Hoi medeclouseaufans,
Ik zal me even voorstellen voor ik wat bij het forum neer zal zetten, wel zo leuk vind ik zelf. Ik ben Inge Wieland, woon in Diemen (dichtbij Amsterdam), 33 jaar en al sinds het begin dat Clouseau voet in Nederland zette, fan. Ik ben getrouwd, heb 2 zoons (1 van bijna 4 en 1 van bijna 7). Ik ken het forum sinds kort, volg het nu een paar maanden en geniet erg van alle verhalen en nieuwtjes. Nadat ik afgelopen vrijdag in Antwerpen was en een aantal mensen sprak was ik de drempel over om ook zelf mee te gaan doen. Ik had kaartjes voor rij 1 en heb de rij 0 en rij 1 ellende helemaal meegekregen. Vond het erg vervelend voor de mensen van rij 0 die weg moesten, fijn dat ikzelf op rij 1 kon zitten, maar toch met een vreemd gevoel. Ben blij dat de mensen met rij 0 kaartjes een te gekke meet en greet hebben gehad.
Aan iedereen een super zomertour gewenst en leuk dat ze dit jaar zo vaak naar Nederland komen. Rotterdam komt toch weer dichter bij het noorden, dus wie weet...
Groetjes,
Inge
Ps kan iemand mij vertellen hoe ik een foto moet uploaden bij mijn profiel, want ik krijg steeds een foutmelding