|
Sonja
|
 |
« Antwoord #90 Gepost op: 12 September 2010, 16:11:46 » |
|
Ik vind dat ook wel belachelijk hoor, je kan mss wel ideeén pikken van een andere film,bepaalde scenes ofzo,maar een hele film namaken slaat nergens op.
Voila! Je ziet het wel vaker dat men een film uit de jaren 40-50 ofzo een remake geeft, maar ik snap gewoon niet waarom er een nederlandse / vlaamse versie moet zijn van deze kaskrakers terwijl ze ieder op zich al geweldig zijn. En we verstaan elkaar toch ook gewoon dus een vlaming kan ook gewoon alles is liefde kijken en een nederlander kan loft kijken. Daarbij zijn het ook nog heel recente films. Maar ja... het zij zo!
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
heccie
|
 |
« Antwoord #91 Gepost op: 12 September 2010, 16:50:13 » |
|
In principe vind ik het ook onzin dat een film precies nagemaakt wordt. Maar moet zeggen, tuurlijk kan ik vlaams verstaan, maar ik vind het soms ook heel lastig met het accent en dialect en kan ik niet altijd alles volgen. Dat vind ik best vermoeiend. Maar kan natuurlijk ook meespelen dat ik slechthorend ben. Vind het namelijk ook niet altijd simpel om een nederlandse film te bekijken. Met goede tijden heb ik zelfs ondertiteling aanstaan. Dat vind ik erg makkelijk. Daarom zie ik mezelf niet snel de film Zot van A bekijken.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kato
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #92 Gepost op: 12 September 2010, 19:23:30 » |
|
In principe vind ik het ook onzin dat een film precies nagemaakt wordt. Maar moet zeggen, tuurlijk kan ik vlaams verstaan. ik vind het soms ook heel lastig met het accent en dialect en kan ik niet altijd alles volgen. Dat vind ik best vermoeiend. Maar kan natuurlijk ook meespelen dat ik slechthorend ben. Vind het namelijk ook niet altijd simpel om een nederlandse film te bekijken. Met goede tijden heb ik zelfs ondertiteling aanstaan. Dat vind ik erg makkelijk. Daarom zie ik mezelf niet snel de film Zot van A bekijken.
Ja daar is wel iets van, maar dat is voor ons net zo hoor ,laatst had ik naar aanrijding in Moskou gekeken ( Gents dialect) , ik moest me echt concentreren om het te volgen,maar dat had ik laatst op een concert van Clouseau ook,er zaten 2 meiden naast me van Groningen, dat was echt chinees voor mij  ,maar het gewone Nederlands en Vlaams ligt toch niet ver van mekaar hoor ,mss enkele woorden die jullie net iets anders gebruiken vaak 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
heccie
|
 |
« Antwoord #93 Gepost op: 13 September 2010, 09:52:58 » |
|
Wat je zegt over het gewone Nederlands en Vlaams ligt inderdaad niet ver van mekaar. Maar ben zelf ook slechthorend. Dus heb al meer moeite met nederlandstalige films. Het moet of heel hard zijn, of met ondertiteling. Anders heb ik toch wel moeite met volgen. En aangezien Vlaams over het algemeen al wat zachter klinkt ben ik bang dat ik moeite met de film zal hebben. Maar misschien ook helemaal niet hoor en zal het me wel prima afgaan. In de bioscoop is het geluid over het algemeen behoorlijk hard. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #94 Gepost op: 13 September 2010, 11:15:07 » |
|
Toen ik loft in de bioscoop keek in België was die ook ondertiteld. Op de DVD heb je ook ondertitels voor doven en slechthorenden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kato
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #95 Gepost op: 13 September 2010, 16:07:35 » |
|
Nu moet ik wel zeggen , heb gisteren de clip voor de eerste maal bekeken op TMF , en als je dan de ziet wie er allemaal in meedoet, dan spreek de film me veel meer aan dan als ik de trailer van de Nederlandse versie zie . Dus daar kan volgens mij ook veel de drempel liggen voor sommige mensen ( mij inclusief ), omdat je deze acteurs toch wel allemaal bij gezicht kent .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #96 Gepost op: 13 September 2010, 17:58:20 » |
|
Dat geloof ik graag. Bij ons speelt bij voorbeeld Barry Atsma in Loft. Tja om hem wil ik best wel even naar de bioscoop
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jolien
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #97 Gepost op: 14 September 2010, 18:12:06 » |
|
Om het nu even over iets praktisch te hebben: is er iemand die weet waar de single "Gek op jou" eventueel te koop zou zijn. Ik las hier al (en zag het ook op hun site) dat de Fnac het online (met een leveringstermijn van 2-4 weken) aanbiedt, maar ik vertrouw dat toch nog niet helemaal. Vorige week ben ik in de Free Record Shop in het Shoppngcenter aan de Zuid in Gent geweest. De verkoopster DACHT dat de single wel zou uitkomen binnenkort, maar zeker was ze daar niet van en bovendien kon ze me nog geen datum geven. Ik werk er heel dichtbij dus zal elke week eens gaan piepen.
Als iemand de single te pakken krijgt, gelieve het dan te laten weten, want ik vind het zo'n schoon liedje en een vriendin van mij wil hem ook graag kopen.
Ik besef dat het sowieso nog niet zeker is OF de single zal uitkomen, maar wou toch jullie hulp inroepen.
Groetjes!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kato
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #98 Gepost op: 14 September 2010, 18:22:05 » |
|
Ik hoop het alvast ten zeerste ,maar zou er niet teveel op rekenen hoor, vind het super jammer dat er nog maar weinig singles op de markt komen, soms had je toch een leuke b kant , en hoor de instrumentale versie vaak ook graag 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeroen
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #99 Gepost op: 14 September 2010, 18:36:45 » |
|
Ik het eff over de singles in het algemeen hebben. Hier in Nederland, komen nauwelijks de singles meer uit. Of moet je ze speciaal laten bestellen. Want het is dan al een hele lange tijd geleden de singles in de Top 40 verschijnen. Maar ik -persoonlijk- heel erg jammer  Dat de meeste singles van tegenwoordig, slechts 1 liedje op staan. En nr 2 vaak zonder zang er op worden gezet  Waarom? Vroeger plaatsen ze vaak nog een ander liedje van de cd of een onbekende liedje van vroeger of andere versie van een bekende nummer. Persoonlijk koop ik geen singles meer. Zonde van mijn geld. Maar alles wordt toch tegenwoordig van internet afgehad. Vroeger hadden ze nog leuke singles met meerder liedjes er 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shananas16
|
 |
« Antwoord #100 Gepost op: 14 September 2010, 18:39:58 » |
|
Wel ik vroeg me dit ook af ik ging vandaag de Free Record binnen en daar wisten ze ook helemaal van niets!!! Enfin, hij was niet binnen en ze wisten niet wanneer hij binnen ging komen... Ik zou de single in ieder geval heel heel heel graag hebben  herken me helemaal in het liedje 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
henri
Adrenaline
Van clouseau krijg je plezier
|
 |
« Antwoord #101 Gepost op: 16 September 2010, 16:14:02 » |
|
Hallo,
vandaag mailtej gehad van Fnac, single komt niet uit heef emi aangegeven
jammer
henri
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #102 Gepost op: 17 September 2010, 08:15:21 » |
|
Ik heb het nummer net gedownload via Itunes 
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #103 Gepost op: 17 September 2010, 08:58:15 » |
|
Ga ik hem daar ook maar even downloaden, heb ik gelijk een goede versie 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marjorie
|
 |
« Antwoord #104 Gepost op: 17 September 2010, 10:25:25 » |
|
Net eindelijk de clip eens kunnen bekijken. Ik vind het een erg leuk nummer en zal hem inderdaad dan ook maar gaan downloaden van i tunes...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|