• Forum
  • Nieuws
  • Over Clounited
  • Link naar Clounited
  • Chat met ons mee
*
Zoek:  
  • Startpagina
  • Help
  • Search
  • Kalender
  • Inloggen
  • Registreren
  • forum
  • Foto
  • Links
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 22:33:36

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Clounited > Over deze site > Site Weetjes > [STICKY] Hoe kan ik een bijlage toevoegen aan een topic of reply
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: [STICKY] Hoe kan ik een bijlage toevoegen aan een topic of reply  (gelezen 2672 keer)
Kristien
Forumbeheerder
En Dans

Bekijk profiel WWW
[STICKY] Hoe kan ik een bijlage toevoegen aan een topic of reply
« Gepost op: 26 December 2006, 21:13:29 »

Om een bijlage toe te voegen aan een onderwerp, ga je als volgt te werk :

Klik op nieuw topic of antwoord op een topic.
Je krijg een tekstvak te zien waar je je topic of antwoord kan intypen. Hieronder zie je een link 'extra opties'. Klik hierop.
De extra opties zullen openklappen.
Bij Bijlage kun je via browse het bestand dat je wil toevoegen als bijlage opzoeken op jouw pc.
De maximale bestandsformaat toegestaan is 10 mb. Eventueel kan dit later nog opgekrikt worden.

Wanneer je nog meer bijlages wil toevoegen, klik je op meer bijlagen.
Wanneer je klaar bent, klik op verzenden. De bijlage wordt verstuurd naar clounited. Opgelet, als het om een grote bijlage gaat, kan dit even duren !

Mocht je hierover nog vragen hebben, stel ze gerust !

Greetz
Kristien
Kristien
Forumbeheerder
En Dans

Bekijk profiel WWW
Re: Hoe kan ik een bijlage toevoegen aan een topic of reply
« Antwoord #1 Gepost op: 25 December 2007, 21:21:00 »

Nieuwe functionaliteit !

Om plaats te besparen op de clounited server, is er nu de mogelijkheid om foto materiaal op te laden via imageshack.
Gelieve deze optie te gebruiken voor foto's en niet de attachement module zoals hierboven besproken !

Wat is imageShack :
Imageshack.us is een Amerikaanse website die afbeeldingen op internet beschikbaar stelt. De website kan worden gebruikt om plaatjes op websites te uploaden in een database, en die vervolgens via een hotlink of deeplink op een andere website te plaatsen. De site beweert dat de afbeeldingen "eeuwig" beschikbaar zullen zijn. Op deze manier kan men gratis plaatjes via de website op een andere website plaatsen. Op de website bestaan tevens mogelijkheden tot het uploaden van zelfgemaakte foto's. Men kan tevens de afbeeldingen zogenaamd "resizen" waarmee men de grootte van de afbeelding wijzigt. Verder biedt de site tools aan (zoals een firefox-extensie) om snel afbeeldingen te uploaden.

Hoe ImageShack gebruiken op clounited :
Je krijg een tekstvak te zien waar je je topic of antwoord kan intypen. Hieronder zie je Download ImageShack toolbar en een knop browse.
Klik op browse en kies de foto op je computer die je wil opladen.
Klik op host it.
Een nieuw venster opent. (dit kan even duren, hij is de foto aan het opladen)
Zoek in dit venster naar "Hotlink for forums (1) " (onder de reclame)
Copieer de code in het venster waar je je bericht ook typt.
Post je bericht.

Dat zou het moeten zijn ! Problemen ? vraag het hier !

Greetz
Kristien
Elke_
In Stereo
**

Bekijk profiel
Re: [STICKY] Hoe kan ik een bijlage toevoegen aan een topic of reply
« Antwoord #2 Gepost op: 12 Januari 2009, 19:53:26 »

Citaat van: Kristien op 25 December 2007, 21:21:00
Nieuwe functionaliteit !

Om plaats te besparen op de clounited server, is er nu de mogelijkheid om foto materiaal op te laden via imageshack.
Gelieve deze optie te gebruiken voor foto's en niet de attachement module zoals hierboven besproken !

Wat is imageShack :
Imageshack.us is een Amerikaanse website die afbeeldingen op internet beschikbaar stelt. De website kan worden gebruikt om plaatjes op websites te uploaden in een database, en die vervolgens via een hotlink of deeplink op een andere website te plaatsen. De site beweert dat de afbeeldingen "eeuwig" beschikbaar zullen zijn. Op deze manier kan men gratis plaatjes via de website op een andere website plaatsen. Op de website bestaan tevens mogelijkheden tot het uploaden van zelfgemaakte foto's. Men kan tevens de afbeeldingen zogenaamd "resizen" waarmee men de grootte van de afbeelding wijzigt. Verder biedt de site tools aan (zoals een firefox-extensie) om snel afbeeldingen te uploaden.

Hoe ImageShack gebruiken op clounited :
Je krijg een tekstvak te zien waar je je topic of antwoord kan intypen. Hieronder zie je Download ImageShack toolbar en een knop browse.
Klik op browse en kies de foto op je computer die je wil opladen.
Klik op host it.
Een nieuw venster opent. (dit kan even duren, hij is de foto aan het opladen)
Zoek in dit venster naar "Hotlink for forums (1) " (onder de reclame)
Copieer de code in het venster waar je je bericht ook typt.
Post je bericht.

Dat zou het moeten zijn ! Problemen ? vraag het hier !
Ik ondervind problemen met het uploaden van de bijlagen, telkens ik de bijlage wil uploaden, krijg ik een foutmelding en wordt ik van de site gezwierd, met de melding dat ik een foutief  adres heb ingevoerd of niet verbonden ben met internet.
Als ik dan op refresh klik, duurt het ff voor ik erug op de site ben en ondertussen heeft er zich een nieuw venster geopend.
ZIjn er nog die problemen hebben?
Buuffies
Adrenaline
*

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 30 Maart 2010, 19:15:24 »

Als ik een bijlage wil bijvoegen krijg ik de melding dat de uploadmap vol zit. De grootte is 6,42 Mb, dus het zou moeten gaan. Ik moest contact zoeken met de beheerder, dus bij deze?
Karen
VanBinnen

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 26 Augustus 2011, 10:51:07 »

Het lukt me niet om een foto te posten.
"Browse" zie ik nergens staan  Huh?
Pagina's: [1] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: