Ja hoor ik was er ook bij!

Voor mij was dit een thuiswedstrijd. Wat ik woon daar nl heel dicht bij in de buurt.
Ik heb er ook van genoten. Een mooie set hebben ze gespeeld. Waaronder een prachtige versie van Wil niet dat je weggaat (persoonlijke voorkeur) en leuk dat ze Killertip weer eens spelen/zongen. Dit liedje heb ik ergens op een B-kant staan van Anne. Het publiek was ook heel blij dat ze weer in Nederland mogen spelen. Ze (Clouseau) vond het wel jammer dat het hier niet meer zo succes vol meer is. Als 15 jaar terug. Dat merk je hoe ze liedjes voorstelden aan het publiek. Op vanaf 4 september as komt er een verslag op Omroep Brabant TV.
Tevens heeft het Eindhovens Dagblad. Een grote fotoreportage geplaats. Een hele grote groepsfoto met de complete band en kleine/grote foto van Koen alleen. Had dit niet verwacht. Willen jullie deze foto's zien. Vertel met hoe ik zo iets in moet scannen en hier op deze site moet plaatsen?! Alleen jammer dat ze -een welverdiende- pauze houden. Anders mogen ze gerust volgt nog eens komen