Ik vecht tegen mijn midlifecrisis
« Antwoord #16 Gepost op: 7 Juni 2010, 19:04:38 »

amai, ik moest naar adem snakken als ik het las! 3 JAAR!!!
 Bedroefd Geschokt Huil
Vicky M
Vonken & Vuur

wat een leven ....

Bekijk profiel
« Antwoord #17 Gepost op: 7 Juni 2010, 19:29:39 »

bedankt voor het artikel
idd slik 3 jaar Huh?
maar aan de andere kant ben ik echt opgelucht, we horen het nu eens van Koen " een nieuwe plaat komt nog " smiley3

greetz mammie
Vicky M
Vonken & Vuur

wat een leven ....

Bekijk profiel
« Antwoord #18 Gepost op: 7 Juni 2010, 19:44:45 »

wat kan er eigenlijk allemaal veranderen op 3 jaar

sebiet is koen helemaal grijs en verrompeld
of zou kris weer voor zijn lange haren sparen  Grijns Brede lach smiley3

greetz mammie
Lies_vg
In Stereo
**

Bekijk profiel
Re: 7/6/2010 - Het Laatste Nieuws: Koen Wauters - Ik vecht tegen mijn midlifecri
« Antwoord #19 Gepost op: 7 Juni 2010, 20:19:08 »

Laat Koen maar trainen om te vechten tegen zijn midlifecrisis;
z'n body wordt er zo alleen maar aantrekkelijker en gespierder op  smiley3  het resultaat is al goed merkbaar  Tong Tong Tong

In mijn bloed klopt verlangen naar onstuimig avontuur...
Sonja
Vonken & Vuur

De terminologie is: Dansvloertherapie!

Bekijk profiel
« Antwoord #20 Gepost op: 7 Juni 2010, 20:30:49 »

Ik vind het wel vreemd om te lezen dat hij dan weleens harder durft te rijden ivm die midlife crisis. Laat hem maar oppassen. Het lijkt mij dat er ergere dingen zijn dan ouder worden....

Dus voor 2013 en misschien zelfs wel 2014 (dat is al 4 jaar) geen Clouseau... AUTSJ! Pauze okay, maar dit is wel erg lang.

Maar bekijk het van de positieve kant: kunnen we eindelijk gaan sparen! Ga ik proberen tegen de volgende tour verhuisd te zijn. Ach wie weet ben ik dan wel allang getrouwd en woon ik samen! Brede lach

Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
femke
En Dans

Bekijk profiel
« Antwoord #21 Gepost op: 7 Juni 2010, 20:44:35 »

Sonja, found it Grijns
Maar goh, 3 jaar.... pffff da's geen goed nieuws!! Moet 't even laten bezinken eerlijk gezegd  Onbeslist
Sonja
Vonken & Vuur

Bekijk profiel
« Antwoord #22 Gepost op: 7 Juni 2010, 20:54:16 »

Citaat van: femke op  7 Juni 2010, 20:44:35
Sonja, found it Grijns
Maar goh, 3 jaar.... pffff da's geen goed nieuws!! Moet 't even laten bezinken eerlijk gezegd  Onbeslist

Ja zeg nu zit ik net te antwoorden op hyves! hahaha!

kriske
Vonken & Vuur

Bekijk profiel
« Antwoord #23 Gepost op: 7 Juni 2010, 21:02:30 »

2013 zal er (in princiepe...) een nieuwe cd komen en in 2014 een nieuwe tour...

Heb ik horen zeggen, of het zo wérkelijk zal zijn? Dat weten die mensen ook niet 100% zeker die het mij zeiden, maar dat is wel 'wat er gezegd wordt' en ik weet dat uiteraard ook niet, maar de kans dat het zo zal zijn lijkt me wel reéél...
En dat is dus géén 4 jaar géén clouseau he Smiley

dat is... 2011 niets, 2012 niets, september/oktober 2013 nieuwe cd en 2014 nieuwe tour...

Dus, als het zo zou gaan, is het dus 2 jaar en 9 maanden niets, dan al een nieuwe cd, waarschijnlijk weer heel wat promo gedoe enzo (zoals cd voorstelling, iets in de genre zoals de treinreis, etc etc etc) en dan het jaar erop weer een nieuwe tour...valt goed mee he Smiley

kriske
Vonken & Vuur

Bekijk profiel
« Antwoord #24 Gepost op: 7 Juni 2010, 21:04:24 »

Citaat van: Vicky M op  7 Juni 2010, 19:44:45

of zou kris weer voor zijn lange haren sparen  Grijns Brede lach smiley3
en gaat ie een nieuwe hoed kopen? Tong
Sonja
Vonken & Vuur

Bekijk profiel
« Antwoord #25 Gepost op: 7 Juni 2010, 21:05:15 »

Net of die gasten dat nu allemaal al weten! Sorry maar dat is gewoon speculeren! Ik vertrouw meer op uitspraken van Koen/Kris dan op dingen die fans hebben horen zeggen.

Dat is net zoals bij mij op het werk dingen opvangen in de wandelgangen en als dan uiteindelijk het officiele bericht komt blijkt het iets heel anders te zijn.

kriske
Vonken & Vuur

Bekijk profiel
« Antwoord #26 Gepost op: 7 Juni 2010, 21:10:10 »

Citaat van: Sonja op  7 Juni 2010, 21:05:15
Net of die gasten dat nu allemaal al weten! Sorry maar dat is gewoon speculeren! Ik vertrouw meer op uitspraken van Koen/Kris dan op dingen die fans hebben horen zeggen.

Dat is net zoals bij mij op het werk dingen opvangen in de wandelgangen en als dan uiteindelijk het officiele bericht komt blijkt het iets heel anders te zijn.
klopt helemaal Smiley we zien het wel! (ik heb het wel niet van fans!) en dat die mensen ook geen 100% zeker zijn heb ik er ook bij gezet Smiley
Sonja
Vonken & Vuur

Bekijk profiel
« Antwoord #27 Gepost op: 7 Juni 2010, 21:17:25 »

Dingen die je niet zeker weet en via via hoort, daar zou ik maar heel voorzichtig mee zijn. Veel te voorbarig om nu al te beweren dat ze in 2013 met een nieuwe CD komen en in 2014 met een nieuwe tour. We zullen maar gewoon rustig afwachten in plaats nu al vanalles gaan roepen wat nergens op lijkt te zijn gebasseerd.

De wens is de vader van de gedachte!

Atyke
VanBinnen

Wieoe wieoe

Bekijk profiel
« Antwoord #28 Gepost op: 7 Juni 2010, 21:27:22 »

goh, dan moet ik nu voor die tussentijd toch eens ne andere gast tegenkomen, die mij zo kan boeien LOL

Koen en of Kris op DVD, zie dan naar Aty's topic: http://www.clounited.be/forum/index.php/topic,2532.0.html
heccie
VanBinnen

Zij aan zij ..........

Bekijk profiel
« Antwoord #29 Gepost op: 8 Juni 2010, 06:12:32 »

Ik vind het ook wel een hele tijd hoor, 3 jaar geen Clouseau. Maar helaas het is nu eenmaal zo en ik zal me denk ik heus wel vermaken met andere dingen. Alleen een groep zoals Clouseau met name Koen hahaha, kan niemand mij zo vreselijk boeien dat ik er al de kriebels / gezonde spanning van krijg als ik ze zie. En wat dat betreft zal ik het enorm missen. Ik word altijd gewoon ontzettend blij van de muziek en het zien van die 2 mannen. Grijns

Maar we zijn natuurlijk ook best wel verwend met wat ze doen. Als je fan bent van een hele andere groep of artiest moet je soms ook een paar jaar wachten voordat je ze uberhaupt kan zien optreden. En Marco Borsato vind ik persoonlijk ook niet zo veel optreden. Vind het van hem bijvoorbeeld jammer dat hij niet meer in theaters komt. En met Clouseau is dat wel het geval en komt zelfs op gratis festivals. Dus wat dat betreft mogen we niet klagen.

www.c-arts.nl
Pagina's: 1 [2] 3 4 5 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: