• Forum
  • Nieuws
  • Over Clounited
  • Link naar Clounited
  • Chat met ons mee
*
Zoek:  
  • Startpagina
  • Help
  • Search
  • Kalender
  • Inloggen
  • Registreren
  • forum
  • Foto
  • Links
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
11 Februari 2012, 04:36:32

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Clounited > Clouseau > Clouseau Op tv > goeie Vrijdag 21/05 op één
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 5 6 [7] Omlaag Print
Auteur Topic: goeie Vrijdag 21/05 op één  (gelezen 4854 keer)
berdien
In Stereo
**

Bekijk profiel
Re: goeie Vrijdag 21/05 op één
« Antwoord #90 Gepost op: 20 Mei 2010, 18:56:39 »

Wat mensen niet allemaal doen om bezorgdheid van Koen te krijgen he Grijns
neen, grapje, hopelijk gaat het al wat beter. Ik zou een grote schadevergoeding vragen aan de vrt. Waar zijn die toch soms mee bezig. Die cameraman moet ook wel geschrokken zijn.
Eline
Adrenaline
*

Bekijk profiel
« Antwoord #91 Gepost op: 20 Mei 2010, 20:17:10 »

Ik wil hier even op reageren: ten eerste, ik vind het echt niet leuk voor Lilli, en hoop dat ze al beter is. Maar aub, zeg toch niet "vrt, waar zijn die toch mee bezig..." Ik vond het super dat er moeite gedaan werd voor al die mensen die een wens hadden willen zien uitkomen met Koen Wauters of met Clouseau. Ze hadden dat ook gewoon vertikaal kunnen klasseren hé, en zeggen dat de concurrentie waar Koen dan toch een boegbeeld van is dat maar eens moet uitwerken.

Nee, in de plaats doen ze moeite om iets origineel uit te werken, en ik kan je verzekeren, aan dat spiraalpodium moet er behoorlijk hard aan gewerkt geweest zijn! Op het moment dat dan die cameraman valt, was dat gewoon een dom ongeluk. Ze hadden alles op voorhand goed bekeken en al eens ingeoefend. Ongelukjes gebeuren nu éénmaal. Ik stond er héél dicht bij, en het was overduidelijk dat die cameraman er zelf ook vré mee in zat! Hij zat enorm in met Lilli, maar hij was zelf ook aan het beven van het verschot.

Om een lang verhaal kort te maken: Laat ons zeggen dat ik je mening hieromtrent dus niet echt volg. 
Katia R
VanBinnen

Bekijk profiel
« Antwoord #92 Gepost op: 20 Mei 2010, 20:45:45 »

Citaat van: Eline op 20 Mei 2010, 20:17:10
Ik wil hier even op reageren: ten eerste, ik vind het echt niet leuk voor Lilli, en hoop dat ze al beter is. Maar aub, zeg toch niet "vrt, waar zijn die toch mee bezig..." Ik vond het super dat er moeite gedaan werd voor al die mensen die een wens hadden willen zien uitkomen met Koen Wauters of met Clouseau. Ze hadden dat ook gewoon vertikaal kunnen klasseren hé, en zeggen dat de concurrentie waar Koen dan toch een boegbeeld van is dat maar eens moet uitwerken.

Nee, in de plaats doen ze moeite om iets origineel uit te werken, en ik kan je verzekeren, aan dat spiraalpodium moet er behoorlijk hard aan gewerkt geweest zijn! Op het moment dat dan die cameraman valt, was dat gewoon een dom ongeluk. Ze hadden alles op voorhand goed bekeken en al eens ingeoefend. Ongelukjes gebeuren nu éénmaal. Ik stond er héél dicht bij, en het was overduidelijk dat die cameraman er zelf ook vré mee in zat! Hij zat enorm in met Lilli, maar hij was zelf ook aan het beven van het verschot.

Om een lang verhaal kort te maken: Laat ons zeggen dat ik je mening hieromtrent dus niet echt volg. 

Eline ik deel volledig je mening Knipoog

jatika Knipoog
lili
Adrenaline
*

Bekijk profiel
« Antwoord #93 Gepost op: 20 Mei 2010, 21:27:47 »

Een ongeval is snel gebeurd. Ik kan alleen maar een pluim geven aan de goeie vrijdag ploeg!Zij hebben mij heel goed verzorgd en deden alles wat ze konden. Ook zij waren echt geschrokken. Niemand treft hier schuld, iedereen had de beste bedoelingen.
Gelukkig kwam iedereen er 'zonder' ernstige kleerscheuren (hoewel Knipoog ) vanaf. De programmamakers doen het nodige en meer hoef ik daar niet voor terug te hebben.
Ik kijk nu al uit om morgen de uitzending te zien!
Bedankt voor alle lieve mails!
mama van 3
Adrenaline
*

Bekijk profiel
« Antwoord #94 Gepost op: 21 Mei 2010, 07:55:01 »

das minder van die cameraman en jou lili!
ik was er zondag bij toen het filmpje van die kamelen werdt opgenomen en ik kan je zeggen dat het leven van een cameraman en een kamelendrijver zwaar kunnen zijn!hopelijk laten ze het zien hoe mijn excollega door de kamelendrijver op haar kameel wordt geholpen!!
ik heb ook  gezien dat het best lang filmen is voor een zeer krt filmpje amaai seg!!
nee ben niet meegeweest naar de opnames van goeie vrijdag want dan zou ik zonder uitnodiging het conccert kunnen meemaken en ik heb zoiet er zijn genoeg mensen die de kans niet hebben om vanvoor te staan en laat hun het maar beleven ,ik blijf rustig in mijn zetel zien en zit ook op de 1ste rij!!
♪♫ Nickske ♫♪
VanBinnen

Zij aan zij, gaan we door de storm...

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #95 Gepost op: 21 Mei 2010, 15:34:19 »

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20100521_048
Een artikeltje met foto's over vanavond Smiley
lili
Adrenaline
*

Bekijk profiel
« Antwoord #96 Gepost op: 21 Mei 2010, 17:49:15 »

Leuk!
kriske
Vonken & Vuur

Bekijk profiel
« Antwoord #97 Gepost op: 21 Mei 2010, 20:52:36 »

alberttttttttttttttttttt!!! Tong
berdien
In Stereo
**

Bekijk profiel
« Antwoord #98 Gepost op: 22 Mei 2010, 12:17:01 »

Sorry he vind ik da ook schoon wat de vrt doet voor al die mensen hun wensen. Ik hoop alleen maar dat ze goed verzekerd zijn, een bril stuk en zo 't zijn allemaal geen kleine kosten he. Maar zal in vervolg wijselijk zwijgen Kris_smiley
Pagina's: 1 ... 5 6 [7] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: