Inkie
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 27 Mei 2010, 21:13:21 » |
|
Bedankt allemaal voor het warme welkom  Sonja, inderdaad bijna buurvrouw! Wat leuk dat er nog zoveel Nederlandse fans zijn, kunnen we niet proberen of ze 1 keertje naar Amstelveen komen? Doen ze vast niet, maar dromen kan altijd en een paar keer per jaar naar België vind ik ook echt geen straf! Lieke, ook dichtbij, Almere ligt inmiddels ook bijna naast Diemen! En Mir, inderdaad ben ik diegene naast jullie. Ben jij degene met wie ik een tunneltje maakte voor Koen en waar hij niet onderdoor, maar overheen ging toen hij achter dat meisje aan was gerend? Of was dat jouw zus? Wat was het gaaf hè!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 28 Mei 2010, 07:13:12 » |
|
Inkie ze zijn al 2x in Amstelveen geweest hey. Maar van mij mogen ze nog wel een keer komen hoor. De Schouwburg zal nu misschien wat groot zijn maar ik denk dat P60 toch best wel gevuld zal kunnen worden dat is niet zo groot. En dan kan ik nog eens op de fiets naar clouseau 
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
Marjorie
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 28 Mei 2010, 10:33:30 » |
|
Hoi Inkie,
Wat leuk dat je nu ook meedoet op het forum!! Hartstikke leuk en wie weet zie ik je nog wel een keer bij de concerten!! Ik zie dus dat je na het concert Koen en Kris nog hebt ontmoet, had je toch nog een meet en greet!! Ha ha ha.
Hoi Mir,
Ook jou ( en je zus neem ik aan) heb ik vorige week nog even gesproken. Ik had ook kaartjes voor rij 1, was samen met mijn man(die de enige man was op rij 1) Welkom op het forum!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marjorie
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 28 Mei 2010, 10:36:06 » |
|
@ Lieke, Ik woon in Huizen, we kunnen zelfs bijna naar elkaar zwaaien als we bij het Gooimeer gaan staan.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lieke66
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 28 Mei 2010, 12:15:46 » |
|
Grappig we wonen inderdaad allemaal bij elkaar in de buurt!  Volgens mij woont Simone in Baarn kunnen we ook naar zwaaien!!  @Sonja ik kan me 1x Amstelveen nog goed herinneren in de Schouwburg toen jij dat interview had maar wanneer was de 2e keer???
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Buuffies
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 28 Mei 2010, 15:44:55 » |
|
Welkom! Wij wonen ook in de buurt (Assendelft).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 28 Mei 2010, 17:15:06 » |
|
21 maart 1997 was eerste keer en 13 april 1999 tweede keer. Toen had ik dat interview met de hitkrant. 27 februari 1999 waren ze ook in amstelveen trouwens :p
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Inkie
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 28 Mei 2010, 17:50:16 » |
|
@ Sonja, Gaaf zeg interview Hitkrant! Ben bij het concert in 1997 geweest, maar die andere 2 die heb ik gemist vrees ik....  @ Marjorie, die meet en greet was inderdaad erg leuk...jij nog lekker weekendje gehad in Antwerpen met je man? Het was super weer! @ Lieke en Buuffies, Echt leuk dat we allemaal bij elkaar wonen. Nu ze hebben besloten geen sportpaleis meer te doen  kunnen we ze misschien naar paradiso halen ofzo (dream dream dream)...wat een rotnieuws zeg...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Buuffies
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 28 Mei 2010, 21:13:43 » |
|
Hoi Inkie,
Zeg dat wel. Wij hadden net de smaak te pakken in december. We maakten er altijd een weekendje weg van met veel lol en Clouseau in de auto, hotelkamer en sportpaleis. Jammer hoor!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 28 Mei 2010, 21:19:11 » |
|
Inkie, dat optreden 27 februari was niet in de schouwburg hoor dat was toen voor Monte Carlo. Toen kwamen ze bij me thuis filmen! Clouseau in Paradiso! Een drooooooooooooooom 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Inkie
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 28 Mei 2010, 21:55:04 » |
|
Dat heb ik gezien volgens mij Sonja, was dat bij jou, geweldig! Is daar niet een youtubefilmpje van, leuk om nog een keer terug te kijken!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 28 Mei 2010, 22:01:03 » |
|
Klopt Inkie ik heb dat ooit eens online gezet. Het is wel een heel belabberde versie 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Inkie
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 29 Mei 2010, 08:25:33 » |
|
Wow, wat een gave herinnering, heb het even teruggekeken zojuist, maar echt te gek zeg!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
♪♫ Nickske ♫♪
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 29 Mei 2010, 17:03:20 » |
|
Staat dat op youtube Son?? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 29 Mei 2010, 17:37:14 » |
|
Nick ik heb je een berichtje gestuurd.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|