friemelke
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: 10 Januari 2010, 18:45:46 » |
|
Same feeling here.... Ik had de dag ervoor nog gezegd dat ik ging kijken hoewel ik het niet zo'n geweldige film vond. En gisteren vroeg ik me een beetje af waarom 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shananas16
|
 |
« Antwoord #31 Gepost op: 10 Januari 2010, 19:36:19 » |
|
Ewel... ik heb hem nu ook eens gezien ( was mijn eerste keer, jaja...) ik vind hem best wel nog mooi!! en man man man: koen met een flirty blik is echt wel hot!!!  je had mij moeten zien zitten in mijn zetel " woooooh" haha, is echt zo schattig, jonge koen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tweety
|
 |
« Antwoord #32 Gepost op: 10 Januari 2010, 21:08:49 » |
|
Voor mij was het ook de eerste keer dat ik hem zag. Koen ziet er zo jong en zo lekker uit. 
|
|
|
|
|
|
Ik zou liever bij je zijn,veel liever bij je zijn,vroeger zat ik anders in elkaar.
|
|
|
|
Sissi
|
 |
« Antwoord #33 Gepost op: 13 Januari 2010, 19:57:44 » |
|
Voor mij was het ook de eerste keer dat ik hem zag. Koen ziet er zo jong en zo lekker uit.  Geef mij toch maar Koen zoals ie er nu uitziet. Nu hij ouder wordt, vindt ik hem pas echt knap. Vroeger vond ik hem altijd zo slungelachtig.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rianne
|
 |
« Antwoord #34 Gepost op: 17 Januari 2010, 20:21:35 » |
|
Koen wordt met het jaar mooier! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #35 Gepost op: 17 Januari 2010, 21:19:22 » |
|
Koen wordt met het jaar mooier!  Ik las ergens ivm My name is Michael de volgende opmerking over Koen: Hij lijkt wel een wandelend lijk! Het waren niet mijn woorden 
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
Atyke
|
 |
« Antwoord #36 Gepost op: 17 Januari 2010, 21:32:11 » |
|
de laatste tijd is 't mij toch ook al opgevallen dat hij er bij momenten oud uit ziet denk dat dat vooral vermoeidheid is dan
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
berdien
|
 |
« Antwoord #37 Gepost op: 18 Januari 2010, 17:06:12 » |
|
Is mij gelijk ook al opgevallen. Hij is precies ook wel vermagerd de laatste maanden. 'tja het leven van een 'jonge' papa is niet altijd alles he 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
♪♫ Nickske ♫♪
|
 |
« Antwoord #38 Gepost op: 18 Januari 2010, 17:25:58 » |
|
Ik vind dat je duidelijk het verschil ziet tussen een eerste sportpaleisconcert en het laatste  Maar dat is ook wel normaal...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fie
|
 |
« Antwoord #39 Gepost op: 18 Januari 2010, 20:17:26 » |
|
te mager, ouder, moe... die opmerking heb ik de laatste weken ook al wel vaker gehoord over Koen. Ik kijk er nog altijd graag naar  Maar ik wens Koen toch een vakantie toe waar hij eens ferm kan luieren en eten lol
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
♪♫ Nickske ♫♪
|
 |
« Antwoord #40 Gepost op: 18 Januari 2010, 20:28:40 » |
|
te mager, ouder, moe... die opmerking heb ik de laatste weken ook al wel vaker gehoord over Koen. Ik kijk er nog altijd graag naar  Maar ik wens Koen toch een vakantie toe waar hij eens ferm kan luieren en eten lol Vrees dat dat niet voor direct zal zijn... Binnenkort alweer op tournee tot in oktober ofzo...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
berdien
|
 |
« Antwoord #41 Gepost op: 19 Januari 2010, 19:15:17 » |
|
te mager, ouder, moe... die opmerking heb ik de laatste weken ook al wel vaker gehoord over Koen. Ik kijk er nog altijd graag naar  Maar ik wens Koen toch een vakantie toe waar hij eens ferm kan luieren en eten lol volledig mee akkoord Ik zal nie mee mogen zeker ben ook aan vakantie toe 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
petrake
|
 |
« Antwoord #42 Gepost op: 19 Januari 2010, 20:34:34 » |
|
ik heb vandaag de film eindelijk gezien (ziek thuis zijn is toch nog voor iets goed  ) en vond er behalve dat Koen er in mee speelt, niet zo heel veel aan  al ga ik hem wel bijhouden 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alexandra1881
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #43 Gepost op: 1 Februari 2010, 21:46:56 » |
|
vraagje aan koen4ever waar heb je de dvd my blue heaven gekocht? zoek al tijden zonder succes please help me of weet iemand anders waar ik deze dvd kan kopen
bijvoorbaat dank, groetjes Alexandra
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|