Ik hoop dat ik in 2010 eindelijk eens (na 8 jaar) in eenzelfde school kan blijven. Maar daar ik steeds van de ene zwangerschapsvervanging in de andere sukkel (nu ook weer), is er altijd weinig kans...ook al heb ik steeds positieve evaluaties gehad de laatste jaren (zelfs van inspectie).
Laten we dus hopen dat 2010 mijn jaar wordt wat mijn job en liefde betreft!

En uiteraard happy blijven! En nog steeds leuke dingen kunnen blijven doen met mijn vrienden en familie...die ik héél hard koester!
Dat hoop ik voor mezelf ook, dat ik eindelijk eens in een school kan blijven (hoewel ik nog geen 8 jaar bezig ben zoals jij). Ik blijf ook maar van zwangerschapsverlof naar zwangerschapsverlof sukkelen. Dit jaar sta ik in vrije uren. Ik hoop er wel op dat ik volgend schooljaar mag blijven, maar ik vrees ervoor. Ik ben er als laatste bijgekomen, dus als er uren wegvallen zijn het die van mij. Er zouden volgend jaar minder klassen zijn, dus minder uren. En de mentoruren worden afgeschaft, dus die leerkrachten moeten ook weer een aantal uren krijgen. We zullen voor elkaar duimen.