• Forum
  • Nieuws
  • Over Clounited
  • Link naar Clounited
  • Chat met ons mee
*
Zoek:  
  • Startpagina
  • Help
  • Search
  • Kalender
  • Inloggen
  • Registreren
  • forum
  • Foto
  • Links
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
26 Mei 2012, 02:26:03

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Clounited > Clouseau > Clouseau On Tour > CLOUSEAU IN OOSTENDE OP 23 MEI
0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 2 [3] Omlaag Print
Auteur Topic: CLOUSEAU IN OOSTENDE OP 23 MEI  (gelezen 3310 keer)
eveil
En Dans

Bekijk profiel
Re: CLOUSEAU IN OOSTENDE OP 23 MEI
« Antwoord #30 Gepost op: 27 Mei 2010, 14:44:19 »

@Kaatje: tja, ik begrijp perfect wat je bedoelt, maar toch blijf ik het een fijn concert vinden. En niet alleen omdat ik super-goeie plaatsen had  Knipoog

jij waakt over mij, ik waak over jou, ik zal er altijd zijn...
kriske
Vonken & Vuur

Bekijk profiel
« Antwoord #31 Gepost op: 27 Mei 2010, 16:39:55 »

euh, ik ben ook gaan rechstaan...maar wel pas ter hoogte van rij 4-5, waar Katia en Linds enzo zaten Smiley en als er andere mensjes waren liet ik die wel door uiteraard, dus stond zeker niet op eerste rij Smiley Deden we vorig jaar en niemand zei er wat van...Ik stond er samen met enkele andere clounited'ers, ik denk ook niet dat er iemand 'last' van heeft gehad Smiley en bij de trage liedjes ging ik braaf op de grond zitten Smiley

Die mensen op de eerste rij tja...ik zie dat ook enkel maar in Oostende...en spijtig idd voor de mensen zoals Kaatje die dan plots een hele rij voor hen hebben staan. Vooral voor de kindjes uiteraard, want die zien dan niets meer...

Nu ja, vorig jaar in Hasselt waren het ook allemaal zitplaatsen en zijn wij allemŕŕl gaan rechtstaan op de eerste (en 2de - 3de) dus 't is niet dat dat nooit gebeurd, maar ja, toen zijn we wel toelating gaan vragen aan de security Smiley Dat waren ook zitplaatsen dus, net als in Vorst vorig jaar, toen stonden we ook heel de tijd (als ik me niet vergis).
Sonja
Vonken & Vuur

De terminologie is: Dansvloertherapie!

Bekijk profiel
« Antwoord #32 Gepost op: 27 Mei 2010, 20:22:33 »

Tja ik persoonlijk vind het belachelijk dat mensen van hun plekken gaan en naar voren rennen! Sorry maar je bent in een theater blijf gewoon op je plek! Dat geld voor irritante vrouwen die om aandacht vragen, maar evengoed voor fans! Sorry, just my opinion!

Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
@nneclou
Adrenaline
*

Bekijk profiel
« Antwoord #33 Gepost op: 27 Mei 2010, 20:52:16 »

Ik zat op rij 16, iedereen voor me sprong bij de eerste noot rechtop, tja ik dacht ook, waarom zijn er zitplaatsen..
ik kon ook nie anders dan rechtstaan , ik wilde toch ook iets zien
Had ook liever gehad dat ze bleven zitten maja ..... wat doe je eraan

Zie me graag, ik heb je nodig
kaatje
In Stereo
**

Bekijk profiel
« Antwoord #34 Gepost op: 27 Mei 2010, 21:14:39 »

ik heb niks tegen mensen die recht staan tijdens het concert, integendeel, ik vind de muziek van de broertjes helemaal niet om te blijven zitten! Maar doe dat dan wel op je eigen plaatsen, en loop niet naar het podium, dat is wat ik bedoel.
Sonja
Vonken & Vuur

De terminologie is: Dansvloertherapie!

Bekijk profiel
« Antwoord #35 Gepost op: 28 Mei 2010, 07:11:14 »

Ik ook Kaatje! Rechtstaan vind ik niet erg, het is nu eenmaal lastig om stil te zitten bij Clouseau Smiley Maar naar voren rennen vind ik gewoon not done! En omdat een ander het doet wil dat nog niet zeggen dat weer een ander dat ook dan maar moet doen hey.

Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
Marjorie
En Dans

Bekijk profiel
« Antwoord #36 Gepost op: 28 Mei 2010, 10:24:45 »

Ik kan mij hier ook heel erg aan ergeren. Ik was vorig jaar oktober met mijn 2 dochters naar de show van K3. Ook wij hadden goede plaatsen op rij 5. Maar doordat ouders hun kinderen maar naar voren schuiven, zagen mijn dochters helemaal niets meer. Ik ben tot 3 keer toe ook naar voren gelopen en toch dringend verzocht om weg te gaan. Gelukkig gingen ze uiteindelijk ook wel weg, maar het had niet langer moeten duren want dan was ik naar het theaterpersoneel gegaan. Zorg ik dat ik als 1 van de eersten kaartjes heb, denken anderen op precies dezelfde plek de show te gaan bekijken. Niet dus!!!

Ik was afgelopen vrijdag dan in Antwerpen en daar hebben we geen last gehad van dit "soort"mensen.
béke
Adrenaline
*

Bekijk profiel
« Antwoord #37 Gepost op: 28 Mei 2010, 10:26:30 »

Ik deel dezelfde mening. Ik vind het soms al vervelend om te gaan rechtstaan op mijn plaats. Maar dat gevoel is meestal snel voorbij en dan amuseer ik me super. Maar zo echt naar voorlopen; Nee! Misschien zo juist als het concert gedaan is wel maar dat ligt niet in mijne aard omdat te doen.
debijtje
VanBinnen

Bekijk profiel
« Antwoord #38 Gepost op: 31 Mei 2010, 20:53:25 »

Citaat van: kriske op 27 Mei 2010, 16:39:55
euh, ik ben ook gaan rechstaan...maar wel pas ter hoogte van rij 4-5, waar Katia en Linds enzo zaten Smiley en als er andere mensjes waren liet ik die wel door uiteraard, dus stond zeker niet op eerste rij Smiley Deden we vorig jaar en niemand zei er wat van...Ik stond er samen met enkele andere clounited'ers, ik denk ook niet dat er iemand 'last' van heeft gehad Smiley en bij de trage liedjes ging ik braaf op de grond zitten Smiley

Ja dat heb ik gezien ja......  (maar je gedroeg je netjes hoor) Ik zat rij 7 aan het gangpad en vond het idd wel een beetje irritant dat velen naar voren liepen. Op je eigen plaats kun je ook rechtstaan en bewegen.

Deel de meningen wel met andere hier dat je tijdens een theaterconcert niet van je plaats af moet gaan. Ga dan naar een concert, zoals een festival of staplaatsen. (even naar voren lopen voor een mooie foto kan nog wel. Maar ga daarna terug naar je plaats. )

Het was mijn eeste concert van de zij aan zij tour en ik heb me reuze geamuzeerd.

Gr Debby

*Ik zou liever bij je zijn*
Pagina's: 1 2 [3] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: