• Forum
  • Nieuws
  • Over Clounited
  • Link naar Clounited
  • Chat met ons mee
*
Zoek:  
  • Startpagina
  • Help
  • Search
  • Kalender
  • Inloggen
  • Registreren
  • forum
  • Foto
  • Links
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
12 Februari 2012, 09:21:38

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Clounited > Clouseau > Clouseau On Tour > 27/08/2010 Vredekaai zelzate
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 3 4 [5] Omlaag Print
Auteur Topic: 27/08/2010 Vredekaai zelzate  (gelezen 6083 keer)
Vicky M
Vonken & Vuur

wat een leven ....

Bekijk profiel
Re: 27/08/2010 Vredekaai zelzate
« Antwoord #60 Gepost op: 31 Augustus 2010, 12:05:55 »

Citaat van: Do_mino op 30 Augustus 2010, 20:06:38
Citaat van: heccie op 28 Augustus 2010, 16:14:04
@Natas, fijn dat het weer zo geslaagd was. En inderdaad, zeker jammer dat soort acties. Ik kan dat ook nooit zo goed waarderen. En met wie ben je nu uiteindelijk gegaan? Dat heb ik namelijk nog niet meegekregen.

@Sonja, fijn dat de gehoordbeschermers goed bevielen. Dat is toch maar weer afwachten.

Ik was van de partij, het was weer een leuk feestje  Grijns. Alleen inderdaad jammer dat sommige mensen denken op het laatste moment nog op de eerste rij te kunnen gaan staan. Bij een gratis concert heb ik me daar al bij neergelegd dat mensen zich er gewoon tussen duwen, maar in dit geval als je hebt betaald en je bent op tijd en staat goed vind ik ergelijk als mensen nog proberen voor te dringen.
Ik ben met mijn 1m55 al blij als ik al een gedeelte van het podium kan zien  ik hoef maar één lange voor me te hebben en ik zie al niks meer. Meestal hou ik er al rekening mee dat ik bijna niks zal zien en dan valt het eindelijk altijd mee, maar niet iedereen denkt er blijkbaar zo over.
De boodschap is idd optijd komen of anders genoegen nemen met een plekje iets verder weg

Maar vrijdag hadden we een adembenemend uitzicht, ik heb er weer zo ontzettend van genoten!!  Tong Tong Tong Tong

dit concert ging ik normaal gezien niet doen
door aandringen van mensen die al op de eerste rij stonden ben ik dan toch maar in mijn auto gesprongen
de allereerste keer in mijn clouseau carriere dat ik " te laat " op een concert was
omdat ik had afgesproken met de mensen van de eerste rij ben ik dan ook naar daar gegaan
die hadden zich toch breed opgesteld en ik kon er nog tussen

ik heb wel de gehandicapte vrouw die al op de tweede rij stond voor me laten staan

dus mijn excuses als dit op mij bedoeld was  ;-)

greetz mammie
natas1980
Adrenaline
*

Bekijk profiel
« Antwoord #61 Gepost op: 31 Augustus 2010, 12:27:42 »

@ Vicky, dit was niet op jou bedoeld.
Monique en ik (Natascha) hadden het over de 2 dames die achter ons stonden het hele concert. En die maar steeds bezig waren met opmerkingen te maken richting ons (niet te hard, maar net hard genoeg zodat wij dat konden horen). We zijn zelfs tot bodyguards benoemd....nou ja dan was onze boodschap in ieder geval wel duidelijk.
Maar wij wilden gewoon onze plek behouden, en dat is niet meer dan normaal als je goed zicht hebt. Wij waren ook niet al te vroeg aanwezig, maar waren zeer blij met de plekken die we nog konden bemachtigen. En ja sorry maar als je dan laat bent en denkt nog helemaal naar voren te komen, dan heb je aan ons gewoon net even een verkeerde  Grijns
Het is zeker niet mijn bedoeling (en ik weet zeker dat dat die van Monique ook niet is) om een hele discussie of negatief gedoe naar boven te halen, maar wilde het toch wel gezegd hebben dat het gewoon vervelend is als mensen meer rechten denken te hebben als anderen (of zelfs denken meer fan te zijn als anderen). Een beetje respect naar elkaar toe zou zeker niet verkeerd zijn.
Maar dit hele voorval mocht de pret niet drukken, want we hebben ons zeer goed geamuseerd, het zicht was inderdaad zalig.....
en we zijn vast ook goed hoorbaar geweest haha  Grijns

Groetjes Natascha

Sonja
Vonken & Vuur

De terminologie is: Dansvloertherapie!

Bekijk profiel
« Antwoord #62 Gepost op: 31 Augustus 2010, 13:29:04 »

Ik ben altijd laat. Ik kijk wel hoever ik naar voren kom. Maar op een gegeven moment houdt het op en dan moet je genoegen nemen met waar je staat.

Persoonlijk vind ik het plekjes voor elkaar vrij houden ook niet zo heel erg fair ten opzichte van mensen die daar wel al eerder staan. Komt wellicht niet zo leuk over en kan me voorstellen dat niet iedereen dat zal pikken. Maar goed dat is gewoon mijn mening. Ik ga er ook niet van wakker liggen verder Knipoog

Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
Dorette
Adrenaline
*

22 jaar fan!

Bekijk profiel
« Antwoord #63 Gepost op: 31 Augustus 2010, 15:15:42 »

Laten we een voorbeeld nemen aan de Belgen, in het Sportpaleis is noooit gezeur of geduw of gedrang.
Frank Michiels was zeer fier toen ik hem dat vertelde...nice people!
Sonja
Vonken & Vuur

Bekijk profiel
« Antwoord #64 Gepost op: 31 Augustus 2010, 15:57:59 »

Citaat van: Dorette op 31 Augustus 2010, 15:15:42
Laten we een voorbeeld nemen aan de Belgen, in het Sportpaleis is noooit gezeur of geduw of gedrang.

Ik heb een wat andere ervaring! Knipoog

heccie
VanBinnen

Zij aan zij ..........

Bekijk profiel
« Antwoord #65 Gepost op: 31 Augustus 2010, 16:11:27 »

Citaat van: Dorette op 31 Augustus 2010, 15:15:42

Met dit soort uitspraken ben ik het ook niet eens. Ben van mening dat in ieder land mensen zijn die duwen en voordringen of wat dan ook. Maar wil er verder niet teveel op ingaan. Ieder moet maar denken wat hij wil. Smiley

www.c-arts.nl
natas1980
Adrenaline
*

Bekijk profiel
« Antwoord #66 Gepost op: 31 Augustus 2010, 17:07:48 »

Een voorbeeld nemen aan de Belgen??  Onbeslist
Die zijn ook niet echt allemaal zo braaf hoor.....
Dat is net zoiets als dat er gezegd wordt dat de Belgen zoveel rustiger praten als de Nederlanders, maar dat heb ik ook wel anders gehoord.

Maar het is inderdaad maar t best dat iedereen denkt zoals hij/ zij wil.
Ik wilde gewoon maar zeggen wat ik ervan vind.

Natascha
Vicky M
Vonken & Vuur

wat een leven ....

Bekijk profiel
« Antwoord #67 Gepost op: 31 Augustus 2010, 19:43:05 »

Citaat van: Sonja op 31 Augustus 2010, 13:29:04
Ik ben altijd laat. Ik kijk wel hoever ik naar voren kom. Maar op een gegeven moment houdt het op en dan moet je genoegen nemen met waar je staat.

Persoonlijk vind ik het plekjes voor elkaar vrij houden ook niet zo heel erg fair ten opzichte van mensen die daar wel al eerder staan. Komt wellicht niet zo leuk over en kan me voorstellen dat niet iedereen dat zal pikken. Maar goed dat is gewoon mijn mening. Ik ga er ook niet van wakker liggen verder Knipoog

ik geef toe , ik heb zelf een hekel aan " plaatsjes houden " Kris_smiley

maar nu hielden ze eigenlijk geen plaats  Knipoog
want normaal zou ik zelfs niet komen
ze stonden er al enkele uren vooraleer ik besliste toch te gaan
iedereen staat gewoon beetje ' breed ' om voldoende plaats te hebben om nog wat te  kunnen bewegen
het enige wat ik eigenlijk heb misdaan is de bewegingsvrijheid weggenomen van mensen die het allemaal zelf voorstelden smiley2

ikzelf zat er eerst erg mee in maar iedereen stelde me gerust  police
anders zou ik dit zeker ook niet doen
want normaal sta ik er zelf uren op voorhand smiley3
het was nu heel erg uitzonderlijk  angel angel

greetz mammie
femke
En Dans

Bekijk profiel
« Antwoord #68 Gepost op: 31 Augustus 2010, 21:02:04 »

"Laten we een voorbeeld nemen aan de Belgen, in het Sportpaleis is noooit gezeur of geduw of gedrang"

Hahahaha da's een goeie LOLOLOLOLOL! Weleens aan de deur staan wachten?? Als er ergens veel geduwd en getrokken wordt is het daar....en het aantal Nederlanders dat daar staat weegt echt niet op tegen de hoeveelheid Belgen!
Ik probeer het maar grappig te benaderen, maar eigenlijk maken dit soort opmerkingen me best pissig!! Onlangs werd in een andere topic ook al lullige opmerkingen gemaakt over Nederlanders, en persoonlijk vind het dat echt ongepast en nergens op slaan.
Sonja
Vonken & Vuur

Bekijk profiel
« Antwoord #69 Gepost op: 31 Augustus 2010, 21:09:03 »

Citaat van: femke op 31 Augustus 2010, 21:02:04
"Laten we een voorbeeld nemen aan de Belgen, in het Sportpaleis is noooit gezeur of geduw of gedrang"

Hahahaha da's een goeie LOLOLOLOLOL! Weleens aan de deur staan wachten?? Als er ergens veel geduwd en getrokken wordt is het daar....en het aantal Nederlanders dat daar staat weegt echt niet op tegen de hoeveelheid Belgen!
Ik probeer het maar grappig te benaderen, maar eigenlijk maken dit soort opmerkingen me best pissig!! Onlangs werd in een andere topic ook al lullige opmerkingen gemaakt over Nederlanders, en persoonlijk vind het dat echt ongepast en nergens op slaan.

Amen Grijns

berdien
In Stereo
**

Bekijk profiel
« Antwoord #70 Gepost op: 6 September 2010, 15:47:02 »

België- Nederland
Kan er ingezet worden Huh?
 laugh laugh laugh
Pagina's: 1 ... 3 4 [5] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: