Ik wil hier even op reageren: ten eerste, ik vind het echt niet leuk voor Lilli, en hoop dat ze al beter is. Maar aub, zeg toch niet "vrt, waar zijn die toch mee bezig..." Ik vond het super dat er moeite gedaan werd voor al die mensen die een wens hadden willen zien uitkomen met Koen Wauters of met Clouseau. Ze hadden dat ook gewoon vertikaal kunnen klasseren hé, en zeggen dat de concurrentie waar Koen dan toch een boegbeeld van is dat maar eens moet uitwerken.
Nee, in de plaats doen ze moeite om iets origineel uit te werken, en ik kan je verzekeren, aan dat spiraalpodium moet er behoorlijk hard aan gewerkt geweest zijn! Op het moment dat dan die cameraman valt, was dat gewoon een dom ongeluk. Ze hadden alles op voorhand goed bekeken en al eens ingeoefend. Ongelukjes gebeuren nu éénmaal. Ik stond er héél dicht bij, en het was overduidelijk dat die cameraman er zelf ook vré mee in zat! Hij zat enorm in met Lilli, maar hij was zelf ook aan het beven van het verschot.
Om een lang verhaal kort te maken: Laat ons zeggen dat ik je mening hieromtrent dus niet echt volg.
Eline ik deel volledig je mening