|
1888Kimpie
|
 |
« Antwoord #75 Gepost op: 8 Mei 2010, 15:33:30 » |
|
Cool  Wat was de volledige setlist, iemand die kunnen onthouden of bemachtigen??  De juiste vergissing Doe het Zij aan zij Als er ooit iets fout zou gaan Ik geef me over Zij houdt van vrijen Ik geloof Oogcontact Shaken en grooven Heb ik ooit gezegd Killertip Heimwee Zolang ze van me houdt Ohja Zingen en niet zeuren Leve België Domino En dans Vanbinnen Vonken en vuur Bis: Daat gaat ze Nobelprijs De tegenpartij En gisteren kregen we ook nog na wa geroep (maar is dus normaal nie de bedoeling): Blijf bij mij Anne Thx aan KatiaR voor de foto van de setlist haha,anders had ik hem niemeer helemaal vanbuiten geweten 
|
|
|
|
|
|
~Groetjes aan iedereen~
|
|
|
|
Karen
|
 |
« Antwoord #76 Gepost op: 8 Mei 2010, 18:51:38 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #77 Gepost op: 8 Mei 2010, 19:08:36 » |
|
Geen groot verslag ( de reporter moet er weer inkomen na de lange winterslaap  ) Concert was SUPER..... alleen op de weg naar huis  ... Toen de vier musketiers ( Kelly, Katia ,Saskia & Ikke) aan het rode licht stonden en aan het praten waren ( zaten wel in de wagen hé) stopte naast ons een bestelwagen... Geen één van ons vieren had dit durfen denken nog dromen  plots zonder boe of ba gaat die zijdeur van de bestelwagen open en springt er één gast uit.. Ons Kelly die had de deur klink al vast alsof dat ging helpen  ? Ons Katia die besloot om geen risico's te nemen en gaf volle gas ook al reden we door het rood dacht dat zij op dat ogenblik de snelste formule één piloot was op de wereld...... Maar gelukkig reed de bestelwagen ons niet achter na.. De rit naar huis verliep verder oke.. Katia, Kelly, Saskia, Vicky, Kelly V, (moeder) Nie, Liesbeth & Zus, Karen & Zus, Kriske( ik ben u nu niet vergeten  ) Mieke, Kimpie & Cindy enz... ( anders ben ik morgen nog bezig  .. MERCI voor de leuke avond Lief dat je me niet vergeet  hihi tot morgen Linds 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dorette
Adrenaline
22 jaar fan!
|
 |
« Antwoord #78 Gepost op: 8 Mei 2010, 20:10:45 » |
|
wie heeft voor mij Killertip op mp3tje?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
v 054116
|
 |
« Antwoord #79 Gepost op: 9 Mei 2010, 08:41:21 » |
|
Karen bedankt voor de link. Het zijn leuke foto's.
|
|
|
|
|
|
Wendy
|
|
|
Tine
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #80 Gepost op: 9 Mei 2010, 10:33:52 » |
|
Miljaar, als ik dit nu bekijk waren het 20 nummers + 3 bisnummers -> Dit concert was spijtig genoeg voorbij gevlogen!
|
|
|
|
|
|
Groetjes, Tine
|
|
|
|
eveil
|
 |
« Antwoord #81 Gepost op: 9 Mei 2010, 19:19:38 » |
|
Karen, thx voor de foto-tip : leuke herinnering van (alweer) een leuke avond 
|
|
|
|
|
|
jij waakt over mij, ik waak over jou, ik zal er altijd zijn...
|
|
|
koppy koppy
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #82 Gepost op: 10 Mei 2010, 08:24:55 » |
|
hej,
Hebben jullie nog lang moeten wachten op Koen? (Kris zijn wij boven tegen gekomen)
Kheb er toch weer van genoten, weer aftellen voor de volgende.
fijne dag nog
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vicky M
|
 |
« Antwoord #83 Gepost op: 10 Mei 2010, 11:39:37 » |
|
hej,
Hebben jullie nog lang moeten wachten op Koen? (Kris zijn wij boven tegen gekomen)
Kheb er toch weer van genoten, weer aftellen voor de volgende.
fijne dag nog
koen was zo'n 10 minuutjes later
|
|
|
|
|
|
greetz mammie
|
|
|
|
femke
|
 |
« Antwoord #84 Gepost op: 13 Mei 2010, 16:12:01 » |
|
Ik ben vooral heel benieuwd naar 'Zij houdt van vrijen'. Dat is wat mij betreft de verrassing van de eeuw, dat die nu op de setlist staat. Is het een beetje een leuke versie?
ik herinner me dat dat nummer jaren geleden ook op de setlist stond, maar na een paar concerten helaas geschrapt was. Toen we Koen toen vroegen naar het waarom, zei hij: "Kris vindt dat het op niks trekt!" Ik ben dus ook erg verbaasd dat het er nu toch weer op staat!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Natalie
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #85 Gepost op: 13 Mei 2010, 17:59:41 » |
|
Ach, je weet hoe hij is. Misschien als we er nooit naar gevraagd hadden, was het wel eerder teruggeweest. Was denk ik in 1993. Heeft er hooguit 3 keer ingezeten toen. Kris vond het toen live muzikaal slecht klinken, als ik het mij goed herinner. Maar ze hebben nu wel andere muzikanten natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #86 Gepost op: 13 Mei 2010, 18:09:04 » |
|
1995 was het! Maar hebben ze die toen echt niet de hele tour gespeeld?
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #87 Gepost op: 13 Mei 2010, 18:44:46 » |
|
1995 was het! Maar hebben ze die toen echt niet de hele tour gespeeld?
Nope, was niet heel de tour  Blij dat ie terug is! dankzij Nekka denk ik 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katia R
|
 |
« Antwoord #88 Gepost op: 14 Mei 2010, 22:27:13 » |
|
Geen groot verslag ( de reporter moet er weer inkomen na de lange winterslaap  ) Concert was SUPER..... alleen op de weg naar huis  ... Toen de vier musketiers ( Kelly, Katia ,Saskia & Ikke) aan het rode licht stonden en aan het praten waren ( zaten wel in de wagen hé) stopte naast ons een bestelwagen... Geen één van ons vieren had dit durfen denken nog dromen  plots zonder boe of ba gaat die zijdeur van de bestelwagen open en springt er één gast uit.. Ons Kelly die had de deur klink al vast alsof dat ging helpen  ? Ons Katia die besloot om geen risico's te nemen en gaf volle gas ook al reden we door het rood dacht dat zij op dat ogenblik de snelste formule één piloot was op de wereld...... Maar gelukkig reed de bestelwagen ons niet achter na.. De rit naar huis verliep verder oke.. Katia, Kelly, Saskia, Vicky, Kelly V, (moeder) Nie, Liesbeth & Zus, Karen & Zus, Kriske( ik ben u nu niet vergeten  ) Mieke, Kimpie & Cindy enz... ( anders ben ik morgen nog bezig  .. MERCI voor de leuke avond Klopt.... maar door het rood heb ik niet gereden ze
|
|
|
|
|
|
jatika 
|
|
|
|