|
heccie
|
 |
« Antwoord #210 Gepost op: 19 Augustus 2010, 20:28:34 » |
|
Stiekem baal ik wel, ik kan dan onmogelijk gaan  Maar wel fijn voor de mensen die nu toch nog kunnen gaan!  Zo ben ik dan ook wel weer ha ha  Dat is aardig van je.  Zou je 1e kerstdag wel gaan dan? Als dat zo is en je kunt de nieuwe datum niet is het zeker balen. Zelf heb ik momenteel geen werk. Mocht ik wel weer iets hebben, zie ik het dan wel weer. Mijn man heeft die week vrij. Dus kunnen we goed op en neer.  En met kerst zie ik het niet zitten om een oppas te regelen. En met deze datum heb ik daar geen problemen mee. En oma zal het vast ook gezellig vinden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dolfijnjte
|
 |
« Antwoord #211 Gepost op: 19 Augustus 2010, 21:22:20 » |
|
Deze ga ik ook doen  Ik had nog geen kaarten voor de 25 ste, maar heb er direct besteld voor de 28 ste
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Simone
|
 |
« Antwoord #212 Gepost op: 20 Augustus 2010, 08:21:42 » |
|
Ja wij wilde eigenlijk zitplaatsen, (ja we worden een dagje ouder) maar ik heb net gebeld en ik vond dat het geen goede plaatsen meer waren, dus zijn we toch voor de staanplaatsen gegaan, dus Natas en ik zijn ook van de partij.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #213 Gepost op: 20 Augustus 2010, 08:23:40 » |
|
Nee hoor Christina eerste kerstdag zou ik niet gaan. Die dag is een soort van heilig! Familie diner  Tweede kerstdag is meestal zo een dippige dag (teveel gegeten enzo en dan spijt hebben van dat teveel eten LOL ) dus nu gaan we lekker naar Clouseau op tweede kerstdag  Dat zal voor mij dan de laatste zijn. Ik heb bezworen dat het ik het hou bij de 3 die ik nu heb gekocht.
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
heccie
|
 |
« Antwoord #214 Gepost op: 20 Augustus 2010, 08:47:13 » |
|
@Simone: Leuk dat jullie dan ook gaan. We zullen dan elkaar misschien nog wel zien. Maar we gaan dan niet wachten ofzo hoor.
@Sonja: Bij ons is kerst ook heilig. En ik maak Sarah denk ik niet blij met een Clouseau concert. Ook al zegt ze steeds dat ze mee wil. Maar dat is eerder omdat ze bij papa en mama wil zijn, dan een heel concert zien. Anders leek het me wel leuk zo'n middagconcert.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sissi
|
 |
« Antwoord #215 Gepost op: 20 Augustus 2010, 09:28:25 » |
|
Ja wij wilde eigenlijk zitplaatsen, (ja we worden een dagje ouder) maar ik heb net gebeld en ik vond dat het geen goede plaatsen meer waren, dus zijn we toch voor de staanplaatsen gegaan, dus Natas en ik zijn ook van de partij.
Dat je geen goede zitplaatsen meer hebt, dat komt omdat de mensen die tickets voor 25/12 hebben automatisch dezelfde plaats krijgen op 28/12. Je moet niet eens je ticket ruilen. Je ticket terugsturen kan tot 17 september, dus daarna zullen wel een aantal betere plaatsen vrijkomen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
daisyfloor
Adrenaline
behandel een ander zoals je zelf behandeld wil wor
|
 |
« Antwoord #216 Gepost op: 20 Augustus 2010, 11:50:58 » |
|
kan iemand mij vertellen wat een beetje goede plaatsen zijn wil graag een keer helemaal super zitten (weet niet of die kaarten er nog zijn )maar kan het allicht proberen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
béke
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #217 Gepost op: 20 Augustus 2010, 12:29:06 » |
|
ik hoop eigenlijk dat het poduim weer int midden staat. Ik vond dat vorig jaar geweldig! Ik dacht misschien al zo'n rond poduim zoals bij de TV opnamen van één. Het heet ook de laatste rond hé.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Buuffies
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #218 Gepost op: 20 Augustus 2010, 19:47:46 » |
|
Als je tickets bestelt via de site van het sportpaleis, kun je zien waar jouw plaatsen zijn, maar in het groen is ook al het podium aangegeven, dus ik neem aan dat dat hem zal worden (en dat hoop ik dan ook van harte, want wij hebben blok 113, dan zitten we goed).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #219 Gepost op: 20 Augustus 2010, 19:55:42 » |
|
Verrek! Zo te zien staat het podium dus daar waar het vroeger altijd stond. Dan een stuk middenplein en daar achter nog zitplaatsen op het middenplein. Ben benieuwd wat dit gaat worden!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
natas1980
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #220 Gepost op: 20 Augustus 2010, 21:28:34 » |
|
Ik ga er ook bij zijn de 28e. Ben er zo blij mee. Toch nog een concertje die ik ook kan meepakken. Helaas zit ik vast aan zitplaatsen, dus echt keigoeie plaatsen zijn het niet. Maar toch nog blok 116 rij 19 ofzo geloof ik, viel me dan alsnog goed mee. Alleen met wie ik ga .... das nog even een vraag...... maar ik vind vast wel iemand die het leuk vind mee te gaan naar Clouseau  Groetjes en alvast tot in het sportpaleis (een aantal keren haha) Natascha
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cindys
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #221 Gepost op: 21 Augustus 2010, 09:06:48 » |
|
mmmmm ik heb het zaalplan ook gezien, wel heel raar... hoe kunnen de mensen die daar zitten op het middenplein nog iets zien  en een klassiek podium mmm vind ik niet zo leuk
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vicky M
|
 |
« Antwoord #222 Gepost op: 21 Augustus 2010, 09:29:29 » |
|
 da zaalplan ziet er wel heel bizar uit ... zouden ze wel al weten waar het podium komt ?
|
|
|
|
|
|
greetz mammie
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #223 Gepost op: 21 Augustus 2010, 10:38:50 » |
|
Dat zal nu zo onderhand toch wel bekend zijn? Denk dat de voorbereidingen al in volle gang zijn.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cindys
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #224 Gepost op: 1 September 2010, 17:50:15 » |
|
voor de geďnteresseerden ... het middenplein van de 26e is ook open en het zijn staanplaatsen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|