@Natas, fijn dat het weer zo geslaagd was. En inderdaad, zeker jammer dat soort acties. Ik kan dat ook nooit zo goed waarderen. En met wie ben je nu uiteindelijk gegaan? Dat heb ik namelijk nog niet meegekregen.
@Sonja, fijn dat de gehoordbeschermers goed bevielen. Dat is toch maar weer afwachten.
Ik was van de partij, het was weer een leuk feestje

. Alleen inderdaad jammer dat sommige mensen denken op het laatste moment nog op de eerste rij te kunnen gaan staan. Bij een gratis concert heb ik me daar al bij neergelegd dat mensen zich er gewoon tussen duwen, maar in dit geval als je hebt betaald en je bent op tijd en staat goed vind ik ergelijk als mensen nog proberen voor te dringen.
Ik ben met mijn 1m55 al blij als ik al een gedeelte van het podium kan zien ik hoef maar één lange voor me te hebben en ik zie al niks meer. Meestal hou ik er al rekening mee dat ik bijna niks zal zien en dan valt het eindelijk altijd mee, maar niet iedereen denkt er blijkbaar zo over.
De boodschap is idd optijd komen of anders genoegen nemen met een plekje iets verder weg
Maar vrijdag hadden we een adembenemend uitzicht, ik heb er weer zo ontzettend van genoten!!