koenloverke
Adrenaline
|
 |
« Gepost op: 25 Februari 2010, 19:39:02 » |
|
deze datum staat op de site van 't capitole Er staat bij tickets te koop vanaf 25/2/2010 maar het lukt niet om te bestellen. op de site van sherpa staat het nog niet. Heeft er al iemand kunnen bestellen
|
|
|
|
|
|
25 september Gent 17/12 sportpaleis 22/12 sportpaleis 26/12 sportpaleis
|
|
|
|
Annika
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 25 Februari 2010, 20:01:11 » |
|
ik zag dat bij antwerpen ook staan, maar daar staat dat de verkoop morgen begint, dus de 25e is denk ik een foutje
|
|
|
|
|
|
**Hier bij jou!**
|
|
|
|
Sabrina
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 25 Februari 2010, 20:40:05 » |
|
Moet je dat online doen of kan je bellen ook naar Sherpa;
|
|
|
|
|
|
Brien with the Clouseaumobiel.
|
|
|
Jolien
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 25 Februari 2010, 20:41:57 » |
|
Je kan ook altijd bellen naar Sherpa hoor...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sylvie
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 25 Februari 2010, 22:01:13 » |
|
Ik heb vandaag gebeld naar de capitole en tickets kan je maar vanaf morgen bestellen...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lies_vg
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 26 Februari 2010, 12:13:05 » |
|
|
|
|
|
|
|
In mijn bloed klopt verlangen naar onstuimig avontuur...
|
|
|
|
heccie
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 26 Februari 2010, 12:14:37 » |
|
Hier ga ik ook naar toe. Mijn man wilde wel met me mee. We zitten op rij 4. Ook niet slecht vind ik zelf.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
linds
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 26 Februari 2010, 12:20:48 » |
|
Deze laat ik aan mij voorbij gaan... Ben net terug uit maand verlof en heb dan mijn weekend en kan het niet maken naar mijn collega's toe om te vragen om te wisselen....
|
|
|
|
|
|
I'm not saying I'm gonna rule the world , or I'm gonna change the world but I guarantee that I will spark the brain that will change the world
|
|
|
|
Katia R
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 26 Februari 2010, 12:42:44 » |
|
Ik ook besteld rij 6 
|
|
|
|
|
|
jatika 
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 26 Februari 2010, 12:51:47 » |
|
Rij 13  En nu ineens zijn er weer kaarten op rij 8... om een punthoofd van te krijgen. Maar goed rij 13 is ook niet verkeerd. Mooi zicht op het totaal plaatje 
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
Vicky M
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 26 Februari 2010, 12:57:54 » |
|
voorlopig is dit het laatste concert dus doe ik het k zit samen met karen op rij 4 dankzij een medefan die kaartjes voor ons bestelde terwijl ikzelf nog niets van de verkoop wist  is toch wel grappig, sinds gisterenavond heb ik geen pc meer gezien en heb ik m'n gsm niet bij me je bent plots niet meer mee met de clouseau-wereld voor het eerst heb ik niet zitten stressen voor die eerste rijen 
|
|
|
|
|
|
greetz mammie
|
|
|
|
Mieke
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 26 Februari 2010, 14:14:02 » |
|
ik heb plaatsen op de 5e rij 
|
|
|
|
|
|
- Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars -
|
|
|
|
Annika
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 26 Februari 2010, 16:13:23 » |
|
nou ik ben dus totaal niet blij met Sherpa! Ik belde vanmorgen voor kaarten voor Gent en Antwerpen. Kreeg ik de bevestigingsmail voor Antwerpen, maar niet voor Gent. Ik weer een paar keer bellen naar Sherpa: 'Nee mevrouw, die mail moet u krijgen, de kaarten zijn voor u gereserveerd.' Kom ik net thuis, nog steeds geen mail! Ik wéér bellen (dus zo verdienen ze hun geld!) en nu blijkt dat de kaarten voor Gent dus niét zijn gereserveerd!! Antwerpen stond ook nog niet in mijn bestand, ook raar want de mail heb ik wel al binnen. Heb het nu maar via internet gedaan, zit nu rij 8 ipv 6. Is niet de eerste keer dat dit gebeurt, had het vorig jaar ook. Voortaan dus gewoon via internet 
|
|
|
|
|
|
**Hier bij jou!**
|
|
|
|
Lies_vg
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 26 Februari 2010, 16:30:41 » |
|
Ik heb spijt dat ik die supermedewerker van Sherpa zijn naam niet gevraagd heb. Het hangt dus echt wel af van wie je daar aan de lijn krijgt en ik had chance 
|
|
|
|
|
|
In mijn bloed klopt verlangen naar onstuimig avontuur...
|
|
|
|
Katia R
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 26 Februari 2010, 16:56:46 » |
|
nou ik ben dus totaal niet blij met Sherpa! Ik belde vanmorgen voor kaarten voor Gent en Antwerpen. Kreeg ik de bevestigingsmail voor Antwerpen, maar niet voor Gent. Ik weer een paar keer bellen naar Sherpa: 'Nee mevrouw, die mail moet u krijgen, de kaarten zijn voor u gereserveerd.' Kom ik net thuis, nog steeds geen mail! Ik wéér bellen (dus zo verdienen ze hun geld!) en nu blijkt dat de kaarten voor Gent dus niét zijn gereserveerd!! Antwerpen stond ook nog niet in mijn bestand, ook raar want de mail heb ik wel al binnen. Heb het nu maar via internet gedaan, zit nu rij 8 ipv 6. Is niet de eerste keer dat dit gebeurt, had het vorig jaar ook. Voortaan dus gewoon via internet  Vanmorgen  ik belde ook en ze vertelden me dat de verkoop pas starte om 13u  tot ik hier zal dat liesbet al kaartjes tel bestelde  pfff ik ben nie te spreken over scherpa 
|
|
|
|
|
|
jatika 
|
|
|
|