|
Svenneke
|
 |
« Gepost op: 29 December 2009, 16:31:51 » |
|
Wat brengt het nieuwe jaar?Welk vornemen maak je,of waar staat er iets te gebeuren?Een trouw?Doopsel?Ikzelf heb me voorgenomen 100 wedstrijden te kijken(tv en live) en verder mijn slechte dagen te minimaliseren.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Annesje
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 29 December 2009, 16:48:59 » |
|
2010 brengt ons de bouw van ons huisje..ik vind het nu alleszins al spannend!! :-D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 29 December 2009, 17:28:01 » |
|
Ik ga weer verder met de race tegen de kilo's! Verder ga ik een grote droom verwezenlijken, reis naar New York. Verder een hoop lol beleven en de man van mijn dromen ontmoeten! 
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
spookje13
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 29 December 2009, 17:37:01 » |
|
Ik ga weer verder met de race tegen de kilo's! Verder ga ik een grote droom verwezenlijken, reis naar New York. Verder een hoop lol beleven en de man van mijn dromen ontmoeten!  Awel, de Kris, hé: hij is nu toch vrij.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shananas16
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 29 December 2009, 20:09:08 » |
|
ik moet naar de geboorte van van achternichtjes: Eva & Laura ( in februari) verder ga ik goed mijn best doen voor school  ik wil graag mijn 2de jaar ook zonder herexamens doorkomen... dus ook weer stage moeten doen in het middelbaar... en hopelijk ook veel Clouseauconcertjes mogen doen... ook een paar keer Sylver staat al gepland de modeshow en verkiezing van Aline ( dat wordt stressen!!!!) Dan de zomer: reisje maken ( La Palma) en dan nog een paar dagjes Europapark in Duitsland normaal gezien... dus het wordt weer een druk en leuk jaar 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sanneke
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 29 December 2009, 20:41:14 » |
|
gelukkig blijven met mijn ventje , en ook verder geslaagd zijn in mijn studie op school
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 29 December 2009, 22:43:31 » |
|
Ik ga weer verder met de race tegen de kilo's! Verder ga ik een grote droom verwezenlijken, reis naar New York. Verder een hoop lol beleven en de man van mijn dromen ontmoeten!  Awel, de Kris, hé: hij is nu toch vrij. Die heb ik al zo vaak ontmoet  Of hij de man van mijn dromen is.... Dan de zomer: reisje maken ( La Palma)
Goede keuze! Heb je al geboekt? Waar zit je? Indien tips gewenst dan geef je maar een gil ik kan je wel wat adviseren qua dingen die je zeker gezien / gedaan moet hebben 
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
Atyke
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 29 December 2009, 23:31:45 » |
|
Wij hebben ook een paar voornemens..
Onze toekomst samen verder uitbouwen, een eigen stekje zoeken een brusje voor Jonas en Yenthe uiteraard héél veel Clouseauconcertjes!  hihihi een brusje, dat had ik nog nooit gehoord
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
v 054116
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 30 December 2009, 11:14:24 » |
|
Een geboorte in mei,van mijn nicht Een trouwfeest,een neef van mij Clouseauconcertjes in de zomer Dat ik in februari kan starten met de opleiding logestiek assistent. Polyvalent verzorgende jammer niet gehaaald 2 punten tekort bij mijn therio. Logistiek is 3 maanden een opleiding,hoop dat ik het haal,en daar kan ik mijn job in vinden,hoop dat het gaat lukken.
|
|
|
|
|
|
Wendy
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 31 December 2009, 13:30:02 » |
|
M'n voornemens: Me volop op m'n werk concentreren & alles wat daarbij komt  . M'n gewicht 'aanpakken' & nog eens wat kg's kwijtgeraken. Op z'n tijd, tijd vrijmaken voor alles wat plezant is  , zoals, familie, concertjes, (dag)uitstapjes, etc
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|
debijtje
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 31 December 2009, 19:50:26 » |
|
2010 dat gaat hoop ik een heel erg goed jaar voor mij worden. Ik weet alvast dat dat het jaar is van mijn vaste contract (vanaf 1 jan 10) en een hele fijne gezellige tijd met mijn geliefde.
|
|
|
|
|
|
Gr Debby
*Ik zou liever bij je zijn*
|
|
|
|
clouseau_freakske
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 1 Januari 2010, 11:37:48 » |
|
|
|
|
|
|
|
"Maar opeens gebeurt een wonder , heeft mijn ziel je hart gevonden door gewoon heel lief voor jou te zijn " 
|
|
|
|
tani
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 1 Januari 2010, 16:06:10 » |
|
meer genieten, meer sporten, m'n glucose metertje weer wat meer gebruiken en minder wakker liggen van wat andere van me denken en dingen waar ik toch niks aan kan veranderen!! of ik me daaraan ga kunnen houden das een andere vraag 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|