koenloverke
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #105 Gepost op: 5 Maart 2010, 23:00:10 » |
|
ik vond het wel tof, vooral zijn act van de rolling stones en het dansje van Queen. In zijn joggingsbroek zag je wel goed zijn mooi kontje.
|
|
|
|
|
|
25 september Gent 17/12 sportpaleis 22/12 sportpaleis 26/12 sportpaleis
|
|
|
|
Ine
|
 |
« Antwoord #106 Gepost op: 5 Maart 2010, 23:19:21 » |
|
ik vind het zowiezo een fijn programma en nu het met Koen was zeker  Op het einde kreeg de winnaar de DVD 10x10 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
petrake
|
 |
« Antwoord #107 Gepost op: 6 Maart 2010, 10:42:29 » |
|
ik heb er ook van genoten, 2 keer zelfs  gisteren half omdat ik op familiebezoek was, en vandaag nog eens op't gemak  die dvd vond ik zalig!  en tegen Laura van dat Nono nog altijd verliefd op haar is, grappig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
v 054116
|
 |
« Antwoord #108 Gepost op: 6 Maart 2010, 13:32:44 » |
|
Vond het tof om te zien,vooral toen Koen aan het zingen was. En dat van Nono ook,tegen Laura. Vond het bij Koen wel passen in zijn trainingspak,Koen staat gewoon met alles.
|
|
|
|
|
|
Wendy
|
|
|
|
Katia R
|
 |
« Antwoord #109 Gepost op: 6 Maart 2010, 13:43:19 » |
|
ik vind het zowiezo een fijn programma en nu het met Koen was zeker  Op het einde kreeg de winnaar de DVD 10x10  Awel dat van die dvd begrijp ik niet  ik wandelde de studio toen buiten met een paar mensen van de groep gewonnen 60stigers en ze kregen die dvd niet zeiden ze me  Dat was alleen als de 80tigers wonnen ( Groep van Koen ) wij dus 
|
|
|
|
|
|
jatika 
|
|
|
|
1888Kimpie
|
 |
« Antwoord #110 Gepost op: 6 Maart 2010, 14:00:14 » |
|
ik vind het zowiezo een fijn programma en nu het met Koen was zeker  Op het einde kreeg de winnaar de DVD 10x10  Awel dat van die dvd begrijp ik niet  ik wandelde de studio toen buiten met een paar mensen van de groep gewonnen 60stigers en ze kregen die dvd niet zeiden ze me  Dat was alleen als de 80tigers wonnen ( Groep van Koen ) wij dus  Twaren gewoon de kapiteins dat ze kregen. De mensen van de generatie die gewonnen hadden, krijgen het generatieboek  Twerd int begin wa onduidelijk gezegd in de studio zelf.
|
|
|
|
|
|
~Groetjes aan iedereen~
|
|
|
|
Katia R
|
 |
« Antwoord #111 Gepost op: 6 Maart 2010, 14:01:42 » |
|
ik vind het zowiezo een fijn programma en nu het met Koen was zeker  Op het einde kreeg de winnaar de DVD 10x10  Awel dat van die dvd begrijp ik niet  ik wandelde de studio toen buiten met een paar mensen van de groep gewonnen 60stigers en ze kregen die dvd niet zeiden ze me  Dat was alleen als de 80tigers wonnen ( Groep van Koen ) wij dus  Twaren gewoon de kapiteins dat ze kregen. De mensen van de generatie die gewonnen hadden, krijgen het generatieboek  Twerd int begin wa onduidelijk gezegd in de studio zelf. Ja ik had zoiets begrepen da al de winnaars van die bepaalde groep de dvd kregen...
|
|
|
|
|
|
jatika 
|
|
|
|
1888Kimpie
|
 |
« Antwoord #112 Gepost op: 6 Maart 2010, 14:04:25 » |
|
Ja ik had zoiets begrepen da al de winnaars van die bepaalde groep de dvd kregen...
Yeps ze zeiden idd dat wie er ook won,dat die de dvd kregen. Maar was dus gewoon op de kapiteins bedoeld. Tzou anders wa kostelijk worden waarschijnlijk,de dvd en het boek 
|
|
|
|
|
|
~Groetjes aan iedereen~
|
|
|
|
Katia R
|
 |
« Antwoord #113 Gepost op: 6 Maart 2010, 14:06:05 » |
|
Ja ik had zoiets begrepen da al de winnaars van die bepaalde groep de dvd kregen...
Yeps ze zeiden idd dat wie er ook won,dat die de dvd kregen. Maar was dus gewoon op de kapiteins bedoeld. Tzou anders wa kostelijk worden waarschijnlijk,de dvd en het boek  Bwa zou Koen hen niet sponseren omda hij ook aanwezig was 
|
|
|
|
|
|
jatika 
|
|
|
|
|
|
♪♫ Nickske ♫♪
|
 |
« Antwoord #115 Gepost op: 9 Maart 2010, 22:44:18 » |
|
Geweldig  Bedankt Buffies 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vicky M
|
 |
« Antwoord #117 Gepost op: 10 Maart 2010, 13:31:02 » |
|
leuk !  merci
|
|
|
|
|
|
greetz mammie
|
|
|
|
v 054116
|
 |
« Antwoord #118 Gepost op: 10 Maart 2010, 16:00:13 » |
|
Was echt leuk om te zien,om schrik van te krijgen,koen lijkt er zo op.
|
|
|
|
|
|
Wendy
|
|
|
Buuffies
Adrenaline