• Forum
  • Nieuws
  • Over Clounited
  • Link naar Clounited
  • Chat met ons mee
*
Zoek:  
  • Startpagina
  • Help
  • Search
  • Kalender
  • Inloggen
  • Registreren
  • forum
  • Foto
  • Links
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 22:48:36

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Clounited > Clouseau > Clouseau On Tour > Clouseau 2010 @ Sportpaleis
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 ... 17 Omlaag Print
Auteur Topic: Clouseau 2010 @ Sportpaleis  (gelezen 15743 keer)
Truus
Adrenaline
*

Bekijk profiel
Re: Clouseau 2010 @ Sportpaleis
« Antwoord #45 Gepost op: 8 December 2009, 11:35:27 »

Ook ik bel altijd en wordt super vriendelijk geholpen. Voor 18 december 2010 zit ik in blok 150 de eerste rij voor 4 personen en ik heb gisteren pas gebeld.
Via internet gaan ze volgens mij van achter naar voren en van boven naar beneden met het kaartjes systeem, zo ervaar ik het eigenlijk altijd als ik het toch even wil proberen via internet maar kom altijd  op de laatste rijen uit. Bel ik even later dan zit ik gewoon goed.
kellyvds
In Stereo
**

Bekijk profiel
« Antwoord #46 Gepost op: 8 December 2009, 11:38:45 »

ik heb ook meestal alleen maar goede plaatsen als ik bel, mijn kaarten zijn al besteld voor 26/12
blok 115 rij 7  Smiley
Kimpie
En Dans

♥ Wat een leven, met jou aan mijn zij.... ♥

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #47 Gepost op: 8 December 2009, 13:27:18 »

ik heb eigenlijk een vraagske,ik zat 5/12 op rij 7 dat was de eerste rij...maar volgend jaar heb ik rij 6 waar is dat dan?

tatake
In Stereo
**

Bekijk profiel
« Antwoord #48 Gepost op: 8 December 2009, 13:31:34 »

Citaat van: Kimpie op  8 December 2009, 13:27:18
ik heb eigenlijk een vraagske,ik zat 5/12 op rij 7 dat was de eerste rij...maar volgend jaar heb ik rij 6 waar is dat dan?
Das dan waarschijnlijk in 1 van de blokken aan de overzijde. daar beginnen ze bij rij 6.

Belle
Vonken & Vuur

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #49 Gepost op: 8 December 2009, 16:58:39 »

Inderdaad, aan de overkant (vanaf blok 113 zo) beginnen ze bij rij 6. Dat is dan rij 1...

www.born2race.be

Clouseau 2010 op 19 december
clouseau_freakske
Vonken & Vuur

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #50 Gepost op: 8 December 2009, 17:47:55 »

Ik belde gisteren en na ongeveer een half uur geraakte ik eindelijk binnen..kreeg een heel vriendelijke mevrouw aan de lijn die me vroeg waar ik wou zitten , ik kreeg super plaatsen toegewezen blok 115, rij 1, net als ze wil bevestigen gaat haar collega met die plaatsen lopen  Kwaad Ze kreeg ze niet meer terug  Kwaad Uiteindelijk dan blok 134 gekregen ook rij 1 maar was toch effe teleurstelling!

"Maar opeens gebeurt een wonder , heeft mijn ziel je hart gevonden door gewoon heel lief voor jou te zijn "
Kimpie
En Dans

♥ Wat een leven, met jou aan mijn zij.... ♥

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #51 Gepost op: 8 December 2009, 18:12:42 »

Citaat van: Belle op  8 December 2009, 16:58:39
Inderdaad, aan de overkant (vanaf blok 113 zo) beginnen ze bij rij 6. Dat is dan rij 1...

Oh leuk terug de eerste rij dan!

béke
Adrenaline
*

Bekijk profiel
« Antwoord #52 Gepost op: 1 Januari 2010, 09:11:42 »

Denken jullie dat het te riskeren valt om te wachten met het kopen van de tickets. Ik vind het inderdaad late en rare datum's en wil graag wachten tot ze een paar datum's toevoegen. Ik ga wel op het middenplein dus de plaatsen maakt niet zoveel uit.
Truus
Adrenaline
*

Bekijk profiel
« Antwoord #53 Gepost op: 2 Januari 2010, 09:48:24 »

op de sportpaleis website staan ook al andere artiesten gepland in begin december, daar zal het ook wel mee te maken hebben.
tani
En Dans

Bekijk profiel
« Antwoord #54 Gepost op: 2 Januari 2010, 15:06:06 »

Citaat van: béke op  1 Januari 2010, 09:11:42
Denken jullie dat het te riskeren valt om te wachten met het kopen van de tickets. Ik vind het inderdaad late en rare datum's en wil graag wachten tot ze een paar datum's toevoegen. Ik ga wel op het middenplein dus de plaatsen maakt niet zoveel uit.
Ik koop al elk jaar mijn tickets in oktober/november en heb nog nooit problemen gehad voor het middenplein!
Diana
Adrenaline
*

Bekijk profiel
« Antwoord #55 Gepost op: 11 Januari 2010, 15:27:49 »

ik koop ze ook altijd later,meestal rond september
Katia R
VanBinnen

Bekijk profiel
« Antwoord #56 Gepost op: 28 Mei 2010, 12:29:09 »

Vrijdag 17 december gaat de elfde en voorlopig ook laatste Sportpaleis-concertreeks van Clouseau van start. Koen en Kris Wauters lassen na deze editie namelijk een - welverdiende - adempauze in. Maar niet vooraleer ze nog eens het Sportpaleis op z’n kop hebben gezet met wat hun grootste ‘best of’-show ooit moet worden...

Mooie liedjes duren niet lang. Al moet dat gezegde met een serieuze korrel zout genomen worden als het over Clouseau in het Sportpaleis gaat. De Antwerpse concerten van Koen en Kris Wauters zijn een mooie traditie. Jaar na jaar komen vele tienduizenden liefhebbers van de Nederlandstalige popmuziek naar het Sportpaleis afgezakt om het patroon van de lange winteravonden te doorbreken en zich te warmen aan de hits en de spectaculaire shows van Koen en Kris en hun bandleden.

Clouseau begon zijn succesverhaal in het Sportpaleis na enkele verrassingsoptredens op Night of the Proms in 1999. Een jaar later bracht de band twee keer een eigen avondvullend programma met het Promsorkest. Het enthousiasme van pers en publiek over Clouseau & Orkest was zo groot dat in 2001 Clouseau Speciale Editie volgde, dit keer zonder symfonische begeleiding. Vanaf dan ging het crescendo met Speciale Editie II, Clouseau - in ’t midden, Clouseau - vanbinnen, Clouseau - in ’t lang, Clouseau - in ’t dubbel, Clouseau20, Clouseau Crescendo en vorig jaar Clouseau 10x10. Het publiek genoot telkens van andere invalshoeken, de indrukwekkende podia, catwalks of loopbruggen en de verrassende bewerkingen van de grote Clouseausuccessen. In 2008 en 2009 wuifden Koen en Kris ook nog het jaar uit met een bijzonder eindejaarsconcert.

Met de eindejaarsconcerten erbij, traden Koen en Kris sinds 2000 al 107 keer op voor niet minder dan 1.458.505 bezoekers in het Sportpaleis. Tien jaar later gooien ze de riem tijdelijk af. Momenteel toeren ze nog tot september om hun nieuwe cd ‘Zij aan zij’ voor te stellen. In september brengen ze ‘Gek op jou’ uit, de titelsong van Jan Verheyens nieuwe film ‘Zot van A’. En vanaf 17 december is het Sportpaleis weer hun stek. Daarna is het tijd voor een ‘break’. Clouseau zal in de eerste tijd niet toeren en evenmin werken aan een nieuwe plaat.

Voor ze de deur van het Sportpaleis achter zich dichttrekken, geven Koen en Kris nog een laatste rondje. Al mag je dat in het Sportpaleis natuurlijk heel groot zien. Zeg dus maar gerust: ‘De Laatste Ronde’. Het wordt een ereronde waarmee ze hun vele trouwe fans op een bijzondere manier willen bedanken. Hoe kunnen ze dat beter doen dan door nog eens met hun bandleden het allerbeste van zichzelf te geven en de vele aanwezigen drie uur lang te trakteren op de allergrootste hits. Om iedereen de kans te geven erbij te zijn, wordt woensdag 22 december als concertdatum toegevoegd.

jatika Knipoog
eveil
En Dans

Bekijk profiel
« Antwoord #57 Gepost op: 28 Mei 2010, 12:37:27 »

Jongens, zeg  Bedroefd  ik krijg al een beetje hartzeer, als ik dit lees  Huil

jij waakt over mij, ik waak over jou, ik zal er altijd zijn...
dolfijnjte
In Stereo
**

Bekijk profiel
« Antwoord #58 Gepost op: 28 Mei 2010, 12:38:14 »

Ondertussen al een tijdje geleden dat ik nog op het forum kwam. Heb net een lange stage achter de rug en de laatste loodjes aan het eindwerk.
En nu ik hier kom lezen is het niet zo'n leuk nieuws  Bedroefd
Ze verdienen inderdaad een rustpauze, maar toch het is een traditie geworden om in december naar clouseau te gaan.
Ik heb nog geen tickets voor deze reeks, dus hopelijk komen er nog datums bij.
kriske
Vonken & Vuur

Bekijk profiel
« Antwoord #59 Gepost op: 28 Mei 2010, 13:22:23 »

dit vind ik heel slecht nieuws, vind ik rot rot rot Bedroefd

ik hoop dat die pauze niet te lang duurt :s
Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 ... 17 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: