Buuffies
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #90 Gepost op: 4 Maart 2010, 21:44:40 » |
|
De dvd-recorder staat alvast ingesteld hoor!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katia R
|
 |
« Antwoord #92 Gepost op: 4 Maart 2010, 22:41:12 » |
|
Thx leuk voorfilmpje zie alvast paar bekende zitten
|
|
|
|
|
|
jatika 
|
|
|
|
femke
|
 |
« Antwoord #93 Gepost op: 5 Maart 2010, 15:05:42 » |
|
ai, nu hebben we een probleem vrees ik... X-factor kijken (=keuze kids) of Generatieshow (=keuze mama!)... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katia R
|
 |
« Antwoord #94 Gepost op: 5 Maart 2010, 15:56:51 » |
|
ai, nu hebben we een probleem vrees ik... X-factor kijken (=keuze kids) of Generatieshow (=keuze mama!)...  of een van de 2 opnemen? 
|
|
|
|
|
|
jatika 
|
|
|
|
Rianne
|
 |
« Antwoord #95 Gepost op: 5 Maart 2010, 20:23:00 » |
|
Ik zit al startklaar!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #96 Gepost op: 5 Maart 2010, 21:59:16 » |
|
Wat een vreselijk programma! Ik vond er werkelijk geen bal aan! Ben later ingevallen omdat ik eerst nog wat anders keek, ben blij dat ik dat anders verkoos boven dit! En die broek van Koen, vreselijk! LOL
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
|
|
Katia R
|
 |
« Antwoord #98 Gepost op: 5 Maart 2010, 22:14:43 » |
|
Wat een vreselijk programma! Ik vond er werkelijk geen bal aan! Ben later ingevallen omdat ik eerst nog wat anders keek, ben blij dat ik dat anders verkoos boven dit! En die broek van Koen, vreselijk! LOL
Maar in die broek hadden wij wel een mooi zicht op zijn .... 
|
|
|
|
|
|
jatika 
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #99 Gepost op: 5 Maart 2010, 22:15:11 » |
|
Ik noemde het zelf een pyamabroek  Dit soort programma's kan me nooit zo boeien. Sowieso kan een gewoon tv programma mij amper nog boeien. Waar is die goeie ouwe tijd met die leuke tv shows? @ Katia R: gedraag je! 
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
Katia R
|
 |
« Antwoord #100 Gepost op: 5 Maart 2010, 22:15:52 » |
|
|
|
|
|
|
|
jatika 
|
|
|
friemelke
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #101 Gepost op: 5 Maart 2010, 22:20:06 » |
|
Het leek wel of hij zo van huis was vertrokken en vergeten was dat hij zijn joggingbroek nog aan had. Maar Koen kan weinig verkeerd doen bij mij, vind hem er altijd lekker uit zien  Hij kwam ook zo van thuis... Hij zei dat hij gewoon de broek had genomen die vanboven op de stapel lag 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Margo
In Stereo

Bij jou vind ik een plek waar ik mezelf kan zijn..
|
 |
« Antwoord #102 Gepost op: 5 Maart 2010, 22:27:07 » |
|
Heb het begin stukje gezien en daarna stond bij mij het beeld ineens stil..... heel vaag maar heb het dus niet verder kunnen zien want belgie 1 doet het nog steeds niet bij mij :-(
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
femke
|
 |
« Antwoord #103 Gepost op: 5 Maart 2010, 22:45:24 » |
|
ai, nu hebben we een probleem vrees ik... X-factor kijken (=keuze kids) of Generatieshow (=keuze mama!)...  of een van de 2 opnemen?  goede optie, maar dan moet je wel weten hoe de dvd-recorder werkt...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Do_mino
|
 |
« Antwoord #104 Gepost op: 5 Maart 2010, 22:46:29 » |
|
Het leek wel of hij zo van huis was vertrokken en vergeten was dat hij zijn joggingbroek nog aan had. Maar Koen kan weinig verkeerd doen bij mij, vind hem er altijd lekker uit zien  Hij kwam ook zo van thuis... Hij zei dat hij gewoon de broek had genomen die vanboven op de stapel lag  ;DHa, ha, grappig, ik loop thuis ook in zo'n broek, ga er hooguit mee naar de bakker om de hoek maar verder niet. Wat is het leven toch simpel als man....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|