Heeyz beste forumleden... Zoals ik al in mijn voorstelling (zie topic: schande, schande, schande

) vertelde ben ik lid van een toneelvereniging in Oostende, Teater Panaché! Wij spelen in het algemeen Nederlands fantastisch leuke komediestukken, waarbij je je volledig kan ontspannen en meeduiken in het verhaal!
Vandaar dat ik eventjes de tijd neem om ons volgend stuk voor te stellen...
Beste,
Wij vernemen zojuist dat Baron Zizi Sans Balzack in zijn ouderlijk kasteel in Oostende onverwacht is overleden.
Het plotse overlijden kwam voor zijn echtgenote Foefoe de la Prume, zijn dochter Trutangel en haar echtgenoot Jean-Popol-Cyriel-Andre Petite Marchandises als een donderslag bij heldere hemel. Maar de erfenis is groot en de belangstelling voor het testament des te groter.
Aangezien het hier om een aanzienlijke erfenis gaat, zijn er vier voorleesdagen: vrijdag 27 november, zaterdag 28 november, vrijdag 4 december en zaterdag 5 december telkens om 20 uur.
Geïnteresseerden kunnen op een van deze dagen terecht in Ciné Rialto(Langestraat Oostende)”.
Je had het natuurlijk al begrepen. “Wijlen Baron Zizi sans Balzack” van Bart Spaey is de nieuwste productie van het theatergezelschap “Teater Panaché”.
Regisseur Belinda Geselle en acteurs en actrices Francis Rondelez, Peter Bollen, Nick Ravyse, Adelin Dewaele, Arlette Delaere, Chris Vanremoortele, Mieke Ooms en de drie debutanten
Nick Onink (jongere) = IK , Ilse Schooneknaep (jongere)en Karen Van den Broeck,geven deze twee weekends het beste van zichzelf en nemen je mee naar de familie Zizi sans Balzack.
Voor meer info & kaarten (6 Euro): Teater Panaché, Hamsterstraat 7 – 8400 Oostende –
0488/471689 of
nancy.moyaert@telenet.be
Voila, eventueel geïnteresseerden kunnen terecvht op het bovenstaande telefoonnummer of mailadres

Bedankt voor jullie aandacht...
Bij deze ook nog even de rolverdeling:Baron Zizi Sans Balzack Francis RondelezBarones Foefoe De La Prume Mieke OomsTrutangel Sans Balzack (De Dochter) Ilse SchooneknaepJean-Popol-Cyriel-André Petite Marchandises (De Klunzige Schoonzoon) Peter BollenSerpentine Toujourschaud (De Dienstmeid) Karen Van Den BroeckTheophiel Sans Pantalon (De Butler) Nick RavyseGravin Cotelette Grandderrière (Nicht van de Baron) Chris VanremoorteleEerwaarde Heer Priester Godefroid De Potense Adelin DewaeleMadame Jojo De La Hitti (Courtisane) Arlette DelaereBoulette (De Altijd Onschuldige Tuinman) Nick Onink (IK)Notaris Hillaire De Foefelair Nick Onink (IK)