|
KatiaH
|
 |
« Gepost op: 27 November 2009, 19:57:59 » |
|
Peter Live viert feest. Bart Peeters wordt 50 jaar en dat zal hij geweten hebben. In een speciale aflevering van Peter Live wordt Vlaanderens bekendste televisiepersoonlijkheid vakkundig in de bloemetjes gezet.
Peter belooft vrijdag een viering in stijl, want Bart Peeters wordt niet gehuldigd met een saai carričre-overzicht, maar wel met een spetterende show. Peter gaat een hele avond op zoek naar de verschillende gedaantes van Bart: de emomens, de zanger, de godfather, de vrouwenzot... en allemaal worden ze op grootse wijze gevierd. Hij is bovendien in Peeters' carričre-archief gedoken om er de grootste bloopers uit te zoeken...
Vrijdag zetten de allergrootste namen uit de Vlaamse muziekwereld Barts liedjes naar hun hand en natuurlijk zorgt hij persoonlijk voor het feestelijke slotakkoord. Bart zorgt zelf al jaren voor entertainment van de bovenste plank en vrijdag wordt hij in dezelfde waar terugbetaald. Hij komt oog in oog te staan met zijn meest opmerkelijke televisiedaden, wordt het slachtoffer van zijn eigen fantasie en wordt bezongen door een wel heel grote meneer. Peter Live wordt vrijdag even Peeters Live.Een fan van Bart, die hem (en zijn broer ) echt heel goed kent heeft mij op het hart gedrukt zeker te kijken, want naast Bart waren er zeker nog artiesten die ik wel zou appreciėren, maar ze mocht mij verder niet verklappen wie dat wel zoud(en) zijn  Ik denk dus stilletjes dat Koen en /of Kris wel eens hun opwachting zouden kunnen maken deze avond 
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
Ine
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 27 November 2009, 19:59:40 » |
|
hmmm  dankjewel KatiaH!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Atyke
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 27 November 2009, 20:02:12 » |
|
Ik heb op 't knoppeke gedrukt  , had trouwens nog niet door dat ik nu 2 dingen gelijk kan opnemen (telenet digicorder) hihihi
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 27 November 2009, 20:31:25 » |
|
Hopenlijk vinden we het later terug op internet als het zo is want ik wil mijn serie niet missen 
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
dolfijnjte
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 27 November 2009, 20:49:13 » |
|
Daar is koen al. Samen met jan leyers en Ronny mosuse (of zo iets  )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 27 November 2009, 22:11:00 » |
|
Daar is koen al. Samen met jan leyers en Ronny mosuse (of zo iets  ) wat heeft ie gedaan? zingen I guess maar wąt? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ine
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 27 November 2009, 22:15:48 » |
|
wat heeft ie gedaan? zingen I guess maar wąt?  my lucky day een van de eerste liedjes van bart peeters twas een zeer fijne show!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 27 November 2009, 23:02:34 » |
|
wat heeft ie gedaan? zingen I guess maar wąt?  my lucky day een van de eerste liedjes van bart peeters twas een zeer fijne show!! lucky day dan  is van the radio's  waar Bart zanger van was 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ine
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 27 November 2009, 23:04:33 » |
|
lucky day dan  is van the radio's  waar Bart zanger van was  idd! dat zeiden ze ook in de show
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 28 November 2009, 07:26:54 » |
|
Ik vind het best intressant dat Koen en/of Kris op TV komt, maar voor zoooo'n klein stukje pas ik ... Want tégen dat ik gezapt heb, is 't meestal al gedaan haha  Ik was trouwens naar een mooie film aan 't kijken op die andere zender 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 : 05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥ 19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
|
|
|
|
Vicky M
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 28 November 2009, 07:59:48 » |
|
ik was net aan het zappen en zag plots koen op het podium staan het was bijna gedaan ik zag nog Bart zijn zoon die aan het drummen was en dan nog raymond van het groenewoud echt ontroerend !!
|
|
|
|
|
|
greetz mammie
|
|
|
Kato
Adrenaline