|
1888Kimpie
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 28 September 2010, 15:46:51 » |
|
Mijn eerste is 22/10 in Wezembeek-Oppem
|
|
|
|
|
|
~Groetjes aan iedereen~
|
|
|
|
kellyvds
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 28 September 2010, 16:02:27 » |
|
Ik ga naar Meise, Opwijk en Asse
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tani
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 28 September 2010, 16:11:42 » |
|
Ik was te laat voor Meise.. uitverkocht !! Ik ga naar Sint-Genesius-Rode & Scherpenheuvel en dan zie ik nog wel! Wie voor st-genesius nog kaartjes wil.. das ook bijna uitverkocht!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mieke
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 28 September 2010, 18:19:26 » |
|
Ik ga naar Dilbeek, Herzele en Geraardsbergen
|
|
|
|
|
|
- Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars -
|
|
|
Jeroen
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 28 September 2010, 19:30:47 » |
|
Bij deze wil ik, iedereen heel plezier wensen. Bij een of meerder concert(en). Helaas ik kan er niet bij deze zijn.  ! Had dit eens mee willen maken. Een keer vaker Kris horen zingen. Trouwens hij zingt ook niet zo slecht als Koen.  . Ben benieuwd als de radio of tv nog hier iest van oppakt. Zal wel leuk zijn als je de show in Sint-Genesius-Rode, zal wel het zaal waar ze ooit zijn begonnen met op treden. Misschien kom je papa en mama Wauters of de rest van de familie tegen. En in Meise dat is de woonplaats van hem. Maar in december ben ik wel van de partij!! Ik lees trouwens jullie verslag wel??!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
eveil
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 28 September 2010, 20:04:35 » |
|
Voorlopig heb ik alleen nog maar Scherpenheuvel geboekt 
|
|
|
|
|
|
jij waakt over mij, ik waak over jou, ik zal er altijd zijn...
|
|
|
|
Lies_vg
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 28 September 2010, 23:07:34 » |
|
|
|
|
|
|
|
In mijn bloed klopt verlangen naar onstuimig avontuur...
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 29 September 2010, 06:37:02 » |
|
Ik ga zondag in Bocholt 
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|
Vicky M
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 29 September 2010, 18:02:47 » |
|
mijn kaartjes voor wervik zijn besteld mijn venteke gaat mee op voorwaarde dat er niet wordt gewacht voor een foto maar da s voor mij geen enkel probleem, koen, herre of hans zijn er toch niet 
|
|
|
|
|
|
greetz mammie
|
|
|
|
Kellylambert
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 29 September 2010, 18:20:58 » |
|
Ik ga ook 'n paar keer... allemaal.... 
|
|
|
|
|
|
De terminologie = dansvloertherapie
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 3 Oktober 2010, 10:02:26 » |
|
Het was echt een mooie avond, interessant ook met al die verhalen over hoe ze nu songs schrijven. En nooit geweten dat Kris ook bas speelt  Ik zal verder niets verklappen voor wie nog willen gaan 
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
Jeroen
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 3 Oktober 2010, 11:30:03 » |
|
Dat was weer een super geslaagde avond! Ik had er graag naar toe gewild.Maar helaas ik weet bijna niemand die met mij wilt. Vooral in de omgeving waar ik woon. En jammer dat hij niet hier in de omgeving speelt. Maar gelukkig heb ik wel iemand gevonden. Die wel met mij naar Antwerpen mee wilt gaan.  Daar ben ik al super blij om. Volgens mij kan Kris ook andere instrumenten spelen. Zag hem dit ook al in 2008 doen. Tijdens het Sportpaleisconcert daar. Vond dit een van de hoogte punten van de avond. Hopen dat de media dit muziekale avontuur op pakt. Want ik luister bijna elke zondag middag Viva Vlaanderen. Misschien komen ze daar ook nog langs?? En wie weet komt er als nog een cd van uit. Met dan tekst en uitleg hier over. Die je tijdens de show hebt gehoord?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kellyvds
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 3 Oktober 2010, 19:46:02 » |
|
Ik vond het ook heel leuk. Het was soms verassend en ik vond het leuk om wat meer te weten te komen van sommige liedjes. Ook vond ik het heel sympathiek van Kris dat hij nadien is komen vragen wat wij er van vonden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 3 Oktober 2010, 20:00:37 » |
|
+ wat ik ook zo leuk vond, je zag Kris genieten. Helemaal in zijn element. Maar ik vond ze alle 4 geweldig. Leuke voorstelling 
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
Sandraatje
In Stereo

Hoeveel is te veel!!
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 3 Oktober 2010, 20:33:48 » |
|
Er staat nog een datum niet bij nl. CC Hoeselt, 6/11
|