|
Sonja
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 26 April 2010, 16:42:22 » |
|
Die van ons zijn in the pocket 
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 20 Juli 2010, 12:08:02 » |
|
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
Marjorie
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 20 Juli 2010, 20:08:19 » |
|
Dank je wel voor de link. Ik heb meegedaan met de prijsvraag..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lies_vg
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 17 Augustus 2010, 22:25:48 » |
|
Ik heb voor deze nog een ticket te veel
Iemand interesse om een kaartje over te nemen - vraagprijs 20 €; vvk = 25 € aan de kassa = 30 €
|
|
|
|
|
|
In mijn bloed klopt verlangen naar onstuimig avontuur...
|
|
|
judje
Adrenaline
optimistische clouseau-fan
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 20 Augustus 2010, 11:55:36 » |
|
Hey Liebeth, Is dat kaartje nog vrij anders héééééél erg geïnteresseerd hoor!!! grotjes judith xxx
|
|
|
|
|
|
bij jou zijn is de kick die ik echt wou
|
|
|
natas1980
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 20 Augustus 2010, 21:35:49 » |
|
Ik heb Mo zover gekregen dat ze met me meegaat  Dat wordt feesten...gillen...gek doen maar vooral gewoon heerlijk genieten Natascha
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
heccie
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 21 Augustus 2010, 09:03:39 » |
|
Ik heb Mo zover gekregen dat ze met me meegaat  Dat wordt feesten...gillen...gek doen maar vooral gewoon heerlijk genieten Natascha Gaan jullie dan ook al? Morgen gaan jullie toch ook? Leuk zeg. Veel plezier. Maar dat zal wel goedkomen zeker. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Simone
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 21 Augustus 2010, 20:21:44 » |
|
Ik heb Mo zover gekregen dat ze met me meegaat  Dat wordt feesten...gillen...gek doen maar vooral gewoon heerlijk genieten Natascha Gaan jullie dan ook al? Morgen gaan jullie toch ook? Leuk zeg. Veel plezier. Maar dat zal wel goedkomen zeker.  Ja dacht het ook ff Mo had het vanmiddag alleen over morgen, haha, veel plezier,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MG
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 24 Augustus 2010, 07:33:07 » |
|
Ik heb toch besloten om vrijdag alsnog naar Zelzate te gaan maar heeft iemand toevallig nog een kaartje over of kan iemand voor mij een kaartje halen bij één van de verkoopadressen ?
Alvast bedankt. Elise Ribbink
|
|
|
|
|
|
|
|
|
natas1980
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 24 Augustus 2010, 11:51:24 » |
|
Misschien gaat Wim mee in plaats van Monique. Wim heeft deze tour nog niets gezien van Clouseau. Ik zal het vrijdag wel zien wie er me gaat  Groetjes Natas
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
heccie
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 24 Augustus 2010, 13:51:33 » |
|
Misschien gaat Wim mee in plaats van Monique. Wim heeft deze tour nog niets gezien van Clouseau. Ik zal het vrijdag wel zien wie er me gaat  Groetjes Natas Ja, we hebben het inmiddels gehoord van Monique op de verjaardag van mijn man. Met Wim is natuurlijk ook gezellig. Afwachten maar hoe het loopt. In ieder geval staat 1 ding vast: jij gaat. Veel plezier vrijdag. Maar dat zal vast gaan lukken. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rita
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 24 Augustus 2010, 14:39:26 » |
|
Misschien gaat Wim mee in plaats van Monique. Wim heeft deze tour nog niets gezien van Clouseau. Ik zal het vrijdag wel zien wie er me gaat  Groetjes Natas Ja, we hebben het inmiddels gehoord van Monique op de verjaardag van mijn man. Met Wim is natuurlijk ook gezellig. Afwachten maar hoe het loopt. In ieder geval staat 1 ding vast: jij gaat. Veel plezier vrijdag. Maar dat zal vast gaan lukken.  Oei oei met Wim op stap als dat maar goed komt 
|
|
|
|
|
|
hou van het leven en van Clouseau
|
|
|
|
berdien
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 24 Augustus 2010, 16:49:36 » |
|
weet iemand of er nog kaarten zijn voor vrijdag? zou echt heel graag gaan. Zal wel alleen worden vrees ik. Iedereen heeft blijkbaar al x anders te doen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Do_mino
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 24 Augustus 2010, 20:03:15 » |
|
Misschien gaat Wim mee in plaats van Monique. Wim heeft deze tour nog niets gezien van Clouseau. Ik zal het vrijdag wel zien wie er me gaat  Groetjes Natas Ja, we hebben het inmiddels gehoord van Monique op de verjaardag van mijn man. Met Wim is natuurlijk ook gezellig. Afwachten maar hoe het loopt. In ieder geval staat 1 ding vast: jij gaat. Veel plezier vrijdag. Maar dat zal vast gaan lukken.  Tja als Wim niet mee wil zal ik me wel opofferen heel vervelend!!!!  In Mechelen was het helemaal geweldig, smaakt toch altijd naar meer 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|