shoepi
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 5 December 2009, 00:07:57 » |
|
Na lang lang lang blijven proberen heb ik een plaatske in blok 113 rij 6. Ik hoop dat dit goeie plaatsen zijn, want kon geen grondplan bekijken. Als iemand weet of het ok is of ni, graag seintje 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marjorie
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 5 December 2009, 07:34:30 » |
|
Vanochtend al vroeg de laptop aangezet om weer kaartjes te boeken. Maar wat duurt het toch altijd lang voordag je goede plaatsen hebt zeg!! Ze willen altijd in die rothoeken duwen!! Heel vervelend!! Nu zit ik in blok 132 rij 6. Dus aan de overkant van het podium.... Met Clouseau in het Dubbel zat ik daar ook en dat waren toen super plaatsen. Laten we hopen dat de mannen dan ook deze kant van het Sportpaleis bezoeken...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ilse
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 5 December 2009, 08:56:00 » |
|
Ik heb zopas geboekt voor 17 december 2010 (blok 146, rij 7, plaats 1 en 2).
|
|
|
|
|
|
'De Laatste Ronde' 17/12 en 28/12
|
|
|
Ilse
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 5 December 2009, 10:08:07 » |
|
vraagsken : blok 155 zijn da goei plaatsen ?
|
|
|
|
|
|
'De Laatste Ronde' 17/12 en 28/12
|
|
|
kleuterjufke
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 5 December 2009, 10:14:47 » |
|
Volgend jaar begint de kerstvakantie op maandag 27 dec.2010.Misschien dat ze daarom zo laat in dec. starten en misschien nog enkele concerten bijdoen in het verlof.Allé,dat hoop ik toch. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
petrake
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 5 December 2009, 14:22:32 » |
|
hier wordt het 17/12/2010 in blok 248 rij 1 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 5 December 2009, 14:36:33 » |
|
17 dec staan middenplein 18 dec rij 7 blok 146 26 december blok 119 rij 7
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
kaatje
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 5 December 2009, 14:48:30 » |
|
ik heb voor 26/12 blok 115 rij 7, na heel veel proberen deze nacht nog toen ik thuisgekomen ben....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 5 December 2009, 16:07:57 » |
|
17 dec staan middenplein 26 dec blok 133 rij 6 Was wel vreemd, eerst kreeg ik heel de tijd dezelfde plaatsen achteraan in veraf blokken, toen deed ik tegelijkertijd een tweede scherm open, en kreeg ik meteen blok 133  . Enfin, ik ben tevreden 
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
deborah
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 5 December 2009, 19:14:07 » |
|
Ik probeer al sinds gisterenavond kaartjes voor mezelf te bestellen, en krijg echt kei-slechte plaatsen, terwijl met meer plaatsen ik dichter zou zitten, dus dat wordt maandag bellen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shananas16
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 5 December 2009, 20:13:44 » |
|
Rare data... ik wil wel nog wachen met kaartjes bestellen maar zou graag de 18de of de 25ste gaan ( maar dan moet ik naar familie  ) dus zal te zien zijn of er oudejaar komt indien wel 18de indien niet, probeer ik 25ste... we zullen zien, is nog verre toekomst hopelijk zijn er dan wel nog tickets al ik ook eens beslis om te bestellen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hild@
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 6 December 2009, 12:56:46 » |
|
Ik probeer al sinds gisterenavond kaartjes voor mezelf te bestellen, en krijg echt kei-slechte plaatsen, terwijl met meer plaatsen ik dichter zou zitten, dus dat wordt maandag bellen.
ik heb er ook last van, echt slechte kaarten terwijl je zeker weet dat het gewoon weg niet kan! maar het probleem heb ik vaak als ik bel dat de dame dan dooleuk zegt dat we er geen betere plaatsen zijn, komt dat omdat ik hollands ben of wat?? ik blijf het nog maar proberen vandaag de aanhouder wint
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kristel
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 6 December 2009, 13:56:09 » |
|
maar het probleem heb ik vaak als ik bel dat de dame dan dooleuk zegt dat we er geen betere plaatsen zijn, komt dat omdat ik hollands ben of wat?? ik blijf het nog maar proberen vandaag de aanhouder wint
Ik heb dat idee soms ook. Krijg al sinds gisteren slechte kaarten aangewezen (rij 27, rij 19, etc). Niet leuk, dus! Ik blijf ook proberen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 6 December 2009, 15:18:32 » |
|
maar het probleem heb ik vaak als ik bel dat de dame dan dooleuk zegt dat we er geen betere plaatsen zijn, komt dat omdat ik hollands ben of wat?? ik blijf het nog maar proberen vandaag de aanhouder wint
Ik heb dat idee soms ook. Krijg al sinds gisteren slechte kaarten aangewezen (rij 27, rij 19, etc). Niet leuk, dus! Ik blijf ook proberen. Hier ook hoor,altijd veraf blokken én achterste rijen, het heeft volgens mij niks met Nederlanders of Belgen te maken, maar alles met hun computersysteem...
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|