|
hild@
|
 |
« Antwoord #60 Gepost op: 4 Maart 2010, 18:54:35 » |
|
omgeving utrecht is al prima. mocht het lukken kan ik zo rond 10 kaartjes kwijt hier in drenthe. zou wel heel cooool zijn........
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marjorie
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #61 Gepost op: 4 Maart 2010, 20:13:22 » |
|
Utrecht zou ideaal zijn! Ik kan ook zo 5 kaartjes hier kwijt!! Het zou leuk zijn... We mogen altijd blijven hopen..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #62 Gepost op: 5 Maart 2010, 07:16:36 » |
|
Iemand op hyves meldt dat hij nu nog niet veel kan zeggen, maar dat er zeer waarschijnlijk binnenkort een 4e datum bijkomt. Als ik op zijn hyves wat rondstruin zie ik dat hij in elk geval uit Nederlands Limburg komt. Dus opnieuw in het zuiden van het land en een rot eind uit de buurt voor mij 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Annika
|
 |
« Antwoord #63 Gepost op: 5 Maart 2010, 09:07:56 » |
|
ik heb een poos terug een mail gestuurd naar de organisatie van een festival hier in Vlaardingen, maar niks meer van gehoord dus dat zal ook niks worden
|
|
|
|
|
|
**Hier bij jou!**
|
|
|
|
Simone
|
 |
« Antwoord #64 Gepost op: 8 Maart 2010, 15:01:50 » |
|
omgeving utrecht is al prima. mocht het lukken kan ik zo rond 10 kaartjes kwijt hier in drenthe. zou wel heel cooool zijn........
Rond utrecht zou zeker wel super zijn, maar dat zal wel niet gebeuren,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
daisyfloor
Adrenaline
behandel een ander zoals je zelf behandeld wil wor
|
 |
« Antwoord #65 Gepost op: 8 Maart 2010, 16:58:35 » |
|
bavaria open air is volgens mij bevestigd staat nu ook op hun site is in ieshout vlak naast eindhoven
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #66 Gepost op: 8 Maart 2010, 17:09:51 » |
|
Klopt, is al een tijdje bekend. Kaartverkoop vanaf 1 april (geen grap  ) en ze kosten 35euro.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tamara
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #67 Gepost op: 10 Maart 2010, 17:14:50 » |
|
Sinds 4 jaar werk ik nu op een gezellig festival Concert at Sea op Brouwersdam eind juni als barmedewerkster. Er is nu op de hyves van Concert at sea ook al een aantal keren Clouseau genoemd, zelf heb ik Koen ook al via brief laten weten dat het een erg gezellig festival is. Dus wie weet lukt het toch eens om Clouseau daar te krijgen, 40.000 man publiek. Dan staan mijn twee favoriete bands, Blof en Clouseau (weer) op het zelfde podium, dat zou echt te gek zijn,
Dus mensen, help Clouseau op Concert At Sea te laten spelen door op Concert at sea hyves dit aan te geven, wie weet lukt het...
Groetjes van Tamara
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Truus
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #68 Gepost op: 11 Maart 2010, 06:30:49 » |
|
Helaas regent het klachten op het ogenblik over het festival en het is nog eens erg duur ook en geen fatsoenlijk openbaar vervoer. Daar het programma ook nog steeds niet is afgerond zijn de mensen op het moment erg huiverig om kaartjes te kopen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #69 Gepost op: 11 Maart 2010, 07:14:29 » |
|
Voor concert at sea? Dat loopt toch altijd enorm goed?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Truus
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #70 Gepost op: 11 Maart 2010, 10:55:27 » |
|
ja het loopt goed maar vorig jaar wilde ze van de twee dagen af en wilde ze dit jaar 1 dag houden. Ook dat is inmiddels weer terug gedraaid en worden het er weer twee. Ik ken hier heel veel mensen uit Zeeland die gaan en dit jaar erg terug houdend zijn.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tamara
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #71 Gepost op: 11 Maart 2010, 16:45:14 » |
|
Het is idd nog wel een festival die in de kinderschoenen staat en nog aantal problemen kent, waaronder het openbaar vervoer. Elk jaar zie ik wel weer een grote verbeteringen ontstaan en gaat het steeds beter.
Het is een wel unieke locatie, op een dijk, richting de zee en dan met de zonsondergang is het wel erg bijzonder moet ik zeggen en dan met diverse bands is het wel erg gezellig.
Misschien dat ik makkelijk praten heb, aangezien ik weinig meemaak als publiek zijnde, ik sta achter de bar en voor mij is alles geregeld, eten, drinken, toilet, daardoor vallen voor mij de dingen niet zo op die als kritiek worden ervaren, als ik dan het gb lees van concert at sea dan heb ik zo iets van, ben ik op hetzelfde concert at sea geweest?
Het is voor mij gewoon een droom om Clouseau en Blof daar eens te zien spelen, omdat ik het wel ervaar als een gezellig en leuk evenement in zeeland, ik kijk er elk jaar weer naar uit.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hild@
|
 |
« Antwoord #72 Gepost op: 14 Maart 2010, 19:42:51 » |
|
Klopt, is al een tijdje bekend. Kaartverkoop vanaf 1 april (geen grap  ) en ze kosten 35euro. weet jij sonja, kan je dat via de site van bavaria open air op 1 april bestellen?? is het ook een leuk concert om met een aantal forummers te doen???
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #73 Gepost op: 14 Maart 2010, 20:34:00 » |
|
Ik weet niet waar je dan kaarten kan kopen. Wellicht gewoon via ticketservice of Eventim. Dat vinden we nog wel uit. Er zullen ongetwijfeld genoeg forummers gaan.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hild@
|
 |
« Antwoord #74 Gepost op: 14 Maart 2010, 20:57:55 » |
|
Ik weet niet waar je dan kaarten kan kopen. Wellicht gewoon via ticketservice of Eventim. Dat vinden we nog wel uit. Er zullen ongetwijfeld genoeg forummers gaan.
ik heb een vriendin met familie in brabant,ik heb haar zojuist gemaild of ze mee wilt. het lijkt met een erg leuk festival. we houden elkaar op de hoogte!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|