|
Svenneke
|
 |
« Gepost op: 23 April 2010, 12:55:50 » |
|
Dit jaar komt Clouseau naar Maanrock Mechelen.Zondag 22 augustus om 22u45 treden ze aldaar op.Daarna nodig ik ze thuis uit want woon er ni ver van. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
petrake
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 23 April 2010, 14:47:15 » |
|
aaaah, super!  proberen daarna een dagje verlof te krijgen, want het is toch vrij laat dat ze optreden  en anders met kleine oogjes gaan werken 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Simone
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 23 April 2010, 14:47:44 » |
|
Dit jaar komt Clouseau naar Maanrock Mechelen.Zondag 22 augustus om 22u45 treden ze aldaar op.Daarna nodig ik ze thuis uit want woon er ni ver van.  Daar heb ik slechte aanvaringen mee met maanrock, pus als ik er nu nog aan denk,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
elske
Adrenaline
Hello
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 23 April 2010, 15:07:15 » |
|
Kei goe nieuws, las het net, ben van Mechelen, feesten!!! 
|
|
|
|
|
|
Doe maar gek,grijp je kans Laat je benen los en dans!!!
|
|
|
|
Svenneke
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 23 April 2010, 15:21:27 » |
|
@elske:ik van Zemst,dus we komen elkaar zekerrr tegen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1888Kimpie
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 23 April 2010, 16:28:52 » |
|
aaaah, super!  proberen daarna een dagje verlof te krijgen, want het is toch vrij laat dat ze optreden  en anders met kleine oogjes gaan werken  Den dag ervoor moet Andes er ook optreden op de Vismarkt 
|
|
|
|
|
|
~Groetjes aan iedereen~
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 23 April 2010, 18:22:47 » |
|
Dit jaar komt Clouseau naar Maanrock Mechelen.Zondag 22 augustus om 22u45 treden ze aldaar op.Daarna nodig ik ze thuis uit want woon er ni ver van.  Daar heb ik slechte aanvaringen mee met maanrock, pus als ik er nu nog aan denk, Een absolute no go 
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 23 April 2010, 20:31:00 » |
|
hmm hoezo een no-go? waarom niet? ik ga alleszins 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 23 April 2010, 22:36:53 » |
|
Sterkte! Ik zou maar heel vroeg gaan en niet te veel drinken! Als je eenmaal staat en het wordt druk heb je 1 vierkante milimeter om te staan, toilet bezoek of iets eten/drinken halen is onmogelijk! Simone en Natasja waren daar toen al. Suus en ik zijn uiteindelijk niet eens meer gegaan omdat we te horen kregen dat de markt al vol was toen wij nog thuis waren. Dat soort taferelen zijn het mij in elk geval absoluut niet waard.
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
petrake
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 25 April 2010, 08:10:04 » |
|
aaaah, super!  proberen daarna een dagje verlof te krijgen, want het is toch vrij laat dat ze optreden  en anders met kleine oogjes gaan werken  Den dag ervoor moet Andes er ook optreden op de Vismarkt  oh, geweldig!  het wordt een leuke zomer 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
elske
Adrenaline
Hello
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 25 April 2010, 14:48:49 » |
|
Ben zoveel jaar geleden met maanrock ook gaan kijken, ben niet vroeg gaan wachten heb me er gewoon tussen gewrongen en had nog een goed plekje vooraan.  Er zijn mensen die na een optreden weggaan en dan schuift men wel naar voor en kan je er gemakkelijk tussen. Heb me toen heel goed geamuseerd en de non clouseaufans die gaan ma weg. Zo was er één die niet tegen het gegil kon van de fans. flauwe!
|
|
|
|
|
|
Doe maar gek,grijp je kans Laat je benen los en dans!!!
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 26 April 2010, 09:09:09 » |
|
Ik ga deze ook passen. Ik doe dat weekend al de 24u in Zolder  Dat zal al zwaar genoeg worden, & niet alleen voor mezelf 
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
Daphne
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 26 April 2010, 12:03:18 » |
|
Ik ga te voet!!! ZALIG... Wordt een superweekend. Aperitief in mijnen hof. ;-))
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Svenneke
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 27 April 2010, 12:14:15 » |
|
Ook vd streek?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nancke
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 29 April 2010, 09:22:31 » |
|
Awel da ga ik nu ook op men agenda zetten ze. Ben daar paar jaar geleden naar de kreuners gaan kijken en heb eigenlijk nergens last van gehad :-)
|
|
|
|
|
|
Doe maar gewoon dat is al gek genoeg !!!
|
|
|
|